Wat is jouw periode langst wakker onder pep?

hmm drugs gebruiken om stoer te doen?? ik ben ooit begonnen met blowen om persoonlijke redenen, werd er lekker kalm en rustig van en had het als ik stoned was lekker naar me zin (ff de sores van je af zetten)
en hard-drugs gaan gebruiken om een nachtje door te gaan op een party en lekker te dansen, iets wat ik nuchter niet of nauwelijks doe en dankzij de drugs wel.
maar goed OT: 1 dag 1 nacht 1 dag een halve nacht toen verveelde ik me stierlijk en ben me bed in gedoken en heb heerlijk een paar uur geslapen en was weer helemaal fit de eerste paar uur. :stoned:

1 nachtje is wel fijn daarna is het onzin ....

5 gram snuiven is ook onzin.

Hoe ouder je word hoe meer onzin je ziet .!!

Stonie

Hoi speedfan hier ikzelf af en toe is 4 dagen wakker,soms 3 wel fun,pakt tussendoor gewoon een halve xanax ,u hart en spiertjes minder strak maken een rijstpappeke,een tiramisuke..da ga allemaal wel als je het zelf aankan.
Zie mensen elke persoon reageert anders zowel fysiek als psychisch.zie mijn ventje heeft ook al is 2 weken wakker geweest en gesnoven da wil je niet weten.Ik heb hem al gezegd ik geef je later als je dood bent aan de wetenschap,ijzersterk gestel,zeg niet dat hij er geen tekenen aan heeft overgehouden maar tis zo.en waarom wij wakker zijn plezant vinden awel omdat wij nie wakker blijven om wa buitenaards te doen maar wel om wa te feesten tot zover je kan.dus eigenlijk vinden wij mekaar fantastisch en maken gene ruzie of paranoie.wij geloven zeker den BERRE 14 dagen goe ee gefeest !En diee fucking bullshitt dat je na 6 dagen dood bent,amai dan had ik al heel wat vrienden moeten begraven.
Dus goe wij gon nog wa voort !!!!

Zot_Sollieke zei:
zie mijn ventje heeft ook al is 2 weken wakker geweest en gesnoven da wil je niet weten.Ik heb hem al gezegd ik geef je later als je dood bent aan de wetenschap,

Als je wijs bent doe je dat nu al, hij kan er beroemd mee worden. Wat een onzin verhaal

Ik wil hier nog maar 1 ding zeggen lyserdinge 25 ,je bent een vreselijk irritant,arrogant figuur,ge denkt van u zelf da gij gene gewone zijt,met u onnozele fotokes.En zeker uwe degoutante commentaar op deze forum.
Wie zedde gij om hier eventjes te denken dat ge alles weet en hier wat show ligt te verkopen met u capsullekes,uw anti-snuifgedrag en je geouwehoertaal.
Ik heb goed gefeest,veel weggeweest,kende redelijk wat volk toen ik veel uitging en geloof me 2 weken wakker zijn kan.Heb al mensen tegengekomen met 10 gram pep op in 24uur enz..Dus hou uwe smoel!Ik versta dat er veel mensen dingen ni geloven en reageren maar gij ?op bijna elk onderwerp van deze forum speed lig jij te zagen!!!
onozel carricatuur van je eigen!
Groeten uit Belgie
Begin maar al druk te typen zeikerd!!!

vanity zei:
Ik wil hier nog maar 1 ding zeggen lyserdinge 25 ,je bent een vreselijk irritant,arrogant figuur,ge denkt van u zelf da gij gene gewone zijt,met u onnozele fotokes.En zeker uwe degoutante commentaar op deze forum.
Wie zedde gij om hier eventjes te denken dat ge alles weet en hier wat show ligt te verkopen met u capsullekes,uw anti-snuifgedrag en je geouwehoertaal.
Ik heb goed gefeest,veel weggeweest,kende redelijk wat volk toen ik veel uitging en geloof me 2 weken wakker zijn kan.Heb al mensen tegengekomen met 10 gram pep op in 24uur enz..Dus hou uwe smoel!Ik versta dat er veel mensen dingen ni geloven en reageren maar gij ?op bijna elk onderwerp van deze forum speed lig jij te zagen!!!
onozel carricatuur van je eigen!
Groeten uit Belgie
Begin maar al druk te typen zeikerd!!!

Haahahah laat me niet lachen Vanity ....

pubertje met een ontstoken neusje ! Iemand die 2 weken wakker wil blijven en daar stoer over doet is een complete loser dat is iemand die gewoon lekker in elkaar gestampt moet worden door een hooligan.

Je kent me niet eens dus hou je rottendesmoel maar gewoon dicht er komt alleen maar kots, stank en gal uit.
Ben je zeker het vriendinnetje van de Hooligan loser uit Antwerpen met zijn platte schoffies accentje hwhahwha ....

Ga is dead ? Je eerste post is gevuld met zooi als jij hier bent om ruzie te zoeken dan hoop ik dat je snel oprot.

Een foto plaatsen is iets wat jij waarschijnlijk al niet kunt mongeaul.

Dag ...

:wave:

Zot_Sollieke zei:
Hoi speedfan hier ikzelf af en toe is 4 dagen wakker,soms 3 wel fun,pakt tussendoor gewoon een halve xanax ,u hart en spiertjes minder strak maken een rijstpappeke,een tiramisuke..da ga allemaal wel als je het zelf aankan.
Zie mensen elke persoon reageert anders zowel fysiek als psychisch.zie mijn ventje heeft ook al is 2 weken wakker geweest en gesnoven da wil je niet weten.Ik heb hem al gezegd ik geef je later als je dood bent aan de wetenschap,ijzersterk gestel,zeg niet dat hij er geen tekenen aan heeft overgehouden maar tis zo.en waarom wij wakker zijn plezant vinden awel omdat wij nie wakker blijven om wa buitenaards te doen maar wel om wa te feesten tot zover je kan.dus eigenlijk vinden wij mekaar fantastisch en maken gene ruzie of paranoie.wij geloven zeker den BERRE 14 dagen goe ee gefeest !En diee fucking bullshitt dat je na 6 dagen dood bent,amai dan had ik al heel wat vrienden moeten begraven.
Dus goe wij gon nog wa voort !!!!

