Flualhamdulillam
Badass junkie
NEP, niet PEP 😅Ik wist niet dat jij ook al pep deed?
Maar jongen we zitten dit ook weer in compleet het verkeerde topic te doen… Laten we dit anders vervolgen in het lekker lullen topic.
NEP, niet PEP 😅Ik wist niet dat jij ook al pep deed?
Hmmm ik ben een pussy denk ik, ik kom zelden op dat level, geen idee hoe dat spel werkt. En de enkele keer dat ik daar kom is is de kans dat mijn zorgvuldig gekozen scheldwoorden een richting een geaardheid duiden vrij klein.Ja maar schelden is als activiteit beschikbaar in meerdere moeilijkheden he? Jij hebt het nu over easy difficulty… Ik vind het pas interessant worden vanaf niveau ‘battle hardened’, wanneer je je scheldwoorden bewust gaat selecteren op basis van karakteristieke eigenschappen van de scheldwoord-nemer.
Je valt in herhaling!NEP, niet PEP 😅
Maar jongen we zitten dit ook weer in compleet het verkeerde topic te doen… Laten we dit anders vervolgen in het lekker lullen topic.
Ah volgens mij had die Herman Brood best nog een interessant leven! Mijn interesse ligt oa bij drugs, vandaar vooral… Anders lijkt het me, op zijn kunst na, een beetje een simpele boel. Maar dat heeft ook zijn charmes! Is alleen niet heel interessant. Weet jij er meer over?
1a. Geef informatie over het leven van Herman Brood, verwijs hierbij vooral naar zijn drugsgebruik. (Maximaal 200 woorden)
Ik vind het mooi wat je zegt, maar dit slaat natuurlijk nergens op. Het is niet de schuld van de overheid dat Brood verdronken is in de drugs. Hij heeft heeft het zelf gebruikt en is er mee door gegaan.echter bleek later, dat de nederlandse overheid een grote rol heefft gespeeld in de. neergang en zelfmoord van brood
Een beleid dat haast niet strakker kanBekijk bijlage 30166
U bent niet geslaagd voor de opdracht, het antwoord mocht maximaal 200 woorden omvatten!
😁
dan onderschat je me
Goedzo! Voor de duidelijkheid, het ging mij ook juist niet om de geaardheid, eerder de drang zichzelf onnodig uitbundig en dramatisch te uiten. Dat valt klassiek enkel onder het stereotype van homoseksuele mannen, maar tegenwoordig is dat echt niet meer zo.En de enkele keer dat ik daar kom is is de kans dat mijn zorgvuldig gekozen scheldwoorden een richting een geaardheid duiden vrij klein.
Absoluut niet, tegenwoordig zijn alle mannen dramatisch!Goedzo! Voor de duidelijkheid, het ging mij ook juist niet om de geaardheid, eerder de drang zichzelf onnodig uitbundig en dramatisch te uiten. Dat valt klassiek enkel onder het stereotype van homoseksuele mannen, maar tegenwoordig is dat echt niet meer zo.
klopt ook gedeeltelijkIk vind het mooi wat je zegt, maar dit slaat natuurlijk nergens op. Het is niet de schuld van de overheid dat Brood verdronken is in de drugs. Hij heeft heeft het zelf gebruikt en is er mee door gegaan.
dat zal wellicht de drugs zijnNouja, vaak verwacht je een simpel antwoord en als je een hele lap tekst ziet verwacht je ergens een leuke kwinkslag of een komische annekdote.
Vrouwen waren dat altijd al, maar worden nu mannelijker 🤔. Of misschien is dat mijn bubbel, waarin ik voornamelijk ‘stoere’, zelfstandige, volledig geëmancipeerde vrouwen hoor en spreek.Absoluut niet, tegenwoordig zijn alle mannen dramatisch!
Vrouwen waren dat altijd al, maar worden nu mannelijker 🤔. Of misschien is dat mijn bubbel, waarin ik voornamelijk ‘stoere’, zelfstandige, volledig geëmancipeerde vrouwen hoor en spreek.
ja en neenVrouwen waren dat altijd al, maar worden nu mannelijker 🤔. Of misschien is dat mijn bubbel, waarin ik voornamelijk ‘stoere’, zelfstandige, volledig geëmancipeerde vrouwen hoor en spreek.
