Wat voor kapsel hebben de forumleden eigenlijk?

De Zandman

DF-koning
Ogen. Hoe belangrijk zijn deze....
Heel belangrijk voor mij iig!
Ik kijk mensen altijd recht in de ogen aan, want aan de ogen kun je zooooveel informatie uit halen, in een blik van enkele seconden.
Bij een geweldsincident zogezegd, zie ik exact, wanneer de tegenpartij tot actie jegens jou overgaat.
Altijd handig om te weten, nietwaar?
Bij ontmoetingen met dames, zie je aan hun ogen, of je interessant voor hen bent, of niet.
Je kunt ook zien, redelijk nauwkeurig, wat voor type, karakter degene heeft, waar je naar kijkt.
Wat voor vlees heb ik in de kuip zogezegd.
Daar heb ik maar een heel korte tijd voor nodig.

En zo is er nog veel meer, maar dat laat ik even terzijde...

FineCrystalline

Wijs gebruiker
Ogen. Hoe belangrijk zijn deze....
Heel belangrijk voor mij iig!
Ik kijk mensen altijd recht in de ogen aan, want aan de ogen kun je zooooveel informatie uit halen, in een blik van enkele seconden.
Bij een geweldsincident zogezegd, zie ik exact, wanneer de tegenpartij tot actie jegens jou overgaat.
Altijd handig om te weten, nietwaar?
Bij ontmoetingen met dames, zie je aan hun ogen, of je interessant voor hen bent, of niet.
Je kunt ook zien, redelijk nauwkeurig, wat voor type, karakter degene heeft, waar je naar kijkt.
Wat voor vlees heb ik in de kuip zogezegd.
Daar heb ik maar een heel korte tijd voor nodig.

En zo is er nog veel meer, maar dat laat ik even terzijde...
Body language, zegt vaak meer dan woorden doen. 👍🏼

0t0lerance

Bewuste gebruiker
Wat een topic, dit...
Ik zie me daar een aantal beauties van dames voorbij komen!
En nee, ik zie uiteraard geen gezichten, maar ik heb nou eenmaal een soort van " onderbuikgevoel "...
Vet gaaf!
Ha, ken je die momenten dat je een bos prachtige krullen ziet en er vervolgens eucalypta achter schuilt haha.

...mijn vriendin heeft een enorme bos krullen...

nee zonder grap, ben tevreden met wat ik heb hoor, na 12 jaar kunnen we nog door 1 deur.

De Zandman

DF-koning
Die kans loop je natuurlijk altijd, een heks ontmoeten. Jazeker.
Ik heb weleens op de rug gezien een vrouwspersoon met een prachtige haardos, en een heel mooi figuurtje mogen ontwaren, totdat zij zich omdraaide. Aaaaa!! Dat was een deceptie...!
Deze dame schatte ik op minstens 65 jaar....toendertijd, dus.
Niet wat ik zocht in deze tijd. Nee.

Climbatize

Bewuste gebruiker
Ik heb weleens op de rug gezien een vrouwspersoon met een prachtige haardos, en een heel mooi figuurtje mogen ontwaren, totdat zij zich omdraaide. Aaaaa!! Dat was een deceptie...!

Hahaha, ik moest nu ervan lachen 🤣🤣. Dat maakte me denken aan een uitdrukking dat ik ooit ergens heb gehoord: “van achteren atheneum (of lyceum?), van voren museum” 😳🤪😂 Niet vriendelijk weet ik maar wel doeltreffend. Ik ben zelf een veertiger hoor maar ik neem mezelf niet zo serieus dus ik kan goed van zo’n dingen meelachen 🤣🤣

Laatst bewerkt:

MetalGuy

Badass junkie
Doet me denken aan mijn middelbare school tijd:

"Fietst glimlachend langs haar heen... Meteen fronzen als je haar gezicht ziet."

Vriend:

"Ach, voel je niks van..."

😂😂😂

0t0lerance

Bewuste gebruiker
Niet wat ik zocht in deze tijd. Nee
Doet me denken aan mijn middelbare school tijd:

"Fietst glimlachend langs haar heen... Meteen fronzen als je haar gezicht ziet."

Vriend:

"Ach, voel je niks van..."

😂😂😂
Het kan ook anders... 1x meegemaakt, ook in mn tienerjaren; een jongedame fietst voorbij.. ik keek haar pas naar toen ze me passeerde. ik wist niet wat ik meemaakte.. alles ging in slow motion; de zon scheen op haar gezicht, mn mond viel open, zo'n schoonheid en intens blauwe ogen (alsof iemand van die kleurlenzen draagt), mn ogen namen alles op van dat moment, ik slaakte een een diepe zucht.. het staat tot de dag van vandaag in mn netvlies gebrand..is toch zeker 20 jaar geleden geweest.

