Wat vind jij de domste drug ooit?

Ellesdee

Badass junkie
Trip Unit zei:
Jezus wat een vraagstelling"domste drugs ooit"

:confused:

ik vind t geen rare stelling...
Je hebt topics met favo drugs en favo combo's, dus waarom niet een topic waarin je bespreekt in welke je drugs je geen nut ziet?

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Ellesdee zei:
Trip Unit zei:

Je hebt topics met favo drugs en favo combo's, dus waarom niet een topic waarin je bespreekt in welke je drugs je geen nut ziet?

Je beschrijving van je vraagstelling hierboven is anders,dan "domste drugs ooit" jou vraagstelling"in welke drugs zie je geen nut"

Vergelijk ze eens en misschien kan je het je voorstellen dat de vraagstelling niet erg goed verwoord is.

Nezir zei:
Trip Unit, heb je wel's ooit sex gehad?
Zo ja, wat is je beste sexervaring ooit?

Ja heb sex gehad Nezir,en wat gaat je niets aan :wave:

buzzy

Badass junkie
FF ontopic: Alles waar je een basepijp of een naald bij nodig heb dat vin ik behoorlijk domme drugs

Psilo

Bewuste gebruiker
zommes zei:
DarkScope zei:
zommes zei:
Maar als ik kijk naar hoe dom je er van kan worden: Cocaine en aanverwanten.

hoe bedoel je dat dan?

Helaas zijn er genoeg mensen die amper (of niks) verdienen en dan toch hun kostbare euro's uitgeven aan cocaine, een saaie en niets toevoegende drug die het geld imo absoluut niet waard is.

Zo bedoel ik dat dan. Kan je je daar niet in vinden? Dan ben je een potentiele debiel die daar zijn geld aan uit geeft.

Coke levert je niets op. Net zoals heel veel andere drugs je niets opleveren.
Een beetje jammer dat je andere mensen debiel gaat noemen op basis van individuele keuzes van mensen.
Ik kan me niet geheel vinden in jou zwart/wit keuze of ik een debiel ben......

Jeller

Badass junkie
mathijs zei:
XTC toch wel.... erg leuk gevoel maar misschien wel de stomste trip die er is.
akkoord, het is ook zo vreselijk eentonig
je stemming is echt de hele tidj dezeflde, nooit eens heel blij

gewoon de heel tijd blij, maar nooit een vette lachkik

maar coke vidn ik dan nog een stuk stommer
en sigaretten ook wel

kneeky

Newbie
crack is echt te dom voor woorden, ik heb er veel mensen van naar de klote zien gaan, je word er gewoon maf van, wel lekker om te roken maar achteraf opgefokt en nooit genoeg, geen voldoening dus.. DOM, en duur. :confused:

Ellesdee

Badass junkie
Trip Unit zei:
Ellesdee zei:
Trip Unit zei:

Je beschrijving van je vraagstelling hierboven is anders,dan "domste drugs ooit" jou vraagstelling"in welke drugs zie je geen nut"

Vergelijk ze eens en misschien kan je het je voorstellen dat de vraagstelling niet erg goed verwoord is.

laten we t er maar op houden dat niet iedereen zich zo goed kan uitdrukken in woorden...

Jeller

Badass junkie
spacekonijn zei:
coke , nicotine , alcohol en xtc :P
alcohol is ook een beetje dom, maar xtc en coke zijn toch een stuk dommer imo

bij coke en xtc heb je echt zo een fake geluksgevoel, dat heb je bij alcohol niet echt

als alcohol dom is dan is weed ook dom vind ik

Mr 187

Bewuste gebruiker
Volgens mij bestaat er niet zoiets als een domste drugs als je het maar voor een bepaald doel gebruikt.

:wink:

Mr 187

Bewuste gebruiker
JewCookie zei:
Mr 187 zei:
JewCookie zei:
mengsmering.. :openmouth:

Is geen drugs....

iemand maakt er anders een heel topic over.. :P

geen zin om de werkende stof eruit te gaan zoeken.. maar mengsmering drinken vind k anders best een kut drug,,

Omdat iemand anders.....een dom persoon in dit geval...het onder de noemer drugs zet,ga jij er dan maar vanuit dat het dan een drugs is?...ok...je weet toch....