Hier ben ik het mee eens, en daar ben ik tijdens mijn studie tijdens een debat behoorlijk op aangevallen.ja en neen
ook vinde ik op een tweetal generaties mannen hun bijna oertaken volledig uitgebreid hebben , en volwaardige nieuwe mannen zijn...vind echt dat mannen forse stappen in hun evolutie gezet hebben.
wellicht gaat dit wel gepaard met een zekere lichthoofdigheid en mannelijke identiteitscrisis
veel mannen durven zelfs bijna geen macho meer zijn nu, terwijl een beetje macho zijn wel ok is
maar , in mijn bubbel dan, mss kort door de bocht , ik duld tegenspraak...
wat doen vrouwen dan extra op die paar generaties ? uit werken gaan mss sommigen true
en verder merk ik dat ze vooral leren drinken hebben als mannen
ik merk ook veel mannenhaat bijna, kan ook weer mijn bubbel zijn dan
maar wat ik ook wil aankaarten is dat heel veel vrouwen kritische noten slaken bij de emancipatie
door de emancipatie, is er oa een maatschappij gekomen die bijna geheel ingericht is naar het model van tweeverdieners
dus de keuzevrijheid voor ''sommige'' vrouwen ,die nog vrouwen aan de haard willen zijn is er niet meer...
de emancipatie heeft ook op bepaalde delen gefaald, gezin werk balans , veel depressieve vrouwen
en nogmaals die keuze is er niet meer of de financiele mogelijkheid om toch thuis te blijven voor het gezin
oa de rijken hebben er garen bij gesponnen dat de vrouwen nu als de nieuwe standaard meedoen aan de ratrace
met enorme stress en psychologische effecten als gevolg van het moderne hectische leven.
noem me gek maar ik vond die vroegere tijden , hun charme hebben
het moet niet allemaal terug zo worden , maar die twee. keuzemogelijkheden voor de vrouw zouden moeten kunnen blijven bestaan
enkel de superrijken kunnen nog hun vrouw thuis houden , en mss de stadsnomaden
Hier ben ik het mee eens, en daar ben ik tijdens mijn studie tijdens een debat behoorlijk op aangevallen.
Mijn, net als ik, vrouwelijke klasgenoten waren van mening dat mannen en vrouwen gelijk MOETEN zijn. Allebei 4 dagen of fulltime werken etc.het hangt er een beetje vanaf hoe je het ten berde brengt,
indien je het in een niet aanvallende niet discriminerende maar eerlijke filosofische rustige toon vertelt
gaan de meeste vrouwen mee in het verhaal... de emancipatie heeft ook desastreuze gevolgen . die mogen ook wel belicht worden
als je je zelf nbeetje egoloos opstelt en toegeeft hoe moeilijk en lastig het moderne leven is om alles te combineren met twee werkende mensen.
geven ze allemaal ook wel toe hoor dat dit model verre van ideaal is
een vierdagenwerkweek, zou al een draaglijker bestaan opleveren
Nou als je niet je bal haar met de mijne wilt vergelijken, zullen we nooit vrienden kunnen zijn!Ik heb nog nooit de behoefte gehad om bal haren te vergelijken met mijn vrienden. Ik hou eigenlijk meer van piano spelen en koken, maar ieder zijn hobbies.
Ditzelfde kan gezegd worden over het vrouwelijke geslacht, als ik er nu zo over na denk zou ik zelfs durven zeggen dat vrouwen de afgelopen twee generaties hun capaciteiten en verantwoordelijkheid vele malen verder hebben uitgebreid dan mannen!ook vinde ik op een tweetal generaties mannen hun bijna oertaken volledig uitgebreid hebben , en volwaardige nieuwe mannen zijn...vind echt dat mannen forse stappen in hun evolutie gezet hebben.
Durven veel mannen geen machogedrag meer te tonen? Ik kan me vinden in de observatie dat mannen vandaag de dag minder ‘The Man’ zijn: de man die het allemaal regelt, snel knopen doorhakt en met forse kracht achter zijn daden dood het leven gaat. Maar ik denk dat dit een direct gevolg is van vrouwenemancipatie.wellicht gaat dit wel gepaard met een zekere lichthoofdigheid en mannelijke identiteitscrisis
veel mannen durven zelfs bijna geen macho meer zijn nu, terwijl een beetje macho zijn wel ok is
Over het algemeen gezien hadden ze praktisch alleen koken voor het gezin en zorgen voor het gros van kinders’ opvoeding (+ wat nevenactiviteiten zoals kleding repareren etc) als hun verantwoordelijkheden. Nu komt daar een (halve)carrière bij, hoewel een vrouw hier regelmatig wel zelf voor kiest, lang niet elk gezin kan rondkomen met alleen de baan van de man! Tweeverdieners zijn by far de norm (2,3 miljoen echtparen tegen de 600.000 enkelverdieners), misschien niet altijd nodig om te eten, maar vaak wel om van een vrij gewone Nederlandse levensstandaard te genieten.wat doen vrouwen dan extra op die paar generaties ? uit werken gaan mss sommigen true
en verder merk ik dat ze vooral leren drinken hebben als mannen![]()
2. Vrouwen vormen vaak alléén het emotione fundament binnen het huwelijkDori Schwartz , scheidingsmediator en coach bij: "Zodra de koffers van de huwelijksreis zijn uitgepakt veranderen sommige mannen van romantische partner in controlerende en beledigende dwingeland . Helaas gebeurt dit in veel huwelijken en vrouwen willen het niet meer."
