Wat is jouw periode langst wakker onder pep?

week wakker is wel te doen met je juiste hulpmiddeltjes..
zou ik nu nooit meer doen eheh ik takel nu al af na een nacht wakker...

ik doe nooit meer als 2 en neem altijd wel rust tussen die 2 dagen. gewoon wat uren in bed liggen met ogen dicht doet wonderen :)

van vrijdag ochtennd tot zondag avond..

fucked up up up niet leuk.. tegenwoordig als ik het weer zou doen zal ik me wel stukken beter voelen aangezien ik heb geleerd om neter te gebruiken.. nauwelijks last van afkicken tegenwoordig :D

vitamine/mineralen pillen, vruchtensappen, veel water, toch veel eten ookal heb je geen zin en toch op bed gaan liggen met ogen dicht relaxte muziek op ofzo.. ookal blijf je wakker.. kan je die zelfde aaf weer lekker hardgaan en uiteindelijk minder kut voelen! :wave:

Re: Wat is jou periode langst wakker onder pep

Ik heb tsejchiesche Pervitin gesnoven kan jullie zeggen dat ik ongevieer van zondag nacht tot vrijdag nacht niet heb geslapen. Andere halve gram gekocht voor ong. 60Euro. Verdeelt in veel lijntjes en iedere dag heb ik ervan een paar opgemaakt denk dat het Crystalmeth was, maar nu weet ik het al zeker :rock: .

pervitin is crystalmeth las ik op een ander topic,, maargoed,, mijn record is 3 dagen en 2 nachten,, 1 dag rust, weer een nacht en toen maar gestopt;)
lang leve het slapen!! :P

mijn ''record'' is van maandag tot zaterdagmiddag, je mag zelf uitrekenen hoeveel uur;)

maar over degene die zei dat hij 2 weken wakker was, jah het kan maar dan zou je wel aan de beademing moeten liggen en ondertussen moeten denken dat je met god kan praten...

Na mijn weekje was ik kapot, oververmoeid had de tong van een koe, helemaal vol met blaren mn hart leek uit mijn borst te kunnen knallen en een erectie krijgen was een wereldtaak.

Het was bij mij namelijk zo dat ik zelf met speed in mn lichaam op de zaterdag moe was en in slaap sukkelde, je lichaam kapt er vanzelf mee en dan mag ik nog van geluk spreken dat ik in slaap viel.
En de week erna merk je zelf wel dat je te ver bent gegaan :wink:

Re:

MindTraveler zei:
11 dagen, 3 gram meth

Sjesus joh wat moet je in vredesnaam 11 dagen wakker doen. Als ik een feest heb gehad ofzo, lekker de dag erna nog doorchillen en tegen de avond is gaan pitten, de wereld begint dan toch duister te worden :xtc: ! Beter lekker slapen dan

grtz,
Patrick

ong 48 uren
man nooit meer, neem nu alleen de helft van die ene keer
veel te lastig om erdoor te komen
begin paranoia dat ik me lichaam aan het wasten ben door niet te eten slapen etc

Een week... niet aan te raden. Kan me sindsdien ineens een stuk beter voorstellen waarom iemand lang slaap ontzeggen een veel gebruikte martelmethode is. De dissociatieve ervaringen vliegen je langs de oren xD

je word er inderdaad erg psychotisch van,, ik kon mijn ervaring vergelijken met een dissosiatieve identiteitsstoornis,, niet dat ik meerdere personen was oppeens maar ik herkende wel wat kenmerken: depersonalisatie
derealisatie
identiteitsstoornis (een heeeeeeeeeeeeeeeeeel klein beetje)
maargoed,, het is ook bekend dat je gek word als je niet slaapt :stoned:

psychopsychedelic zei:
pervitin is crystalmeth las ik op een ander topic,, maargoed,, mijn record is 3 dagen en 2 nachten,, 1 dag rust, weer een nacht en toen maar gestopt;)
lang leve het slapen!! :P

pervetine is niets anders dan 73% amphetamine....hoogst haalbare

ciao

nee sorry maar ik moet je teleurstellen
http://www.erowid.org/ask/ask.php?ID=2952

"Pervitin" is the name used for methamphetamine in the Czech Republic and other parts of Eastern Europe. The name "Pervitin" has been in use since 1938 when Temmler pharmaceutical in Berlin began producing methamphetamine and marketing it under that name. It quickly gained popularity among both the general population and the German military during World War II. Pervitin sales were restricted in 1941, but not before tens of millions of tablets were sold. Methamphetamine is still sold under the name "Pervitin" in Eastern Europe, including in liquid form (vials) for IM and IV use. It is also one of the slang names used for street methamphetamine (generally produced from ephedrine). There is some evidence that Pervitin/methamphetamine is being exported from the Czech Republic to other parts of Europe and Canada

Iets van vier nachten, dit eens maar nooit meer! Gatverdamme, dat werd me toch een partij naar op een gegeven moment! :kots:

Het valt me op dat er bij de astronomische aantallen genoemde uurtjes geen hoeveelheden gebruikte pep worden vernoemd. Jammer! Zou wel willen weten hoeveel mg / hoe sterke speed er doorheen wordt gejaagd wanneer je meer dan 50 uur zonder bedje doorbanjert.

