Waar koop jij je wiet?

slunse

Bewuste gebruiker
Dissonant zei:
Weet iemand de gangbare prijs voor een kilo wiet?

vroeger kon je dat makkelijk voor 3000 vinden, nu is de prijs nogal gestegen en is 3300-3500 de standaard. voor goeie weed heb ik zelfs al rond de 4000 horen vallen

davie

Wijs gebruiker
Wiettaxi zeker relax, je hebt legale en illigale. Lekker makkelijk die komen gewoon bij je thuis. In Haarlem zit er idd een. Ik had eerst telnr's maar heb die niet meer.

http://www.wiettax.nl/

En vroeger idd een kilo voor zelfs minder dan € 3000, maar nu al eerder € 3500.

xplusif

Experimenterende gebruiker
hier 2,50 per gedraaide joint maar ik haal men wiet meestal bij een dealer en betaal ik gewoon 5 euro voor

Tommetjah

Belezen gebruiker
als ik meer dan 10 euro nodig heb ga ik naar de coffeeshop in de stad, daar ken ik mensen die kunnen halen ( ben nog geen 18 ). als ik een 5je nodig heb dan ga ik hier voor coffeeshop roomana staan en vraag ik aan mensen die voorbij komen of ze naar de coffeeshop gaan ^^

lurch

waarom haalt iedereen hier voorgedraaide dats kk zonde van je geld man ken je btur een gram halen dan word je nog stoneder ook...

betaal meestal 5 euro per gram voor wiet als ik hasj haal meestal 15 maar heb ik wel kk goeie(isolator)

whiterose

ik haal voorgedraaide omdat ik niet zelf kan draaien :P
en als ik met mensen ben die kunnen draaien hebben zij meestal al gehaald
ik laat een vriend bij de shop halen:
of een black heavy van 4 euro
of een ketama gold van 4 euro
of een skunk/pollem van 2,50
of een cocktail van 3 euro
en in damsco haal ik zelf
gister had ik dan wel zakkie gehaald en ik had van een vriend zakkie gehad
toen gingen we in de bus fixe haha! :P

:stoned:

Doodkapje

Wijs gebruiker
ze verkopen ook machientjes. eenmalige investering en kan je idd bijna een hele gram kopen ipv 1 jointje. dat gebruik ik zelf ook want ik kan met de hand alleen sponzen produceren....

ZI09

Bewuste gebruiker
whiterose zei:
Gewoon zelf leren.
Tips en vloei kosten je samen 1 euro, shag 3-5 en daarmee kan je al heel wat probeersels zonder spul doen.
En erna heb je dus veel cheaper je jointjes, en wanneer je maar wilt, zo sterk je wilt etc.

Ook als niet-roker is dat best goed te doen.
:sunglasses:

Hype

Bewuste gebruiker
ZI09 zei:
whiterose zei:
Gewoon zelf leren.
Tips en vloei kosten je samen 1 euro, shag 3-5 en daarmee kan je al heel wat probeersels zonder spul doen.
En erna heb je dus veel cheaper je jointjes, en wanneer je maar wilt, zo sterk je wilt etc.

Ook als niet-roker is dat best goed te doen.
idd, ik heb een keer op vakantie zo'n 10 per dag zitten draaien (eerst aantal oefenen zonder wiet) en nu kan ik een best prima jointje bouwen (afhankelijk van hoe stoned/geconcentreerd ik ben). Pas Crystal Mountain en Amnesia gehaald, dure shit maar wel echt zeerrr lekker. Hash maroc of afghaan. Gewoon bij de shop, soms gratis kopje koffie of thee drinken dus echt chill :P
prijzen? Amnesia had ik 1,1 gr voor 12,50, maar met echt 0,2 gram in een dun jointje word ik er best knetter van. En crystal mountain iets meer.
Hash weet ik niet precies (lang geleden gehaald).

lurch

eerst altijd bij een dealer en als ik me broer zowver kon krijgen dat hij naar stadje wouw dan in stad
nu altijd uit de coffeeshop heb nl geen nr meer voor softdrugs :wink:
nu haal ik standaar in de shop meestal in mijdrecht maar daar word je zwaar geflasht dus als ik de tijd heb ga ik met bus naar de eerste hulp en haal dan meteen een gram of 10

maiskorrel

Bewuste gebruiker
Eerst van een mannetje dat steeds wiet van zijn stiefvader's plantage stal. Maar tegenworodig gewoon een dealer.

