Flower123
Badass junkie
(S) π€π€π€π€π€π€Was een grapje hoor over dat uitlachen π.
πππππ
(S) π€π€π€π€π€π€Was een grapje hoor over dat uitlachen π.
Laten we zeggen dat ik het niet erg vond. En je had het over mijn blauwe haar denk ik?Ik ook: tondeuse op 4 mm afgesteld
Maar onderstaande is veel belangrijker in deze kwestie.
Als je over een vrouw spreekt dan noem je haar i.i.g. geen "wijf"
Dat is een terminologie die je gebruikt op een vismarkt bij een kraam waar een vrouw staat te schreeuwen om half rotte vis te verkopen en die al schreeuwende, zelf onder de schubben en visafval zit.
en verder: cool, dat blauwe haar!
Giroblauw past bij jou....!
Grap van de dag! π€£Een kleine Homo SapiΓ«ns.π€£π€£π€£
Leuke ogen πToevallig net ontkleurd gewoon natuurlijke kleur nu.
Hahah zie het pas.. heb een gluurgaatje laten staanLeuke ogen π
Cool! Ik heb ook een tijdje een bridge en septum gedragen
Dat was precies genoeg inderdaad πHahah zie het pas.. heb een gluurgaatje laten staan![]()
DankjeLeuke ogen π
Leuk haar ook.
Je ziet er heel leuk uit gewoon π
Knappe dame ben je... βΊοΈToevallig net ontkleurd gewoon natuurlijke kleur nu.
Je bent inderdaad een hunk en Syl weet dat.. πβΊοΈWas een grapje hoor over dat uitlachen π.
altijd fijn vergeleken te worden met een hunk π€£
Lijk best wel een beetje op die man op de foto , enkel geen lange baard en niet zo bruin getint π
Septum had ik en heb ook een gaatje of 3 4 in men oor ππ
Lekkere combi ook πCool! Ik heb ook een tijdje een bridge en septum gedragen
Verzin een ander scheldwoord.Ja je begrijpt hem.
Een gewone homo is oke!
Maar je weet wel zo een homotje.. π
Nou bedankt, ik kan alleen zeggen dat ik wel mentaal labiel geworden ben de afgelopen jaren waardoor ik vaak over sensitive ben maar ik ben niet gay
En ook geen 'homotje' ππ»
βHomoβ is echt een van de zwakste scheldwoorden imo πVerzin een ander scheldwoord.
Ziektes en geslachtsdelen doen 't vaak best goed.
Jaja i'm exposedπ€£Adviseerde je pas niet iemand met het vrouwelijk geslacht om zoiets wel eerst te proberen..?![]()
Een ware bromance! Naar mijn idealen is een vriendschap gewoon precies dat. Vriendschappelijke banden kunnen enorm hecht en diepgaand zijn, of juist vrij oppervlakkig. Dingen als βbeste vriendenβ zijn handig om je maatjes die het dichtst bij je staan aan te duiden, maar voor zoβn term is het ontiegelijk moeilijk een duidelijke en algemeen geaccepteerde definitie (of grens) te stellen.ik heb wel eens voor een maat een gevoel gehad dat ik dacht dit is meer dan vriendschap maar het ging niet zover dat ik sex met hem wou hebben
Fiet view... πΆπ΅π
Ik hou inderdaad ook totaal niet van al die labels, vind dat sws tegenwoordig helemaal uit de hand gelopen.Een ware bromance! Naar mijn idealen is een vriendschap gewoon precies dat. Vriendschappelijke banden kunnen enorm hecht en diepgaand zijn, of juist vrij oppervlakkig. Dingen als βbeste vriendenβ zijn handig om je maatjes die het dichtst bij je staan aan te duiden, maar voor zoβn term is het ontiegelijk moeilijk een duidelijke en algemeen geaccepteerde definitie (of grens) te stellen.
Wat betekent voor jou βmeer dan vriendenβ dan? Wat komt er na de rank βvriendβ? π
Ik heb voor een paar (een paar is 2 π) vrienden echt ongelofelijk veel liefde, zou echt veel voor ze doen (zelfs door het vuur gaan π³). Zelfs als iemand die gewoonlijks geΓ―nteresseerd is in het mannelijke geslacht (eerder noemde ik -uit gemak- mezelf homo, maar daar associeer ik me niet meer mee. Ik sluit een liefdevolle relatie niet uit op basis van geslacht) en twee hotties als vrienden heeft, heb ik bij die verhoudingen totaal geen seksuele associatie. Dat kan makkelijk los van elkaar staan, in mijn beleving. Hoe dan ook: het maakt ook weinig uit. Of jij nou vindt dat homo zijn niet voor jou is weggelegd (klinkt eerder als een zelfopgelegde beperking!) of wel, voel voor je vrienden gewoon wat je voelt! Het is helemaal niet nodig om hier een betekenis of βlabelβ aan te hangen. π
Ik ken het helemaal! Al kan ik altijd wel intens genieten van een stevige knuffel met mβn broβs πZo'n diepe connectie met diegene voelen dat je haast zou denken dat je verliefd bent en diegene graag in de buurt hebt maar dan zonder de fysieke aantrekkingskracht dat ik diegene wil aanraken
Flauwlullam, hoe oud ben jij?Een ware bromance! Naar mijn idealen is een vriendschap gewoon precies dat. Vriendschappelijke banden kunnen enorm hecht en diepgaand zijn, of juist vrij oppervlakkig. Dingen als βbeste vriendenβ zijn handig om je maatjes die het dichtst bij je staan aan te duiden, maar voor zoβn term is het ontiegelijk moeilijk een duidelijke en algemeen geaccepteerde definitie (of grens) te stellen.
