Waar koop jij je wiet?

Coffeeshop-wiet is kwalitatief beter dan straatzooi. Ik heb gelukkkig een betrouwbare dealster huis aan huis, die goede wiet verkoopt; voor 6 euro heb je 1.3 / 1.4 gram, en je word nog heerlijk stoned ook.

Lana

Wijs gebruiker
Soms shop, soms dealer.
Maar bij de dealer kom ik eerder in de verleiding om te gaan shoppen. Doe ook maar wat van dat, doe daar ook maar een grammetje van.
Dus beter shop eigenlijk.

Huh, heb je dat niet in een shop dan? Dealertje waar ik normaliter altijd m'n shit haal heeft minder variatie dan in de coffeeshop. Ik zou in ieder geval in een shop meer geneigd zijn om te gaan 'winkelen'.

yellowmoon

Bewuste gebruiker
Misterionatural zei:
Coffeeshop-wiet is kwalitatief beter dan straatzooi. Ik heb gelukkkig een betrouwbare dealster huis aan huis, die goede wiet verkoopt; voor 6 euro heb je 1.3 / 1.4 gram, en je word nog heerlijk stoned ook.
het ligt aan de coffeeshop of de wiet goed is sommige shops verkopen gewoon geruis vooral in eindhoven , en in roosendaal had je bijna elke dag andere soort wiet waarvan soms supergoeien en soms super gare ik heb vaker meegemaakt dat ik niet stoned werd van coffeshop wiet

Tuurlijk, zeker waar. Maar je moet ook weten waar je je wiet haalt, zeker als je het koopt in een coffeeshop. Hier in Den Haag haal ik zoals eerder genoemd m'n wiet bij een dealer huis aan huis, prima shit geen problemen mee. Maar uiteraard is het ook wel eens het geval dat ik naar de shop ga, en dat is wel een bekende (voor mij dan). Ik kom in ieder geval nooit in onbekende shops, heb te vaak meegemaakt dat me troep voorgeschoteld word. En als ik wel ga naar een shop die ik niet ken, zorg ik dat ik het daar op rook.

DonK

Newbie
Obyt zei:
Ik heb een goeie connectie hier in België, hij is een redelijk goeie maat, enkele maten van me kennen hem al langer dus die geeft altijd goed, weegt het altijd waar je bijzit dus zet je heus niet in het zak, is altijd goeie wiet enkel soms te tamme wiet, ik betaal ongeveer 4€ per gram.
nou de tijden dat ik in belgie verbleef, engeland of duitslands, niet te roken die wiet daar, NL wiet blijft het beste vooral in Engeland is het baggerzooi

Tommetjah

Belezen gebruiker
Ik ben nog geen 18, dus ik laat het door vrienden halen ofzo, meestal 7 gram voor €24,-

Met vrienden doe ik daar een week mee, elke dag een jointje vóór school, in de pause en ná school :mrgreen:

qinn

Bewuste gebruiker
Nijmegen ^^

Ik haal meestal mijn wiet/hasj in nijmegen...
Bij de kronkel...
Voor 5 Gram santa maria betaal je €30,- (wiet)
Voor ice-o-later 1.22 Gram voor €14,- (hasj)
best duure hasj... Maar wel super relaxt je word er kk stoned van =D

MethodZen

Experimenterende gebruiker
Verschillende leveranciers naast de coffeeshop

voor 1 euro de gram maar dan koop je boven de 100gr

Anders een willekeurige shop, binnenhof in Zwolle is altijd chill.

Lapzwans

Belezen gebruiker
de shop (daar haal ik meestal 2 gram Orange voor 11,50 of een voorgedraaide voor 3euro, of 5gr gruis voor 25eur)
dealers (maar de meeste zyn ermee opgehoude alhoewel tegenover myn huis is een nieuwe volges my :grin: )
taxi (bel gewoon ff iemand op en das 6eur de gram en die komt het brenge dan en das best goeie dus hebk er soms wel voor over)

Freezing

Bewuste gebruiker
Meestal Paradox in Weert omdat we daar (bijna) altijd meekrijgen
5 euro voor 2 voorgedraaide.

En als het drukker is in de stad gaan we naar de Hobbit in Weert en daar is het 7,50 voor 2 voorgedraaide.

