Wat is jouw periode langst wakker onder pep?

Re: Wat is jou periode langst wakker onder pep

Drientje zei:
Gewoon toch proberen te eten en voldoende blijven drinken, zo zorg je voor een verminderde kater achteraf. Al prop je er maar een boterham in of zo'n drinkontbijt, dat doet al wonderen!

Als dat zelfs al niet lukt is het altijd nog handig vitamine pillen te nemen. Als je zelfs daar te weinig honger hebt dan moet je echt kappen met pep.

whaha om een pil te slikken heb je geen honger nodig lijkt me :lol: en een kater heb ik eigenlijk niet eens meer egt van pep :s wel vermoeid, zinloos, brak enzo,, maar egt een kater,, niet egt ofzo,. kan wel gewoon de dagen doorkomen:)

maargoed..
steelpad zei:
wat heb je deraan om 2weken hersendood wakker te zijn? :s :rolleyes:

wie heeft het hier over 2 weken'?? en nee je hebt er niet veel aan,, maar aangezien er geen egt levensdoel is ( je kunt er veel voorjezelf hebben) maar er is niet egt een doel dat je moet berijken,, je kunt alles doen,, dus waarom niet?? en wat heb je aan alle andere dingen op de wereld?? het enige wat iedereen uit eindelijk berijkt is de dood, de 1 met een happy terugkijk op t leven, de ander denk pff,., blij dat et voorbij is.. nou ik kies voorde 1e,, en wakkeren is daar niet altijd negatief op..

mm ik denk mijn verjaardag deze zomer 4 nachten maar dat was ook wel met andere drugs ik heb er freaking 4 gram doorheengesnoven :P en 4 dagen niks gegeten
blegh wat voelde ik me blurry daarna :P

Heb afgelopen weekend mijn 'record' verbroken :cry:

Vrijdagmorgen 8 uur tot maandagnacht een uur of 5 wakker..
Kater viel reuze mee, alleen heel erg moe..
Vind het toch niks ook al heb ik een erg vet weekend gehad, in mijn achterhoofd hou ik vast dat ik elke nacht MOET slapen, al is het maar een beetje

naa een tijdje kan ik ook gewoon pitten onder de pep. mn lichaam heeft slaap heel erg nodig weetje :stoned: dus als ik het dan probeer lukt het vaak ook nog :lol: en dan voel ik me ook veeel beter de volgende dag :rock:

sinds kerstmis 2007 slaap ik niet meer, slapen is voor pussy's!!!!

Zondag tot maandag (dinsdag eigenlijk), ziekste speed ooit. +/- 40u op 3 lijnen.

5 dagen en 4 of 5 nachten ..

weet nog goed dat ik niet meer kon praten maar alleen stotteren en echt heel kapot was..

als ik daar nu aan terug denk vraag ik me af hoe ik dat ooit heb kunnen doen, echt een aanslag op mn kop moet dat geweest zijn :rolleyes:

ik ben zwaar speed verslaafd geweest, tis troep
maar leuk :s ik heb het een keer 2 weken vol gehouden aan de speed, zonder egt te gaan liggen, natuurlijk wel een aantal keer nock out gepast, maar dat is zkr niet langer geweest dan 5 minuten, moment dat je bijkomt, weer eten, weer gebruiken
en afwachten tot je weer knock out gaat, zkr niet leuk, maar heb zo wel geleerd mijn grenzen te stellen wat drug gebruik betreft

40 uur ongeveer (inclusief de 14 uur die ik wakker was voor ik aan de pep begon). Slapen is fijn en jezelf naar de klote helpen kan altijd nog.

ik ben nu een nacht wakker, maar wel op 1 gram crystal meth.

50u wakker, 1uurtje geslapen en nogaltijd wakker.
Na een tijdje voelde ik m'n hart niet meer kloppen, oplossing: ketamine (werkt echt).
Uiteindelijk gaan zitten om toch maar even te slapen, uurtje geslapen.
Heb hier 5 lijntjes voor gebruikt (en ik neem kleine lijnen).

7 dagen!!! :rock:

Zolang je maar normaal blijft eten, tenminste op de dagen dat dat lukt...
Scheelt de helft aan "Brakness" :lol: de volgende dag/ dagen daarna.....

2 weken is nie onmogelijk...heeft een maatje van me laatst gepresteert!
Zag er indd niet uit :eek: dat zeker!!

Chaoscore zei:
7 dagen!!! :rock:

Zolang je maar normaal blijft eten, tenminste op de dagen dat dat lukt...
Scheelt de helft aan "Brakness" :lol: de volgende dag/ dagen daarna.....

