Don Casanova
Belezen gebruiker
Trip Unit, heb je wel's ooit sex gehad?
Zo ja, wat is je beste sexervaring ooit?
Trip Unit zei:Jezus wat een vraagstelling"domste drugs ooit"
![]()
Ellesdee zei:Trip Unit zei:Jezus wat een vraagstelling"domste drugs ooit"
![]()
ik vind t geen rare stelling...
Je hebt topics met favo drugs en favo combo's, dus waarom niet een topic waarin je bespreekt in welke je drugs je geen nut ziet?
Nezir zei:Trip Unit, heb je wel's ooit sex gehad?

zommes zei:DarkScope zei:zommes zei:Maar als ik kijk naar hoe dom je er van kan worden: Cocaine en aanverwanten.
hoe bedoel je dat dan?
Helaas zijn er genoeg mensen die amper (of niks) verdienen en dan toch hun kostbare euro's uitgeven aan cocaine, een saaie en niets toevoegende drug die het geld imo absoluut niet waard is.
Zo bedoel ik dat dan. Kan je je daar niet in vinden? Dan ben je een potentiele debiel die daar zijn geld aan uit geeft.
Ja, wat dacht je dan van kettingolieLana zei:Mengsmeerolie

Haha kan ik wel gebruiken,ben soms zo heet Lana :PLana zei:Koelvloeistof, raak je ook van in een k-hole.. Naar ´t schijnt.
Echt dom.![]()

akkoord, het is ook zo vreselijk eentonigmathijs zei:XTC toch wel.... erg leuk gevoel maar misschien wel de stomste trip die er is.
Trip Unit zei:Ellesdee zei:Trip Unit zei:Jezus wat een vraagstelling"domste drugs ooit"
![]()
ik vind t geen rare stelling...
Je hebt topics met favo drugs en favo combo's, dus waarom niet een topic waarin je bespreekt in welke je drugs je geen nut ziet?
Je beschrijving van je vraagstelling hierboven is anders,dan "domste drugs ooit" jou vraagstelling"in welke drugs zie je geen nut"
Vergelijk ze eens en misschien kan je het je voorstellen dat de vraagstelling niet erg goed verwoord is.
alcohol is ook een beetje dom, maar xtc en coke zijn toch een stuk dommer imospacekonijn zei:coke , nicotine , alcohol en xtc :P
JewCookie zei:mengsmering..![]()
Mr 187 zei:JewCookie zei:mengsmering..![]()
Is geen drugs....
JewCookie zei:Mr 187 zei:JewCookie zei:mengsmering..![]()
Is geen drugs....
iemand maakt er anders een heel topic over.. :P
geen zin om de werkende stof eruit te gaan zoeken.. maar mengsmering drinken vind k anders best een kut drug,,
Mr 187 zei:JewCookie zei:Mr 187 zei:JewCookie zei:mengsmering..![]()
Is geen drugs....
iemand maakt er anders een heel topic over.. :P
geen zin om de werkende stof eruit te gaan zoeken.. maar mengsmering drinken vind k anders best een kut drug,,
Omdat iemand anders.....een dom persoon in dit geval...het onder de noemer drugs zet,ga jij er dan maar vanuit dat het dan een drugs is?...ok...je weet toch....

JewCookie zei:Mr 187 zei:JewCookie zei:Mr 187 zei:JewCookie zei:mengsmering..![]()
ok.. wat is in jou ogen de definitie van drugs..![]()
Jeller zei:alcohol is ook een beetje dom, maar xtc en coke zijn toch een stuk dommer imospacekonijn zei:coke , nicotine , alcohol en xtc :P
bij coke en xtc heb je echt zo een fake geluksgevoel, dat heb je bij alcohol niet echt
als alcohol dom is dan is weed ook dom vind ik
Jadi zei:Lijm snuiven vind ik behoorlijk dom.
Colaiuta zei:Jadi zei:Lijm snuiven vind ik behoorlijk dom.
daar zat ik al op te wachten, ben ik t helemaal mee eens dat het DOM is, maar vind coke nog steeds een stukkie dommer hoor, daar niet van.
Deranged zei:Hij heeft gelijk hoor. Coke is een hele domme drug, beetje je eigen laten wijsmaken dat je wat voorstelt.

Mr 187 zei:Sommige mensen gebruiken het puur uit genot op zijn tijd samen met een biertje en een peukie..en gaan zich zelf echt niet voordoen alsof ze heel wat zijn...Gewoon voor het gevoel....de high...
![]()
Deranged zei:Je krijgt wel die egoboost en denkt dat je dingen aankan die je eigenlijk helemaal niet aankan. Eventuele problemen lijken op zo'n moment niets voor te stellen maar als de coke is uitgewerkt komen ze 10 keer zo hard weer terug. Dat heb ik wel gehad ja.