3. Vrouwen ervaren vaker een gevoel van uitbuitingTraditioneel wordt mannen amper geleerd hoe ze hun emoties moeten verwerken of communiceren , en dat betekent dat vrouwen ook de emotionele arbeid in het huwelijk op zich nemen.
"Veel mannen vertrouwen op hun vrouw als hun enige bron van emotionele steun, terwijl vrouwen ook bij vriendinnen, vrienden en familie terecht kunnen. Dit kan ervoor zorgen dat mannen angstiger zijn om hun enige bron van steun te verlaten", zegt Tricia Wolanin , klinisch psycholoog.
Mannen hebben in vergelijking met vrouwen op emotioneel gebied meer te verliezen bij een scheiding. Vrouwen weten of geloven vaker dat ze zich wel zullen redden.
Bron: https://www.welingelichtekringen.nl...vrouwen-vaker-willen-scheiden-dan-mannen.htmlHeel veel gehuwde vrouwen werken. Maar toch draaien vrouwen nog steeds (gemiddeld) meer op voor de zorgtaken en voor de zorg voor de kinderen. Dat geeft een gevoel van uitbuiting.
Bovendien zijn mannen vaak meer onder de indruk van hun eigen werk dan van dat van hun partner. Veel mannen krijgen psychische problemen als de loopbaan van hun partner succesvoller is dan die van henzelf.
ja ik lees inderdaad veel parallellen in ons meningen en filosofieën,Mijn, net als ik, vrouwelijke klasgenoten waren van mening dat mannen en vrouwen gelijk MOETEN zijn. Allebei 4 dagen of fulltime werken etc.
Ik stond ervoor op dat emancipatie een groot goed is, maar dat er keuzes moeten zijn. Als een van beide ouders thuis wil blijven voor de kinderen, wat zou daar dan mis mee zijn? En biologisch gezien zal dat vaker de moeder zijn.
Zelf zou ik graag naar drie dagen werken gaan zodra er kinderen in het spel zijn. Voor mij zou dat (denk ik!) een juiste balans zijn tussen actief blijven op de arbeidsmarkt en er zijn voor de kinderen. Dat vonden de dames vooral een teken van zwakte, want waarom zou mijn vent dan niet thuis kunnen blijven? Dat het mij ging om het hebben van een keuze, de vrijheid om die keuze kenbaar te maken, ging er niet in. Want vrouwen horen te vechten voor emancipatie!
Nou is het allemaal hypothetisch, want atm ben ik single en kinderloos. En financieel zou het ook nog maar moeten kunnen. Maar ik wens niet als zwak te worden gezien omdat ik graag een vrije keus heb, en ik daarbij graag voor de zorgkant kies.
ik zei daarom ook kort door de bocht, het eerste wat ik opsomde was hun arbeidscarriere,Ditzelfde kan gezegd worden over het vrouwelijke geslacht, als ik er nu zo over na denk zou ik zelfs durven zeggen dat vrouwen de afgelopen twee generaties hun capaciteiten en verantwoordelijkheid vele malen verder hebben uitgebreid dan mannen!
Juist het grote non-issue beschouw jij als legitiem 😂toegegeven gelijke lonen enz daar dient nog voor gestreden te worden voor de vrouwen...
spelletje voor de nog wakkere forumbezoekers en medebewoners van de lage landenja ik lees inderdaad veel parallellen in ons meningen en filosofieën,
maar daar komt het al in je bericht, daar begon ik schokschouderend en huiverend te lezen wat je schetste
je reinste stereotypering in die vrouwen hun mening, ... zoals ik hierboven al zei hebben wij mannen forse inspanningen geleverd en verdienen daar zeker een woordje van appreciatie voor
maar tmoet meer meer meer, onzin dat mannen altijd sterk moeten zijn, of dat thuis blijven voor een man zwak zou zijn.... vreselijk vakjesdenken
wellicht waren de vrouwen daar in de meerderheid in je klas? want klinkt een beetje als hoogmoedige groepspraat met een eau de grande ego errond ,
nbeetje out of the box denken aub dames, wij kunnen jullie ook in. variabele situaties en parallelle universums zien functioneren.
