Wat is jouw periode langst wakker onder pep?

Re: Wat is jou periode langst wakker onder pep

Debris zei:
Om een of andere reden kan ik vrij goed slapen op speed.

Ik heb echt het tegenovergestelde, ik ben na een dag speed een lege huls die niet kan slapen! Na een aantal uur liggen besluit ik maar om 'op te staan', vanaf dat moment voel ik al mijn ingewanden bij elke stap heen en weer klotsen. Dit uit zich 's avonds meestal meestal in een kleurrijk feest in de plee :kots: ! Vandaar dat ik al een aantal jaren geen speed meer gebruik...

slapen onder de pep kan ik alleen na meer dan 1 nacht en als ik in een bepaalde pep/zweefroes zit.. dan kan ik ook zo in slaap doezelen :lol: :lol:

psychopsychedelic zei:
nee sorry maar ik moet je teleurstellen
http://www.erowid.org/ask/ask.php?ID=2952

"Pervitin" is the name used for methamphetamine in the Czech Republic and other parts of Eastern Europe. The name "Pervitin" has been in use since 1938 when Temmler pharmaceutical in Berlin began producing methamphetamine and marketing it under that name. It quickly gained popularity among both the general population and the German military during World War II. Pervitin sales were restricted in 1941, but not before tens of millions of tablets were sold. Methamphetamine is still sold under the name "Pervitin" in Eastern Europe, including in liquid form (vials) for IM and IV use. It is also one of the slang names used for street methamphetamine (generally produced from ephedrine). There is some evidence that Pervitin/methamphetamine is being exported from the Czech Republic to other parts of Europe and Canada

ik vind het een prachtig verhaaltje van je die je hebt opgezocht op google maar is niet waar....

perf is gewoon speed, maar hele goede..

ciao

psychopsychedelic zei:
ik ken iemand die beweerd dat hij 3maanden is wakkergeweest :lol: :lol: :lol: hem lag ik dus altijd uit!!

Gemiddeld genomen sterft een mens na 11 dagen zonder slaap.....

5 dagen en 4 nachten.... Mijn god wat een hel op het einde...

Ruim 5 dagen en nachten :rolleyes:

Op dag 4 en 5 aardig paranoia :P Je gaat dan de wereld om je heen heel anders waarnemen en word achtervolgd door waanideeën. Over deze ervaring heb ik het volgende gedicht geschreven:

Er is iets, hier in de kamer.
Een schim, een schaduw.
Ik ben bang, voor wat het is.
Ik durf niet te kijken, ik sluit mijn ogen.
En ik zit bang in een hoekje.
Wachten tot het weg gaat.

Ik hoor geluiden.
Ze komen van boven.
Ik begin te schreeuwen.
Help wie is daar!
Hij komt de trap af.
De schim komt dichterbij?
Ik bevries, en kan me niet bewegen.
Ik sluit mijn ogen, ik tel tot tien.
Ik loop weg, naar de andere kant.
En ik kom tot het besef dat er niets is.
Er is niets in de kamer, het is stil.
En de Angst is weg

ik snap egt niet dat jullie zolang wakker kunnen blijven,, na 2 nachten en 3 dagen ben ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeelemaaal kapot!!!
na 1 nacht eigenlijk al. .maar dat is nog makkelijk vol te houden,, maar het ligter ook heel erg aan watvoor pep je hebt en hoeveel natuurlijk :wink: maargoed :wave:

psychopsychedelic zei:
ik snap egt niet dat jullie zolang wakker kunnen blijven,, na 2 nachten en 3 dagen ben ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeelemaaal kapot!!!
na 1 nacht eigenlijk al. .maar dat is nog makkelijk vol te houden,, maar het ligter ook heel erg aan watvoor pep je hebt en hoeveel natuurlijk :wink: maargoed :wave:

Ja gewoon door snuiven en zorgen dat je blijft eten en drinken ookal heb je dr totaal geen zin in! En ja het gaat gewoon z'n gangetje vaak pas achter af besef is how eens ben al fucking lang wakker :P Na mate de dagen voderen vind ik het alleen maar makkelijker alles is dan toch 1 grote waas.

Maar het is heel personelijk sommige mensen kunnen het goed hebben en andere totaal niet. Ik hoef bv maar 1 joint te roken en ik ben al helemaal fucking stoned maar kan wel makkelijk dagen wakker blijven en paar gram pep dr doorheen jagen.

jaa oke,, maar ik heb vandaag rond uurje of 8/9(avond) mn laaste beetje pep van de gram van vorige nacht opgemaakt.. dus nu mn 2e nacht maar ga ng slapen.. en kheb nu al last af en toe van hallucinaties :mrgreen: wel chill vind ik persoonlijk.. maar wel beetje te snel vind ik,, sommige mensen moeten egt minstens 5 dagen wackr zijn om een beetje hallucinaties op te merken

Ik vraag me af hoe je eruit ziet als je 3 nachten of langer wakker bent geweest :wink:

waarvan hoogstwaarscheinlijk 7 gram versijdingsmiddel was ofzo :wave: oke,, dan merk je er miss helemaal niks van.. zegmaar ik gok op datje ong: ,, ja oke is niet te gokken:P maar ik denk tog dat er 5 gram poep doorheen zit,, en zelfs dan vind ik het een hele prestatie!! of je bent afgezet en kreeg je maar 7 g ofzo,, niemand kan me eigenlijk weismaken dat dat superpep was en dat je er egt 10 g van naarbinne hebt gewerkt,, dan heb je zoizo je neus zo verstopt dat de helft niet eens in je bloedbaan terecht heeft kunnen komen.. maargoed..