Fishhead07

Wijs gebruiker
Uit de shoppa via me meisie:) grammetje wiet 5/6 euro ofzo :P en voorgedraaien 3/3,50 per stuk.

binnenkort zelf 18 en dan zelf uit de shop hale :) er zijn een stuk of 15 shops binnen een straal van 10 kilometer, dus allemaal is testen en kijken waar beste prijs / kwaliteit verhouding ligt :sunglasses:

Dub23

gwn in de shop.Niet op straat heb geen zin om afgeript te worden en waarom moeilijk doen kijk harddrugs moet je wel op straat zoeken,maar waarom moeilijk doen, gwn in de shop is makkelijk en goed.

Chronix

Meestal krijg ik 6.3gr / 25eur
Soms 5.8
Zit dan ook niet zo ver van de bron :tongueout:

't Komt van een familielid

Dinaatjuh

Belezen gebruiker
Ik woon in Amsterdam oost.
Ik ga meestal naar Warda 1, Pacific, De Graal of The Greenhouse.
Shops waar ik ook weleens kom; Atlantis, Tetra (lekkere spacecake!) & El Guapo
Shops die zijn geweest wat mij betreft; De Keeper en Bomshankar ('de Chai') helaas.

Voor mijn special occasion haze ga ik nog altijd graag naar 'de Tweede Kamer'.

- wijzigingen voorbehouden :P

Dub23

van de week ff in Breda gehaald bij Pax de boot!!

Heb daar hash op de kaart zien staan Marok 19 kost gwn ff 19 € de gram.
Schijnt echt mega te zijn,heb het zelf maar gehouden bij Marok 12. :P

Dinaatjuh

Belezen gebruiker
deceptive zei:
Gewoon bij de shop, meestal 5je.. Uit een soort snoepautomaat waardoor je 15% meer krijgt omdat er geen personeel aan te pas komt, handig!

Welke shop is dat en waar? En is het goeie wiet/ hash die ze in zo'n machine stoppen?

Osi`

Bewuste gebruiker
lol, kunde dan zo over de limiet kopen dus? :openmouth: dus meer dan 5 gram uit da machinetje halen.

Vrije Geest

Belezen gebruiker
Roxanne, shop in schagen (noord-holland) best goeie kwaliteit en alles is 7 eu de gram, hebben oa. edelweiss, pp, white widow/lady, roxanne special (van de shop een soort ofzo..) en vast wel nog wat, en dan nog alle hasjies maar die weet ik nie, alle hasj is sowieso wel goe daar 'k ben niet zo op de soorten enzo, alleen als het om santa maria gaat :hearteyes:

Northawke

Wijs gebruiker
Ik koop het nooit. Ik haal altijd een paar kloontjes van de growshop of via vrienden. Ik verbruik niet genoeg om meer nodig te hebben.

let come

Belezen gebruiker
Ik ben van België maar ik kom mijn wiet gewoon in Maastricht halen, is wel een uur op de bus zitten maar dat valt wel mee.

Ik heb momenteel jack widow van de kosbor (8€/gram), misschien wel wat straf voor een occasionele "gebruiker" :)

Dub23

Is 't niet Jack H en white widow?

Kan zijn dat 't bestaat in die shop maar,zelf niet van gehoord.

HTID

Bewuste gebruiker
Ik ga meestal naar de kronkel in Nijmegen, omdat ik daar ooit eens een pasje van gekregen heb.

let come

Belezen gebruiker
Dub23 zei:
Is 't niet Jack H en white widow?

Kan zijn dat 't bestaat in die shop maar,zelf niet van gehoord.

ja, jack herrer en white widow zijn de normale namen, in de kosbor hebben ze jack widow... het zal een kruising zijn die ongeveer de eigenschappen heeft van die 2 zeker? ik weet het ook niet :)

Osi`

Bewuste gebruiker
In de Fantasia meestal special mixke voor 20.
Anders in de coolrunnings, kosbor, smokey.

Shiva1982

Belezen gebruiker
Vroeger altijd in de coffeeshop in Utrecht: Andersom :stoned:
Maar dat is toch altijd weer een avondvullende bezigheid, dus tegenwoordig bestel ik het op internet: http://www.wolkenwietje.nl/
Super handig, online bestellen, betalen en binnen 3 dagen in huis :hearteyes:

Bovenaan