mannen thuis voor het gezin moet kunnen, zelfs al is het een stoere vent, ? mss vindt hij de tijd met het gezin zwaarder doorwegen en belangrijker dan altijd maar lopen slenteren op die smerige beruchte ''arbeidsvloer'' waar iedereen altijd over praat
ik ga ook akkoord met je drie dagen werken, , klinkt harmonieus, als kind al had ik een rebelse natuur. en een sterk gevoel voor wat niet klopte,
conditioneren werkte nie op mij, zelfs lang voor ik defconditioneermiddelen als LSD nam
dan vond ik het al uitermate uit balans en volslagen onlogisch dat een weekend twee dagen duurt en een werkweek 5????
en dan die zin van hen dat vrouwen horen te vechten voor emancipatie? ja dat ging de vorige keer ook zo goed, hun illusie van verworven vrijheden en zelfstandigheid
toegegeven gelijke lonen enz daar dient nog voor gestreden te worden voor de vrouwen...
maar ik zou in hun plaats eerst het puin en de bijwerkingen van de eerste grote emancipatiegolf maar een beetje gaan ruimen
of het wordt helemaal niet meer overzichtelijk
en de vrouwen die helemaal niet te spreken zijn over de nieuwe voor sommigen betere, voor anderen krommere gezinsverhoudigen sinds de eerste golf, die durven gewoon hun mond niet opendoen. ze horen het hoongelach al , en de opzwellende groepsdruk, groepen verwilderde vrouwen met vrwijliig geamputeerde tieten en ontblote bovenlijven onder hun jeanssaloupetten doemen op in hun gedachten die luid scanderen : zwak, zwak , zwak, zwemmen of verzuipen, zwak zwak zwak, zwemmen of verzuipen , her en her en hypnotische ritmes .angstweet parelt in dikke druppels van hun voorhoofd...
eerder zullen dergelijke vrouwen met zulke gedachten bekennen remsporen in hun ondergoed te hebben, dan dat ze zullen bekennen dat ze eigenlijk stiekem liever thuis bij de kids waren, knutselend op een herfstnamiddag , lange wandelingen maken met de kroost na school terwijl rustig de dag aanhoord wordt, want er is tijd ja tijd...
ik ben er al in geslaagd diverse vrouwen van allerlei. lagen in de bevolkingen zulke bekentenissen te ontfutselen,, omdat ik zelf durf klagen over wat krom en scheef is zonder angst voor zwak verweten te worden. geen misplaatste trots bij mij om zoals de kudde te zeggen hoho 40 uur per week werken gaat me makkelijk af
terwijl ze in werkelijkheid elke morgen een kwartier luide schten zitten te laten op de bedrand, eer ze de moed ssamenrapen om terug aan zo'n vreselijke kloon van de dag ervoor te beginnen op de ''werkvloer''
met kleine nauwelijks amusante variaties in zoals je werkmakker ludo die dan eens een pet draagt en op een andere dag zijn haren in een paardenstaart draagt,
of de hoogdag van de week als het radiostation eens op een andere willekeurige zender mag staan van de ploegbaas.
uitroeien die misplaatste trots, durven klagen en aankaarten wat niet juist is, anders komen er geen belangrijke maatschappelijke verschuivingen als het draagvlak klein blijft door zij die hun monddood laten maken.
het zou ons te ver leiden in deze post nog dieper in te gaan op al wat zou moeten veranderen in de maatschappij,
en wil de onvoorbereide doorsnee forumlezer niet afschrikken door een vreselijk lange peptekst.
waar nuchter geen doorkomen aan is
verklaar u nader , wakkere jongemanJuist het grote non-issue beschouw jij als legitiem 😂
Het is niet eens dat ik het rechttrekken van oneerlijke ongelijkheid tussen het arbeidsloon van mannen en dat van vrouwen geen essentiële zaak vind, er bestaat zo goed als geen oneerlijke ongelijkheid op dat vlak. Het is met name vanwege sociale en biologische factoren zo dat vrouwen zelf kiezen voor banen die minder verantwoordelijkheid en/of risico’s met zich meedragen. Vrouwen hebben vaker andere interesses, die niet geboeid zijn met grote risico’s (zoals fysiek gevaarlijk werk) of grote verantwoordelijkheden, allebei factoren waar goed op betaald wordt. Ook zijn vrouwen minder geneigd te ‘knokken’ voor een hogere positie of een loonsverhoging, zo zijn ze in de praktijk over het algemeen minder goed in onderhandelen (tenminste wanneer het salaris betreft).wat ervaar jij dan als essentiëler of waar moet volgens jou meer strijdlust van de vrouwen aangewakkerd worden?