Nooit meer meegemaakt, ik weet nog dat ze ook achterom keek en voelde lichte paniek opkomen, "omkeren? kies kies kies" ben uiteindelijk doorgefietst. anderzijds is het ook weer creepy erachteraan te gaan. Gemiste kans? We zullen het nooit weten, maar dat zijn wel van die momenten geweest waar je jezelf voor je kop kan slaan

Laatst bewerkt:

De Zandman

DF-koning
Ik heb dit ook weleens meegemaakt.
Een vrouw met kind komt voorbij, en ik kreeg een stroomstoot van een miljoen volt ( geschat)
Ik heb daar niets mee kunnen doen op dat moment....

Rivalrie

Badass junkie
Ik heb dit ook weleens meegemaakt.
Een vrouw met kind komt voorbij, en ik kreeg een stroomstoot van een miljoen volt ( geschat)
Ik heb daar niets mee kunnen doen op dat moment....
Ik had dit 2 jaar geleden nog.... Was aan het dansen en ineens komt een hele knappe dame bijna tegen mij aan dansen en blijft strak in m'n ogen kijken. Werd behoorlijk warm van binnen maar kon mij gelukkig bedwingen :tongueout: (heb een partner namelijk)

L

Lid 152247

Gast
Wie weet komen DF leden elkaar tegen in dagelijks leven.
Jammer eigenlijk dat je dat niet weet.

Op een ander forum had ik een keer mijn avatar op shirt laten drukken op festivals. Ik wist bij een bepaald podium..daar liep de harde kern van dat forum ook.
Superleuk, keer of 10(?) Aangesproken...aah dus jij bent....!

Ideetje voor festivalseizoen?....

Laatst bewerkt door een moderator:

MetalGuy

Badass junkie
Wie weet komen DF leden elkaar tegen in dagelijks leven 3m
Jammer eigenlijk dat je dat niet weet

Op een ander forum had ik een keer mijn avatar op shirt laten drukken op festivals. Ik wist bij een bepaald podium..daar liep de harde kern van dat forum ook.
Superleuk, keer of 10(?) Aangesproken...aah dus jij bent....!

Ideetje voor festivalseizoen?....
Super idee! Ga ik ook doen als het weer mag. 😎

joetsie

Badass junkie
Ha, ken je die momenten dat je een bos prachtige krullen ziet en er vervolgens eucalypta achter schuilt haha.

...mijn vriendin heeft een enorme bos krullen...

nee zonder grap, ben tevreden met wat ik heb hoor, na 12 jaar kunnen we nog door 1 deur.
Goed zo!Je weet wat je hebt niet wat je krijgt

0t0lerance

Bewuste gebruiker
Goed zo!Je weet wat je hebt niet wat je krijgt
Nja ik denk dan... je krijgt er altijd een vrouw voor terug; elke vrouw dol op troep spullen kopen en zit vol inspiratie (eigen huis&tuin, gezien bij vriendinnen, op facebook..)

....moet er niet aan denken, huis weer spik en span... haal je de volgende koopzieke interieurstylist in huis met een lijstje 'nieuwe' klusideeën.. Geen haar op mn hoofd. Dan heb ik nog niks gezegd over je toekomstige schoonouders die onaangekondigd voor de deur staat "gezellig"

Spyro

DF-koning
Nja ik denk dan... je krijgt er altijd een vrouw voor terug; elke vrouw dol op troep spullen kopen en zit vol inspiratie (eigen huis&tuin, gezien bij vriendinnen, op facebook..)

....moet er niet aan denken, huis weer spik en span... haal je de volgende koopzieke interieurstylist in huis met een lijstje 'nieuwe' klusideeën.. Geen haar op mn hoofd.
Moet hier toch wel echt even om lachen. 😂

Buffelaartje

Bewuste gebruiker
Doe ik ook niet meer hoor. Heb het geaccepteerd haha.
Zit nou eenmaal in de familie.
Staat me gelukkig best aardig. 😁
Gelukkig man! zijkantjes van mij zijn ook een beetje in aan het hammen...maakte me er op het begin een beetje druk om maar het zal wel! Wel zat baardgroei dus dan compenseert dat mooi:grinning:

Bij ons zit dat ook in de familie , hoewel ik de enigste ben van onze leeftijd die dat nu al een klein beetje begint te ervaren.

Bovenaan