Waar koop jij je wiet?

Wij hebben zo ooit eens zaadjes voor 16 euro op de kop kunnen tikken.
Het was een witte weduwe x skunk.
Ik heb daar één vrouwtje van bijgehouden en dat gewoon onder de TL geplaatst en verder niets buiten water.
Enkel en alleen maar wat regenwater uit de vijver waar visjes rondzwommen.

Stelt heus niet veel voor, maar als ik er echt werk van had gemaakt kon ik wel wat meer oogsten. Als ik toen wist dat je hier in dit klimaat buiten kon kweken, dan hong er zeker 10x zoveel aan.
Maarja je kent dat he, experimenteren en spelen.
Anyway, je bent goedkoper af met zelfkweek.

Foto-DPXIJQYO.jpg

Dit is het resultaat van 1 TL, 16 euro en regenwater.
Zo'n 4 gram wietjes.

Ik wist niet wat toppen inhield, anders had ik meer geoogst. Ik had nog veel meer geoogst als ik ze iets langer liet voorgroeien.
Ik heb hieruit geleerd dat je moet wachten tot je genoeg zijscheuten hebt, en wachten tot die scheuten groot genoeg zijn.
Dit bevorder je door te toppen/

Volgende ronde ga ik voor een kilo (buitenkweek)

shop, meneer Jansen aan de Noordwal in Denhaag.
kkchillend, ik ben 15 en krijg t makkelijk mee daar :D
€3,- voor 1 voorgedraaide.

henkie84 zei:
Bij de Sindbad te Eindhoven.. schijnte en beetje een louche zaak te zijn maar heerlijke orange bud, twizzla & haze's en erg chique en warm en lekker zacht ingericht.

orange bud was toch helemaal niet meer te krijgen in NL?

Valentijntje zei:
henkie84 zei:
Bij de Sindbad te Eindhoven.. schijnte en beetje een louche zaak te zijn maar heerlijke orange bud, twizzla & haze's en erg chique en warm en lekker zacht ingericht.

Is dat erg goede weed ofzo?

Ik haal mijn wietjes trouwens bij de Koffiedik in Utrecht, soms ook bij de wietstok of Bordeau Rood :love:

Adrenochroom zei:
Valentijntje zei:
henkie84 zei:

Is dat erg goede weed ofzo?

Ik haal mijn wietjes trouwens bij de Koffiedik in Utrecht, soms ook bij de wietstok of Bordeau Rood :love:

Is met citrussmaak en veel dikke dichte toppen.. kan ze alleen nergens krijgen in de shops :s

Hangt er van af waar ik ben. In Amsterdam meestal Bio of Crystal van de Happy People. Als ik in Haarlem ben WW van de Wiettax of Amnesia Haze van de Willie Wortel :love:

Zuid-limburg extreem duur ??

Goedkopere shops 6 euro de gram

De normale shops, met de betere wiet, 8~12 euro de gram

Voorgedraaiden 3~5 euro !

Echt duur? (gelukkig ben ik sinds maandje gestopt hehe )

bij de shop een voorgedraaide (liever niet, bah vieze dingen :x ) en daar tel je ook nog is 2,50 voor neer, maar ja als je snel een jointje wilt..

Maar meestal smoke ik met andere lui mee, is nu al best lang geleden dat ik heb betaald :P

Valentijntje zei:
henkie84 zei:

In schagen hebben ze wel nog orange bud, zit wel een fris smaakje aan...maar om het nu echt een citrussmaak te noemen....

Terug
Bovenaan