Ik zal jou eens gaan verven muwhahahaJe kan het ook verfen hè
Kom dan ! :PIk zal jou eens gaan verven muwhahaha
Echt prachtig 😍
Zo leuk om dit te zien, had iets heel anders verwacht. Mooi!Wat een leuk topic idd!😍
Dit perenijsje is best een beetje harig stiekem 🙈🤣
Wel stukje korter dan paar maanden terug, toen de kapsalon eindelijk weer open mocht heel stuk dode punten eraf gehaald🙈
Bekijk bijlage 20115
Zo leuk om dit te zien, had iets heel anders verwacht. Mooi!
Ennnn daar gaat de prinses status in rook op 😐😐😅
Ik had iets heel wilds verwacht 😂😂.Dankje! Wat had je dan verwacht haha?
Balen, die foto heb ik dus gemist...Yes. That's me!
Haha nou dat scheelt een hoop. Zal eens even door m'n foto's bladeren om te postenBalen, die foto heb ik dus gemist...
Maar bij post je doppen heb ik wel een foto van @Mrloverdj voorbij zien komen; ik weet dus dat je vrouw bent 😉
Super mooi !Jee mis ik mn lange haar.helaas nu iets minder licht en korter.
2e is dus actueler.
Heb alle kleuren gehad. Ook superdonker
Thank you.Super mooi !
Lang haar staat je goed, maar wat korter zeker ook. Leuk topic 👍
Oh ik ook! Ik had @Perenijsje wat ruiger verwacht? Ik kan niet echt het goede woord ervoor vinden... 😂 Op deze foto krijg ik juist het beeld dat ze heel “degelijk” eruit ziet. Had een wat hardere uitstraling verwacht, ofzo. 🤣Zo leuk om dit te zien, had iets heel anders verwacht. Mooi!
"Overdag is zij een keurige secretaresse maar in de nacht..,*Oh ik ook! Ik had @Perenijsje wat ruiger verwacht? Ik kan niet echt het goede woord ervoor vinden... 😂 Op deze foto krijg ik juist het beeld dat ze heel “degelijk” eruit ziet. Had een wat hardere uitstraling verwacht, ofzo. 🤣
Exact!Oh ik ook! Ik had @Perenijsje wat ruiger verwacht? Ik kan niet echt het goede woord ervoor vinden... 😂 Op deze foto krijg ik juist het beeld dat ze heel “degelijk” eruit ziet. Had een wat hardere uitstraling verwacht, ofzo. 🤣
Aan de andere kant maakt dit me nog nieuwsgieriger.Exact!
Oh ik ook! Ik had @Perenijsje wat ruiger verwacht? Ik kan niet echt het goede woord ervoor vinden... 😂 Op deze foto krijg ik juist het beeld dat ze heel “degelijk” eruit ziet. Had een wat hardere uitstraling verwacht, ofzo. 🤣
Maakt het wel leuker, surprise 😛😏Haha leuk om te horen maar ik zie er idd best degelijk/lief uit qua uiterlijk haha🙈🤣
Veel mensen verwachten ook echt niet dat ik hardcore luister en drugs gebruik als ik gewoon in m'n casual kleding loop 🙈🤣
Aardig wit... :P
Cool haar. Ben je eigenlijk man of vrouw ?
Vrouw.Cool haar. Ben je eigenlijk man of vrouw ?
Wel lastig kammenVrouw.
Ik heb een kam waar de tanden heel ver uit elkaar staanWel lastig kammen![]()
Hehe. Wat heb jij ook alweer gebeuikt nu.?Ik heb een kam waar de tanden heel ver uit elkaar staan![]()
Ik heb niemand gebeukt! Ik ben een heel zachtaardig persoonHehe. Wat heb jij ook alweer gebeuikt nu.?
Haha ik kijk scheel sorry voor de typoIk heb niemand gebeukt! Ik ben een heel zachtaardig persoon
Maar heb wel beetje pep op... En wijn!
Wat heb je op dat je zo scheel kijkt dan? Of ben je vanzelf gewoon een schele?Haha ik kijk scheel sorry voor de typo![]()
Haha xtc. Heb inderdaad een lui oog die wegtrekt als ik moe benWat heb je op dat je zo scheel kijkt dan? Of ben je vanzelf gewoon een schele?![]()
Oh sorry, haha ja zelf trillen mijn ogen altijd best wel als ik hard ga op de xtc en focussen is dan onmogelijkHaha xtc. Heb inderdaad een lui oog die wegtrekt als ik moe ben![]()
En ik maar denken dat je avatar gewoon een leuk plaatje was ! 😉
😍Dit is het nu(alweer iets blauwer ondertussen)
Bekijk bijlage 30070
Cool haar zeg!Dit is het nu(alweer iets blauwer ondertussen)
Bekijk bijlage 30070