Dissonant zei:Weet iemand de gangbare prijs voor een kilo wiet?
vroeger kon je dat makkelijk voor 3000 vinden, nu is de prijs nogal gestegen en is 3300-3500 de standaard. voor goeie weed heb ik zelfs al rond de 4000 horen vallen
Dissonant zei:Weet iemand de gangbare prijs voor een kilo wiet?

Gewoon zelf leren.whiterose zei:ik haal voorgedraaide omdat ik niet zelf kan draaien :P
idd, ik heb een keer op vakantie zo'n 10 per dag zitten draaien (eerst aantal oefenen zonder wiet) en nu kan ik een best prima jointje bouwen (afhankelijk van hoe stoned/geconcentreerd ik ben). Pas Crystal Mountain en Amnesia gehaald, dure shit maar wel echt zeerrr lekker. Hash maroc of afghaan. Gewoon bij de shop, soms gratis kopje koffie of thee drinken dus echt chill :PZI09 zei:Gewoon zelf leren.whiterose zei:ik haal voorgedraaide omdat ik niet zelf kan draaien :P
Tips en vloei kosten je samen 1 euro, shag 3-5 en daarmee kan je al heel wat probeersels zonder spul doen.
En erna heb je dus veel cheaper je jointjes, en wanneer je maar wilt, zo sterk je wilt etc.
Ook als niet-roker is dat best goed te doen.
![]()
Doodkapje zei:in nederland.![]()
DreamWeaver zei:Doodkapje zei:in nederland.![]()
Ik ook
De Switch in Venray, de Kronkel, Dreadlock en die andere vage shops in dat straatje in Nymegen. Af en toe wat op locatie, ook al haal ik bijna niets meer voor mezelf![]()
flash kieke zei:Psychedelic_Fairytale zei:bij de dealer op school...lekker handig
Nou dat je het zegt,hier op school zijn er minstens 5 vaste dealers
:P
deceptive zei:Gewoon bij de shop, meestal 5je.. Uit een soort snoepautomaat waardoor je 15% meer krijgt omdat er geen personeel aan te pas komt, handig!
Dub23 zei:Is 't niet Jack H en white widow?
Kan zijn dat 't bestaat in die shop maar,zelf niet van gehoord.