AlsVind het nou eenmaal fijn als de man het eten betaalt, zelfs als dat van de gezamenlijke rekening is 🤷🏼♀️😂
Oke..... En jij als een downie?Je reageerd altijd als een homotje..
Doe nou niet zo homoOke..... En jij als een downie?
Piemol in je kont want dat is gezondDoe nou niet zo homo
Het zal vast helpen tegen obstipatie wat ik momenteel heb. Kom maar op met die piemelPiemol in je kont want dat is gezond
Oow, omdat je tegen blue eyes zei dat je in tegenstelling tot hem snuifjes nam, vandaar. En is dat wat dat nep?NEP, niet PEP 😅
Inhoudelijk mooi geschreven!Oh ja natuurlijk, als je er een nare ziekte aan vooraf gebruikt kan àlles (te) grof worden (alhoewel het onmiskenbaar lekker bekt). ‘Flikker’ vind ik op zichzelf ook uitstekend te gebruiken en zeker niet te grof. Je intentie maakt natuurlijk wel uit, het moet niet bedoeld worden om een homo-jongen pijn te doen voor het feit dat hij op jongens valt, ook vanzelfsprekend. Dat is gewoon echt niet meer van deze tijd.
Ik denk niet dat je mij in de ‘mensen zoals ik’-categorie die jij bedoelt kan plaatsen. Ik heb niet het idee dat ik iets ‘terug-claim’, alhoewel dat wel rebels en daarmee aantrekkelijk klinkt 😋. In mijn optiek beschrijft het woord ‘flikker’ een persoon met een bepaalde manier van uiten, waar ik me in hele ongelukkige gevallen best (tot heel soms zelfs figuurlijk dood) aan kan ergeren. Het heeft voor mij een beetje dezelfde lading als mietje, alleen beperkt het zich niet meer tot homoseksuele mannen, maar omvat alle mannen met een combinatie van de volgende kenmerken (even grofweg):
-snel geschrokken of bang (men krijgt een bonusflikker als hierbij ook in hoge toon gegild wordt)
-dramatische reacties op alledaagse zaken, zoals het zien van een vriendin.
-is onzeker over hoe men gepresenteerd wordt naar de buitenwereld en overcompenseert dat in de vorm van een absurd excentrieke ‘different just to be different’ kledingstijl, manier van communiceren, make-up gewoonten o.i.d.
-heeft een ongeëvenaarde interesse in zaken die er niet toe doen, maar uit deze interesse alsof het iedereen ongelofelijk veel aangaat (ten koste van andermans energie en tijd want al-aandachthebbende zijn ze haast niet weg te slaan). Denk hierbij maar aan het Eurovisie Songfestival, dragqueens, wederom uiterlijk vertoon zoals kledingstijl en make-up én, hier komt ie: henzelf.
De vervelendste eigenschap van iemand die ik een flikker zou noemen, is het blijkbare waanbeeld dat zij en wat zij vinden interessant en belangrijk is voor anderen. Sociale media en een cultuur waarin -op welke manier dan ook- speciaal zijn loont, werken dit vooral in de hand.
Oke bah je hebt gewonnenHet zal vast helpen tegen obstipatie wat ik momenteel heb. Kom maar op met die piemel
Jij vindt dat hé?Ik vind dat ik in mijn lijstje aardige eisen (of ‘feiten’) stelde waarmee je vrij eenvoudig een objectieve opvatting kan maken over of iemand een flikker is of niet.
Oke..... En jij als een downie?
Doe nou niet zo homo
alles wel netjes gelezen dan?Daar is ie weer hoor, onze nieuwe superheld, kort-door-de-bocht-man, ook wel bekend als @blue eyes
in plaats van bovenmenselijke spierkracht heeft hij aannames en argumenten over vrouwen die nog geen seconde overeind blijven.
Heb je eindelijk de kracht gevonden om iets te verzinnen? Heel erg goed jongen, ik vind hem geweldig! 🥴Oke..... En jij als een downie?
Uhhh… Ja maar jij niet, begrijp ik? Kan je jouw perspectief ook duidelijk maken aan de rest van ons? 😅Jij vindt dat hé?