Waar koop jij je wiet?

als ik bij me ma in emmeloord ben haal ik meestal bij sky high in zwolle.
en als ik in amsterdam ben meestal bij de coin of bij central.

bij central haal ik altijd me nepal hasj, en bij de coin altijd white whidow en soms een haze. coin is eigenlijk me stamcoffeeshop. komen veel toeristen, is altijd leuk om mee te babbelen als je stoned bent. en het personeel is gezellig.

central heeft gewoon goede hasj.

sky high is ook wel gezellig. wordt altijd leuke nederhop ala opgezwolle gedraait enzo. en heeft redelijke wiet. vooral de santa maria en de white whidow daar is goed.

Ik haal meestal een voorgedraaide in rotterdam bij sky high. Ik ben als dik 6 maanden niet meer bij pluto geweest in rotterdam. Daar haalde ik wiet. Alleen nu blow ik niet zo veel meer.

Is er iemand uit nijkerk ( vlak bij amersfoort ), of omstreken die weet hoe ik aan wiet kan komen?
of een nummer van een wiettaxi die in deze omgeving zit?
want normaal krijg ik wiet van een maat van me, maar die woont ver weg, dus daar kom ik niet elke dag, dus ik zoek een dealer ofzo :P :D
Iemand een idee?

Bij de coffeeshop genaamd pluto in rotterdam. Ik haal geen voorgedraaide onzin meer :stoned: Van zelfgemaakte joints word je veel meer stoned :stoned:

Purple haze zei:
Bij de coffeeshop genaamd pluto in rotterdam. Ik haal geen voorgedraaide onzin meer :stoned: Van zelfgemaakte joints word je veel meer stoned :stoned:

ligt eraan hoeveel je erin stopt.

een voorgedraaide doe ik wel eens als ik met de trein weg moet, en loop ff langs de shop. Net dat beetje relaxter. en geen ergernisssen bij het wachten op de trein

hmm, maar voor online kopen moet je toch ook 18 of ouder zijn? of kent iemand en site waar dat niet hoeft? want iik durf te wedden dat die gast die ik ken t niet voor me wil doen :P

anoniem00 zei:
hmm, maar voor online kopen moet je toch ook 18 of ouder zijn? of kent iemand en site waar dat niet hoeft? want iik durf te wedden dat die gast die ik ken t niet voor me wil doen :P

je kan het hem toch laten doen en naar jou huis laten sturen...

Lauu zei:
anoniem00 zei:

je kan het hem toch laten doen en naar jou huis laten sturen...

nee dat doe ik maar neit, aangezien ik nog gewoon bij mn ouders woon :P je weet maar nooit he, ik vraag wel of die een keer paar grammetjes in harderwijk wil halen, en anders zoek ik wel andere manier ;) toch bedankt voor de tips :D :smoke:

Ik heb zeg maar nog een (dom) vraagje,

kun je tipjes en King size vloeitjes gewoon bij de supermarkt kopen?
of alleen in de coffeeshops?

ook bij de texaco. ;)

ik ehb nu een afgaan hasje met flintertjes bladgoud erin. lol (heb, laten testen, is dus echt bladgoud.) vorige weeek durfde ik m nog niet te roken.

heftig deze :D

Bij de Sindbad te Eindhoven.. schijnte en beetje een louche zaak te zijn maar heerlijke orange bud, twizzla & haze's en erg chique en warm en lekker zacht ingericht.

anoniem00 zei:
Ik heb zeg maar nog een (dom) vraagje,

kun je tipjes en King size vloeitjes gewoon bij de supermarkt kopen?
of alleen in de coffeeshops?

vloeitjes(big) zijn ook bij benzinestations te koop, tippiesx vaak ook bij tabakszaken

loadrunner zei:
ook bij de texaco. ;)

ik ehb nu een afgaan hasje met flintertjes bladgoud erin. lol (heb, laten testen, is dus echt bladgoud.) vorige weeek durfde ik m nog niet te roken.

Wat is het nut van bladgoud in je brok hasj?

Geen idee niet. Maar soms heb ik hasj met een logo/merk erop. Tzal daarvoor zijn zeker? Zelf je blaadjes zijn gemerkt. ;p

helemaal niks, is wel lachen.. ik heb wel 's 'n toetje gegeten met echt goud eroverheen. Echter zo dun dart ze met een stukje goud ter grootte van een kauwgumbal een heel voetbalveld kunne bedekken. Maar toch.. het is goud!

Varry zei:
loadrunner zei:
ook bij de texaco. ;)

Wat is het nut van bladgoud in je brok hasj?

geen nut, lijkt me, maar staat wel vet bling bling.

Die dealers in limburg zijn 3x niks.
1 Ze komen hun afspraken niet na
2 Je moet super lang wachten voordat je het hebt
3 Sommige geven ook nog de grootste troep (Nat)
4 En ik heb al 2 maanden geen joint meer gehad omdat niemand meer verkoopt

Ik ben nu 15, maar haal al minstens een jaar bij de shop :P Bij mij in de buurt zit een shop waar je 5 gram gruis voor 15,- kunt halen, goede deal.

Bij de dealer betaal je al snel 15 euro voor 2/2,5 gram wiet waarvan die niet wilt vertellen wat voor wiet.
Dus beter gaan we gewoon naar de shop. :love:

Hier is het andersom!
Wij betalen onze dealer 20€ en krijgen zo'n 3 a 4 gram hasj. (ga er al jaren he). En echt goede hasj! Hoef je maar even in je palm te houden en dat brokt als plastecine.

Maar als wij naar de shop gaan zijn we gewoon blut.
Daar ben je al gauw tussen de 8 en 12 euro kwijt aan een grammetje wiet.
Vind ik schandalig.

vind wel dat de coffeeshopprijzen erg hoog worden inderdaad, in Leiden betaalde je 3 jaar terug ongeveer 6 euro voor een grammetje en nu vaak al rond de 8 euro :eek:

Terug
Bovenaan