Ikzelf heb wel eens zonder al te veel problemen een nachtje overgeslagen (wat me zonder 'hulp' eigenlijk ook wel eens is gelukt :D ) en dat was op een klein grammetje onwijs zwakke pep. Langer dan dat vind ik trouwens zonde van mijn tijd, mijn drugs en mijn lichaam..
*probeert verstandig te kijken :P *

het max was geloof ik +- 120u enkele jaren terug op de love parade in berlijn.geteste speed op 63% en het was zo'n 5 gram dat ik er doorgedraaid had.

nadien nooit zoiets meer gedaan de dagen nadien niet slecht geweest(het percentage cafeine was uiterst laag) maar zéér prikkelbaar en gestoord gelopen.

ik denk dat ik op ongeveer zo een 70 uur zit ofzo, na veel pep maar wel ook erbij blowen enzo, na zo lang wakker te zijn merk je dat je brein met je gaat fucken schimmen , stemmen in je kop etc.

3 dagen 3 nachten met 1 gram.
Was mijn eerste ervaring met Speed :love: .

Mijn langste is van vrijdagochtend tot zondags vroeg in de avond..
Ik hou er totaal niet van om zo lang door te halen, word gek van het gevoel dat ik niet heb geslapen
Normaal is het altijd 's avonds 11-12 uur de laatste lijn zodat ik iig nog iets slaap

Ben een keer van maandag t/m vrijdag wakker geweest, misschien 1uur echt in slaap/coma geweest , hebben toen de hele week door speed gesnoven en in het bos gezeten met kampeerspullen, was echt heftig en doe zoiets ook nooit weer, niet goed voor je hart :kots:

TheAgeOfMen zei:
Ben een keer van maandag t/m vrijdag wakker geweest, misschien 1uur echt in slaap/coma geweest , hebben toen de hele week door speed gesnoven en in het bos gezeten met kampeerspullen, was echt heftig en doe zoiets ook nooit weer, niet goed voor je hart :kots:

zeker niet goed voor je hart,, kneem ook altijd visolie enzo in alsk gewakkerd heb :wink:

Re: Re:

Patrick a.k.a Spaceface zei:
MindTraveler zei:
11 dagen, 3 gram meth

Sjesus joh wat moet je in vredesnaam 11 dagen wakker doen. Als ik een feest heb gehad ofzo, lekker de dag erna nog doorchillen en tegen de avond is gaan pitten, de wereld begint dan toch duister te worden :xtc: ! Beter lekker slapen dan

grtz,
Patrick

Dat is wel veel 3 gram meth voor 11 dagen.
Volgens mij red je elf dagen makkelijk met 2 gram meth.

Fabeltje van hem ?

maakt niet uit of het een fabeltje is of niet,, het is gewoon dom,, je gaat helemaal naar de kanker:
lever
hart
brein
spieren
longen(als je 11 dagen non stop rookt:P)

:wave:

psychopsychedelic zei:
maakt niet uit of het een fabeltje is of niet,, het is gewoon dom,, je gaat helemaal naar de kanker:
lever
hart
brein
spieren

Gelukkig doen al die andere drugs dat niet.... Pfhieuw!!!!

Re:

Psycho_Chrono zei:
het word na een tijdje een dwang, stoppen lijkt onmogelijk, paranoia, hallucinaties, uitdroging, totale kapotheid....

idd, ik had ook last van hartkloppingen... max 6 dagen (7gr speed), is wel een unieke ervaring

Drientje zei:
psychopsychedelic zei:
lever
hart
brein
spieren

Gelukkig doen al die andere drugs dat niet.... Pfhieuw!!!!

jaa jaa natuurlijk wel!!.. maar als je kijkt naar de schadelijke effecten van speed en meth, dan is meth al 10 x schadelijker terwijl ik speed al suuper schadelijk vind :wink:
kom op 11 dagen meth is absurt

Om een of andere reden kan ik vrij goed slapen op speed.

Terug
Bovenaan