ik heb hem nooit gesnoven dus kan ik er natuurlijk niks over zeggen, maar als ik er eventjes over na denk,, lijkt het me sterk dat ooit iemand 10 gram redelijke/goede of egte knetterpep naar binnen heeft gwerkt in 1 nachtje,, zoizo isdat zoveel poeder dat je eigenl.. alleen maar de hele tijd bezig zou moeten zijn met het leggen+nemen van dikke dikke zeedijken..

heb je toevallig die pep getest?? wel benieuwd naar :stoned:

buzzy zei:
3 gram 7 nachtjes :oops:
Laat de 'jes' maar achterwege. Dat waren hele lange nachten! Ben ook wel ens zolang wakker gebleven, toen ik ging slapen was het geen slapen maar out gaan... :rolleyes:

vind het maar een beetje matigjes hoor!! al dat zware misbruik :wink:
maar goed.. born to be wild :stoned: .. born to get psycho :evil:

2 nachten, en dat is voor mij al te lang. Ik neem persoonlijk liever een pilletje, of een snuifje coke, maar dat is weer zo verrekte duur..............

Re: Re:

dzN zei:
berbe zei:
btw
nog eens voor de mense die me niet gelove
dan zulle jullie ook niet geloge dat ik 1 keer 10 gr pep in een nacht erdoor gejaagd heb

10 gram... kom op man :D

idd, dikke onzin. Van 1 grammetje ligt een gemiddeld mens al een hele nacht wakker, en laat dat voor veel mensen nou net de reden zij n speed te gebruiken. Veel meer is imho ECHT NIET nodig....

hmmmmm lekker een paar daagjes wakker zijn na een tekno feestje ofzo

daar ga ik echt goed op, zo 2-3 daagjes waker zijn ik begin dan meer te praten en te ouwehoeren...lekker hyper

mijn max is 5

massel
:rockband: :rock: :wave:

Dat van die tien gram was waarschijnlijk zo kapot versneden dat die ongeveer 1 gram PEP binnenkrijg, en 9 gram caffeine/kreatine/poedersuiker/wat voor godganze troep die dealertjes er tegenwoordig instoppen.

Tja, wat allemaal wel niet kan.

In mijn naaste omgeving ken ik 2 pepjunks die qua slaap en qua gebruik, die naar mijn mening iets onmogelijks doen.

Slaap: een week wakker, dan slapen ze bijv. 24 uur achter elkaar en dan weer een dag of 5/6/7 wakker. En neem maar van mij aan dat daar ook uitschieters naar boven en natuurlijk naar beneden bij zitten.

Gebruik: Per nacht zo 3-7 gram. Waarbij het gemiddelde op 5 ligt, als ze het in huis hebben.
Dit ook met uitschieters op feestjes zoals oud en nieuw, zo hoorde ik een keer dat ze 25 gram met zn 3en ophadden op een avond. En dan ga ik er niet vanuit dat het troep is... ik haalde hier vaak wat en was altijd toppie, omdat diezelfde pepjunks het ook voor eigen gebruik hadden was versnijden er niet bij.

waar ik haal gebruikt hij ook elke dag, hij versnijd ook niet,, maar onversneden speed is nauwelijks meer te verkrijgen denk ik ( kan niet met zekerheid zeggen want er is hier geen test service :P ) maar heb tog een redelijk beeld

Heb 1 keer een lijn van 70% geteste speed op, damn dat was hemels :love:
Voor de rest heb ik het altijd wel versneden ja, maar het laatste jaar ligt het percentage bij mij toch zeker wel rond de 40-55%, en daar ben ik dik tevreden mee

wil ook wel eens wat testen.,.

OT...
een week wakker van zaterdag tot zondag met 29uurtjes slaap op 3 gram pepi.. wel gegeten enzo :rock: :lol: verstopte darmen en parra als gevolg,, geen aanrader!! hou et op een nachtje :rock:

psychopsychedelic zei:

OT...
een week wakker van zaterdag tot zondag met 29uurtjes slaap op 3 gram pepi.. wel gegeten enzo :rock: :lol: verstopte darmen en parra als gevolg,, geen aanrader!! hou et op een nachtje :rock:

Met dat spul op kan ik ECHT NIET eten. Zelfs dingen uit de frituur zijn bij mij dan vies..

Vorige week, vrijdagmiddag tot zondag ochtend 12u.
Weet niet of dit het langste was, wel 't meest onaangename.

Windhoos zei:
psychopsychedelic zei:

OT...

Met dat spul op kan ik ECHT NIET eten. Zelfs dingen uit de frituur zijn bij mij dan vies..

de eerste paar dagen eet je ook niet,, maar alsje een hele week niet eet ben je al dood volgens mij,, en eten is iets wat je altijd kunt,, onder de pep soms heeeel moeilijk,, en erg vervelend,, maarja,, ik denk nou eenmaal wel aan voldoende shit binnenkrijgen enzo.. :rock:

Windhoos zei:
psychopsychedelic zei:

OT...

De eerste paar keer kreeg ik ook niks in mijn strot geduwt..
Maar het went, nu kan ik gewoon alles eten en drinken, alleen wel met (Veel) mindere mate

wat heb je deraan om 2weken hersendood wakker te zijn? :s :rolleyes:

Gewoon toch proberen te eten en voldoende blijven drinken, zo zorg je voor een verminderde kater achteraf. Al prop je er maar een boterham in of zo'n drinkontbijt, dat doet al wonderen!

Terug
Bovenaan