Wat vind jij de domste drug ooit?

Don Casanova

Belezen gebruiker
ik denk eerder aan 1 keertje proberen, maarja dat blijft nooit bij 1 keer.. HELL NO!..

wat zijn de schadelijkste effecten ervan buiten dat hij zo verslavend is?

zommes

Badass junkie
Dat is het schadelijke effect, dat je het te vaak gaat doen.

Coke is duur, dat kan vrij schadelijk zijn. Bij overmatig coke gebruik zie je ook dat mensen een ingenomen ego krijgen en het sociale contact verliezen.

Speed is goedkoop, dat is ook link. Speed is ook onprettig als je teveel gebruikt, hartkloppingen, paranoide e.d kan je dan last van krijgen. Let op je dosering. Veel speed resulteert in niet kunnen slapen en nachten doorhalen is slecht voor je hersenen. Logisch. De dagen na speed heb je last van een slechte conditie en ik neem aan dat jij dat niet kan gebruiken.

Dus speed raad ik volledig af en coke kan je wel soms doen, maar kijk dus uit dat het geen gewoonte wordt.

zommes

Badass junkie
Als mensen op zoek zijn naar iets nieuws wat heel erg vet is zeg ik altijd "Neem acid." Maar jij wil niet te lang van de kaart zijn, dus dan is dat geen optie.

Mocht je nooit het gevoel gehad hebben vatbaar voor verslavingen te zijn, dan kan je gerust een keer coke proberen. Je moet niet denken dat je geest sterk is, maar weten dat jouw bewustzijn alles is.

Tao Te Tjing:
Lukt het je om lichaam en geest in één mooie balans te houden?
Kun je een scheiding van lichaam en geest vermijden?
Lukt het je om als een klein kind te zijn,
vol aandacht en oneindig soepel?
Lukt het je om je bron glashelder te laten zijn?
Je rijk besturen en je mensen liefhebben,
kun je dat zonder te handelen?
Als de poorten van de hemel openen en sluiten,
kun je dan zijn als een broedende kip?
Verlicht en in staat om alles te overzien,
kun je toegewijd blijven zonder te handelen?

Inspireer je mensen.
Geef ze te eten.
Inspireer ze zonder ze te binden.
Doe je werk in stilte.
Wees een leider, maar geen heerser.
Dit heet de verborgen deugd.

Jeller

Badass junkie
Nezir zei:
ok man, tenx voor de reactie

weetje wat het bij mij is, ik wil niet een drug die fuckin' lang werkt.. met MDMA.. neem een piepklein kristal.. is wel een strakke effect.. werkt meteen al min. 6 uur

en het droogt je zo uit.. mij niet ik drink nonstop H2O daarnaast.. kan haast niet anders..

majah, jeweetwel.. deze shit ken ik nu wel.. nu ben ik op zoek naar andere.. oftewel vetste en beste.. die niet te lang duurt wel effectief en een awesome gevoel geeft

Met MDMA heb ik de tijd van mijn leven gehad deze zomer.. gewoon te 'WREED' maar in combo met sport nam ik steeds minder.. op gegeven moment werd het .. of lichaam of MDMA.. dus het was superb in balans.. wekelijks

.. btw.. vette nummer op slamfm.nl.. space :sunglasses:
MDMA 6 uur :openmouth: , das wel heel veel vind ik, naar mijn ervaring is het toch bijna 2 keer zo kort

en zommes, ik zou ook iedereen acid aanraden, maar het is gewoon niet voor iedereen weggelegd.. dat het te lang duurt denk ik dat de meesten uiteindelijk niet zo erg zouden vinden.. Ik vind het juist leuk dat het op zo'n plateau blijft en dat je dan nog op het gemakje uittript, in tegenstelling tot mdma waarna je je redelijk nutteloos voelt eens het uitgewerkt is

fluffy spacemeisje

Belezen gebruiker
bier is vies en het stinkt inderdaad, vooral als iemand anders het drinkt en die het op je uit gaat ademen, maar coke vind ik vooral erg doen. Snap het nut niet echt.

Maar lsd, wow ik weet niet maar dat was echt n ervaring, de dag erna zat ik nog in een heel milde trip geweldig gewoon. Maae weet niet of dat iedereen aan te raden is, mensen waar ik het aan vertelt heb die vonden t maar heftig, beter dat ik het niet meer deed volgens hun.

Don Casanova

Belezen gebruiker
fluffy spacemeisje zei:
bier is vies en het stinkt inderdaad, vooral als iemand anders het drinkt en die het op je uit gaat ademen, maar coke vind ik vooral erg doen. Snap het nut niet echt.

Maar lsd, wow ik weet niet maar dat was echt n ervaring, de dag erna zat ik nog in een heel milde trip geweldig gewoon. Maae weet niet of dat iedereen aan te raden is, mensen waar ik het aan vertelt heb die vonden t maar heftig, beter dat ik het niet meer deed volgens hun.

ik ben het volkomen met je eens fluffy the spacegirl :grin:

Ellesdee

Badass junkie
whahahaha... helemaal naar duitsland gaan om te neuken?

lmao... :P

agh... ben daar wel eens voor naar eindhoven gegaan :grin: maar niet alleen voor dat, ging dr ook heen ivm met 2 concerten :P

Don Casanova

Belezen gebruiker
gek hé :P

ik weet het. maar luister dan, bij mij is ongesteldheid geen factor :sunglasses:

BTW, dit is ver offtopic.. moet 'n beetje compenseren nu..

De domste drug ooit is drank en sigaret.. waarom ?

je stinkt ervan, vergiftig je jezelf, verneuk je lever en je longen, je wordt dronken en loom, geen specifiek effect van nicotine.. :sunglasses:

baarsjesbewoner

Bewuste gebruiker
van wat ik heb gedaan vond ik poppers toch wel de stomste drug, een minuut lang zie je sterretjes en daarna heb je hoofdpijn. Op de voet gevolgd door nicotine overigens. Je hebt zin in een peuk, je steekt er een op maar de smaak is niet lekker, je rookt hem op en het knagende gevoel is weg..... ( voor een uurtje )

Als laatst wil ik cocaine toevoegen, het maakt mensen vervelend en hebberig. ( van wat ik heb gezien in mijn omgeving )

Imke

Badass junkie
baarsjesbewoner zei:
van wat ik heb gedaan vond ik poppers toch wel de stomste drug, een minuut lang zie je sterretjes en daarna heb je hoofdpijn. Op de voet gevolgd door nicotine overigens. Je hebt zin in een peuk, je steekt er een op maar de smaak is niet lekker, je rookt hem op en het knagende gevoel is weg..... ( voor een uurtje )

Als laatst wil ik cocaine toevoegen, het maakt mensen vervelend en hebberig. ( van wat ik heb gezien in mijn omgeving )

Poppers is dat niet zoiets dat meestal door homo's wordt gebruikt om de aarsopening te doen ontspannen?? :confused:

Ellesdee

Badass junkie
Saivy zei:
baarsjesbewoner zei:

Poppers is dat niet zoiets dat meestal door homo's wordt gebruikt om de aarsopening te doen ontspannen?? :confused:

whahaha helemaal juist :P

Ellesdee

Badass junkie
Nezir zei:
Wat zijn poppers?

is your friend...

http://www.drugsinfoteam.nl/Poppers.html

Bovenaan