JewCookie

Wijs gebruiker
Mr 187 zei:
JewCookie zei:
Mr 187 zei:
JewCookie zei:
mengsmering.. :openmouth:

Is geen drugs....

iemand maakt er anders een heel topic over.. :P

geen zin om de werkende stof eruit te gaan zoeken.. maar mengsmering drinken vind k anders best een kut drug,,

Omdat iemand anders.....een dom persoon in dit geval...het onder de noemer drugs zet,ga jij er dan maar vanuit dat het dan een drugs is?...ok...je weet toch....

ok.. wat is in jou ogen de definitie van drugs.. :rolleyes:

spacekonijn

Badass junkie
Jeller zei:
spacekonijn zei:
coke , nicotine , alcohol en xtc :P
alcohol is ook een beetje dom, maar xtc en coke zijn toch een stuk dommer imo

bij coke en xtc heb je echt zo een fake geluksgevoel, dat heb je bij alcohol niet echt

als alcohol dom is dan is weed ook dom vind ik

nee vind ik zeker niet , wiet is juist geniaal!

van alcohol word je wel degelijk dom , ga eens naar een grote stad naar het druksbezochte uitgaansgebied rond een uur of 2 uur snachts.
ga een club in met wat vrienden en wees als enige compleet nuchter.

wedden dat je alcohol dan toch wel een vrij domme drugs vind :wink:?

Jeller

Badass junkie
ja daar heb je wel gelijk in, het brengt echt het stomme in de mensen naar boven

maar het is zo leuk om zat te zijn, je kletst dan stevig uit je nek, maar in tegenstelling tot bij al die uppers weet je ten minste dat je uit je nek lult :tongueout:

wiet is zeker minder dom-makend, maar sosm is het zo loom en passief dat het ook maar tijdverspilling is

Deranged

Badass junkie
Hij heeft gelijk hoor. Coke is een hele domme drug, beetje je eigen laten wijsmaken dat je wat voorstelt.

Mr 187

Bewuste gebruiker
Deranged zei:
Hij heeft gelijk hoor. Coke is een hele domme drug, beetje je eigen laten wijsmaken dat je wat voorstelt.

Ik weet niet hoe diep jij vroeger gegaan bent met coke Deranged?Dacht je toen echt dat je iets voorstelde dan dat je anders bent ofzo?

Sommige mensen gebruiken het puur uit genot op zijn tijd samen met een biertje en een peukie..en gaan zich zelf echt niet voordoen alsof ze heel wat zijn...Gewoon voor het gevoel....de high...

:wave:

Deranged

Badass junkie
Je krijgt wel die egoboost en denkt dat je dingen aankan die je eigenlijk helemaal niet aankan. Eventuele problemen lijken op zo'n moment niets voor te stellen maar als de coke is uitgewerkt komen ze 10 keer zo hard weer terug. Dat heb ik wel gehad ja.

Psilo

Bewuste gebruiker
Mr 187 zei:
Sommige mensen gebruiken het puur uit genot op zijn tijd samen met een biertje en een peukie..en gaan zich zelf echt niet voordoen alsof ze heel wat zijn...Gewoon voor het gevoel....de high...

:wave:

Zo doe ik het dus af en toe.
Ik ben me op zo'n moment heel bewust van veel gedragingen van mij. Meer dan wanneer ik alcohol op heb in ieder geval. Dan heeft overmoedigheid meer vrij spel.

Mr 187

Bewuste gebruiker
Deranged zei:
Je krijgt wel die egoboost en denkt dat je dingen aankan die je eigenlijk helemaal niet aankan. Eventuele problemen lijken op zo'n moment niets voor te stellen maar als de coke is uitgewerkt komen ze 10 keer zo hard weer terug. Dat heb ik wel gehad ja.

Ik lees dat wel meer op sites van egoboost en de hele wereld aankunnen enzo,ik vind dat allemaal wel meevallen..zal wel per persoon verschillen..

Als ik problemen zou hebben ga ik geen sowieso geen coke gebruiken dan wordt het allemaal juist erger in plaats dat ze even niet bestaan..

Bovenaan