Goanaut

Bewuste gebruiker
In de shop in Heerlen centrum. Een voorgedraaide is 2,50. Ik prefereer overigens hasj want daar word ik lekkerder en sneller gaar van.

wiet busje

Belezen gebruiker
ik had een eigen kweek dus had een jaar lang meer dan genoeg te smoken voor mij en 2 vrienden :smoke: tegenwoordig blow ik véél minder en als ik doe doe ik met een kameraad die de jay meeneemt :)

Lana

Wijs gebruiker
Soms shop, soms dealer.
Maar bij de dealer kom ik eerder in de verleiding om te gaan shoppen. Doe ook maar wat van dat, doe daar ook maar een grammetje van.
Dus beter shop eigenlijk.

Misterionatural zei:
Huh, heb je dat niet in een shop dan? Dealertje waar ik normaliter altijd m'n shit haal heeft minder variatie dan in de coffeeshop. Ik zou in ieder geval in een shop meer geneigd zijn om te gaan 'winkelen'.

Die van mij heeft ook allerlei pillen en poeders nog, dus da´s de verleiding waar ´k het over heb. :)
Ik krijg trouwens wel meer bij de dealer dan in de shop, dus tegenwoordig loop ik er toch weer de deur plat.

Osi`

Bewuste gebruiker
DonK zei:
Obyt zei:
Ik heb een goeie connectie hier in België, hij is een redelijk goeie maat, enkele maten van me kennen hem al langer dus die geeft altijd goed, weegt het altijd waar je bijzit dus zet je heus niet in het zak, is altijd goeie wiet enkel soms te tamme wiet, ik betaal ongeveer 4€ per gram.
nou de tijden dat ik in belgie verbleef, engeland of duitslands, niet te roken die wiet daar, NL wiet blijft het beste vooral in Engeland is het baggerzooi
De meeste wiet die je daar in Zuid-NL smoort komt wel van België :) Kvind de wiet hier lekker te smoren hoor, goed gaar van worden, word er net even gaar van als NL wiet.

mijn dealer( komt het nog brengen ook) heeft altijd goede wiet.. Nooit eens een keer slechte wiet gehad, wat me in de sjop nog wel eens wil gebeuren... 3.35 de gram... Bij afname van 50 euro...

caatje

Badass junkie
"vroeger" (een jaar of 15 geleden) kocht ik t ook bij de plaatselijke wiettaxi. Bellen en brengen. Idd was dat vaak meer als dat je verwachte. Nu koop ik bij de shop maar heb vaak het gevoel dat ik genept wordt. Alles is al voorverpakt maar ik zie het liefst dat ze het voor je neus afwegen.

Ben Hier Nieuwww :smoke:
Ik koop met wiet meestal bij een dealer want ik ben nog te jong op bij de coffeshop te halen :flushed:
maar vriend van me krijgt altijd wel lkkr wiet van zn broer en roken we samen lekker op :stoned:

minn

Badass junkie
DannyDeHallucinaut zei:
Ben Hier Nieuwww :smoke:
Ik koop met wiet meestal bij een dealer want ik ben nog te jong op bij de coffeshop te halen :flushed:
maar vriend van me krijgt altijd wel lkkr wiet van zn broer en roken we samen lekker op :stoned:

Welkom, stel je anders even voor in 't voorsteltopic in general,
hoe oud je bent en dat soort shit :P

frapannn

Bewuste gebruiker
Ik haal me wiet uit Terneuzen (Checkpoint of Miami), het is de dichtsbijzijnde coffeeshop (woon in België).

Ligt tussen de 6 en 10 euro, soms haal ik een dure soort Amnesia ofzo,
Soms iets goedkoper skunk ofzo

magik

Bij dealers aan huis, dealers die je moet bellen en het dan brengen en soms in maastricht, geleen of sitard.

floyd

voor 90% van de cofeeshop (CP, terneuzen)
de andere 10% haal ik van de buren als ik ff zin heb in een joint. en niet in terneuzen raak :stoned:

BigV

Newbie
Ik laat me wiet meestal door een vriend halen bij de coffeeshop maar dat is nog wel redelijk goedkoop 10,- voor 2 gram en meestal kan hij dan ook wel iemand vinden die het gratis voor me draait, maar ik heb nu echt de beste manier gevonden........ ik koop het bij een van de beste dealers die er is in voor 3,- de gramm (ongveer met 100 gramm) tegelijk en verkoop het dan weer voor ongeveer 4,- / 4,50 en de winst smoke ik zelf op. You Should Try This

Bovenaan