KUT HOOLIGAN ROT OP !!!

vanity zei:
.Heb al mensen tegengekomen met 10 gram pep op in 24uur enz..

Dit is pure onzin jullie snuiven talkpoeder stelletjes randebielen, geld om te testen hebben jullie niet want jullie zijin een clubje armzalige kansrijke randfiguren die jatten om rond tekomen. En als dat niet lukt dan versnijden jullie de talkpoeder en verkopen dat aan je hooligan vriendjes.

Echte pep en 10 gram in 24 uur .... JAJA ...
Laat me niet lachten als je een grammetje weghsnuiift lig je kokhalzend op het onderpepiste wcbrilletje.

Herman Brood kom er is in ?

Vertel deze lutsers is wat pep is ....

Losers losers losers ...

Kom er maar in Vanity of is je pep nu al uitgewerkt opscheppertje ?

Stonie

zaterdag ochtend wakker, s'avonds aan de pep hele nacht doortrekken. Het word kutter naarmate de zondag ochtend langzaam zondag middag word, uiteindelijk het paranoïa langzaam weg en zondag aaf flink brak, maar niet kunnen slapen en eind van de aaf begin van de nacht kon ik dan keertje slapen.. :) vn zaterdag ochtend tot zondag aaf, 36 tot 40 uur.. en dat vind ik meer dan genoeg..

ik heb liever dat het paranoïa voor 8 uur sochtends al weg is.. oftewel weinig pep niet strakstaan gwn gezellig wat meer energie..

na aantal keren echt flinke brakheid lusteloosheid en kutheid te hebben gehad.. vind ik dat toch prettiger

3 dagen...eens en nooit weer....
Op zondagavond begon het allemaal toch wel zo onbegrijpelijk te worden dat ik maar met een temazepam op bed ben gaan liggen.

4 dagen is mijn max. Maar voel me echt xtreem klote na na deze dagen. En erg lastig om niet in die vicuele circel te belanden.

:)

kheb er net 3 nachten en 4 dagen opzitte dan ben ik wat ghb gaan hale en lekker nock gegaan voor paar uurtjes kon het niet meer aan die stress lol en wed wakker en dat freakie speed gedoe was over :)

Het langste dat ik ben wakker geweest is van vrijdagochtend tot zondagavond. Maar dit is eigenlijk nog maar een paar keer voorgekomen. Meestal kruip ik wel even in men bed tussendoor. Ik probeer ook overdag dan geen speed te snuiven, maar ik begin 's avonds gewoon terug. Langer als dit wil ik echt nooit wakker blijven.

6 dagen, vind ik lang genoeg eigenlijk.. ken iemand die 26 dagen wakker is gebleven op de rechtsdraaiende amphetamine

troebadoer zei:
wat doe je in ***snaam 144 uur lang op de speed ???????
neuken,feesten,nog meer neuken, pepkleppen, vrienden opzoeken, nog meer neuken, douchen, tv kijken/films, op internet spammen
en ehmmm had ik neuken al genoemd?

kijk liever es in mijn topic @ xtc :x

Oja ik las dat en dacht al dat je dan dus 6 dagen in je huisje zit ... wat te doen ! zoveel uren wakker haha... film kijke vrienden over de vloer pepkleppe idd.. haha... kan wel

troebadoer zei:
kijk liever es in mijn topic @ xtc :x

Oja ik las dat en dacht al dat je dan dus 6 dagen in je huisje zit ... wat te doen ! zoveel uren wakker haha... film kijke vrienden over de vloer pepkleppe idd.. haha... kan wel
hmmm ik heb t idee dat je wilt dat ik in je topic kijk :o

/me niet in een geheel begrijpende mood

maar..

ik vroeg me dus af..

hoe je je 144 uur kan vermaken....

als je alleen in je huis zit zolang..

maar...

lsd gaf al het al aan...

je gaat dan ook de deur uit...

feesten....

neuken....

pepkleppen...

neuken...

kom je trug thuis....

douchen....

ETC

mhhkay ?

mjah ik gebruik bijna nooit drugs als ik thuis zit XD

trouwens
ligt t aan mij of hoort t troubadour te zijn? :p

Nou, voordat ik deze nick begon te gebruiken @ i-net ( jaar of 4-5 geleden ) wist ik niet eens van het bestaan af van deze muzikale 'troubadours'

Eerst was het troe, daarna troeba, en daarna kwam doer er achter

En tjah, nu als ik me ergens aanmeld ofzo is het troebadoer nog steeds :stoned:

Nick de Neger zei:
Gamen tussen door natuurlijk... :rolleyes:

:beer:
jij bent beter in dingen verzinnen dan ik
ik kwam bijna niet verder dan pepkleppe en neuken XD
troebadoer zei:
Nou, voordat ik deze nick begon te gebruiken @ i-net ( jaar of 4-5 geleden ) wist ik niet eens van het bestaan af van deze muzikale 'troubadours'

Eerst was het troe, daarna troeba, en daarna kwam doer er achter

En tjah, nu als ik me ergens aanmeld ofzo is het troebadoer nog steeds :stoned:

hmmmmmm ok :p

Terug
Bovenaan