2 weken is nie onmogelijk...heeft een maatje van me laatst gepresteert!
Zag er indd niet uit :eek: dat zeker!!

vette avatar!!!

100_8002.JPG

mijn record staat gelukkig maar op zo'n 50 uur... na zo'n periode heb ik het ook echt wel gehad hee.... tering... mijn lichaam protesteerd...

Dank u!!

Maar beter zo, dan onuitputtelijk door blijven stuiteren toch..... :eek:
Je wordt er sowieso nie beter op ;) Dus opzich nie verkeerd!!!

sommige mensen kunnen het zeker wel langer volhouden dan 2 weken,, als je al bijna ni kan slapen van jezelf,, en ook nogeens gebruikt.. dan benje gewend om wakker te zijn :lol:

gast sirieus kenker op met je bullcrap over je 99.8% pure coke en je cristal suiker

gNuxx zei:
Taat zei:
gNuxx zei:
ik ben nu een nacht wakker, maar wel op 1 gram crystal meth.
:lol:

nerd

waarom direct nerd zeggen?

crystal meth valt wel mee hoor.
ik werd meer parra van 99.8% pure cocaine @ curacau
hahahah nog grotere nerd.. :lol:
99.8% sos bestaat niet, maximale is sowieso 89,3% als ie niet is versneden
Dus ga aub je vrienden vermaken met dit soort stoere praat
meth valt wel mee...alsjeblieft zeg

cobhc zei:
volgens mij bestaat 89.3 oook niet ?
Wel, 89,3% is het maximale wat er te behalen valt als het onversneden is..
Maar net als bij amfetamine is de rest gewoon sulfaat, denk ik (dus stoffen die verder geen invloed op je hebben)
89,3% is dus in zijn puurste POEDER vorm, en dus snuifbaar

Maar ik geloof sowieso al die 'bikkels' die wél echte 100% speed hebben omdat...of dat zei iemand...niet

Ja volgens mij wel rond die koers..
Maar die 89,3% ging ook over sos

Taat zei:
cobhc zei:
volgens mij bestaat 89.3 oook niet ?
Wel, 89,3% is het maximale wat er te behalen valt als het onversneden is..
Maar net als bij amfetamine is de rest gewoon sulfaat, denk ik (dus stoffen die verder geen invloed op je hebben)
89,3% is dus in zijn puurste POEDER vorm, en dus snuifbaar

Maar ik geloof sowieso al die 'bikkels' die wél echte 100% speed hebben omdat...of dat zei iemand...niet

amfetamine inderdaad met sulfaat maar sos niet hoor,, weet even niet uit mn koppie wat wel maar dat valt zeker opte zoeken,,

Debris zei:
Speed was toch max. 72%?

zo ongeveer wel ja

Dit weekend van vrijdagochtend tot zondagnacht (maandnacht), +/- 60 uur dus.
Eerste keer dat ik van die kerel kocht, en nog nooit zo lang, zo hard en zo para...
Ik heb een paar vrienden laten proeven, en een beweerde dat 't meth was. Eens gaan testen dan.

Laatste lijn was zondagochtend, het heef zeker 12u geduurd voordat ik kon slapen...:s

1 nacht, zaterdag's rond 11 uur begonnen tot zondag een uur of 11 's avonds. Zondag was ik toch al, na een nacht doorhalen, best brak en gaar, ondanks dat we een paar uur gerust hadden. Later die dag ook lichtjes para, vooral het idee hebben dat iedereen naar je kijkt/over je praat is erg vreemd, en het lijkt dan ook zo echt erop.. :D

Meer hoef voor mij niet, liever een paar uurtjes slaap.

Denk dat dat ongeveer 60 uur is geweest. En het laatste half jaar nooit meer dan 1 nach.

mijn lichaam heeft gewoon een knop die omgaat als ik langer wakker ben als 24 uur, dan kan ik protesteren wat ik wil maar slapen zal ik.

Debris zei:
Dit weekend van vrijdagochtend tot zondagnacht (maandnacht), +/- 60 uur dus.
Eerste keer dat ik van die kerel kocht, en nog nooit zo lang, zo hard en zo para...
Ik heb een paar vrienden laten proeven, en een beweerde dat 't meth was. Eens gaan testen dan.

Laatste lijn was zondagochtend, het heef zeker 12u geduurd voordat ik kon slapen...:s

ik weet het niet zeker maar volgens mij kanje dat wel ruiken tog? iemand ervaring met de geur van meth? en als iemand mij meth zou verkopen als speed,, sorry hoor, maar ik zou m aangeven,, dat maakt gewoon levens kapot,, egt kapot,, helemaal naar de kaasboer,
:lol:

Terug
Bovenaan