Wat betekent voor jou βmeer dan vriendenβ dan? Wat komt er na de rank βvriendβ? π
Ik heb voor een paar (een paar is 2 π) vrienden echt ongelofelijk veel liefde, zou echt veel voor ze doen (zelfs door het vuur gaan π³). Zelfs als iemand die gewoonlijks geΓ―nteresseerd is in het mannelijke geslacht (eerder noemde ik -uit gemak- mezelf homo, maar daar associeer ik me niet meer mee. Ik sluit een liefdevolle relatie niet uit op basis van geslacht) en twee hotties als vrienden heeft, heb ik bij die verhoudingen totaal geen seksuele associatie. Dat kan makkelijk los van elkaar staan, in mijn beleving. Hoe dan ook: het maakt ook weinig uit. Of jij nou vindt dat homo zijn niet voor jou is weggelegd (klinkt eerder als een zelfopgelegde beperking!) of wel, voel voor je vrienden gewoon wat je voelt! Het is helemaal niet nodig om hier een betekenis of βlabelβ aan te hangen. π
Minstens twee decennia, de laatste keer dat ik checkte πFlauwlullam, hoe oud ben jij?
Deze houden we erinFlauwlullam
Ben het zeker met je eens man!Ik ken het helemaal! Al kan ik altijd wel intens genieten van een stevige knuffel met mβn broβs π
Wanneer je eenmaal zoβn band hebt, is het moeilijker om het βvoor minderβ te doen. De eisen die ik stel aan de mensen die ik in mijn leven laat zijn een stuk hoger geworden door de tijd heen. Alleen maar beter π
Nah het is wat het is..Verzin een ander scheldwoord.
Jep. Nu zijn mijn βeisenβ zo hoog dat ik nooit meer een bromance erbij krijg waarschijnlijk.Ik ken het helemaal! Al kan ik altijd wel intens genieten van een stevige knuffel met mβn broβs π
Wanneer je eenmaal zoβn band hebt, is het moeilijker om het βvoor minderβ te doen. De eisen die ik stel aan de mensen die ik in mijn leven laat zijn een stuk hoger geworden door de tijd heen. Alleen maar beter π
Eens.βHomoβ is echt een van de zwakste scheldwoorden imo π
Het woord flikker wordt meestal voorafgegaan door sterke bijvoeglijke naamwoorden, als het gebruikt wordt om te schelden. Dan is het best (te) grof.Ben benieuwd wat jij van het woord flikker vindt? Ik ben homo maar gebruik flikker sporadisch, voel me er totaal niet door aangesproken oid (eerlijk gezegd ook niet door βhomoβ, zo spreek je namelijk iemand niet met ook maar enig fatsoen aan)
Als ik wil weten of er meer dan vriendschap opbloeit controleer ik gewoon of er iets aan het trillen is in mijn broek. Dat is tot zover niet gebeurd bij relaties die ik als vriendschappelijk beschouw.Ik hou inderdaad ook totaal niet van al die labels, vind dat sws tegenwoordig helemaal uit de hand gelopen.
Maar voor mij voelt dat next level vriendschap inderdaad echt als een bromance
Zo'n diepe connectie met diegene voelen dat je haast zou denken dat je verliefd bent en diegene graag in de buurt hebt maar dan zonder de fysieke aantrekkingskracht dat ik diegene wil aanraken (op een romantische manier)
Of een gevoel alsof het je sibling is
Ik heb genoeg mensen waar ik graag sociaal mee ben of in de buurt mee ben maar bij diegene voelt het gewoon specialer
Bijvoorbeeld als Robin and Batman, the dynamic duo
Ik heb nog nooit de behoefte gehad om bal haren te vergelijken met mijn vrienden. Ik hou eigenlijk meer van piano spelen en koken, maar ieder zijn hobbies.Ik geef niet al mijn vrienden knuffels. Eigenlijk vooral maar 1 en dat is dan gelijk mijn beste vriend (of hoe je dat wilt noemen) de vriend waar je naakt naast kan staan en kan zeggen βcheck mijn lange balharenβ waarna die ze van dichtbij bewonderd en lacht, en vervolgens laat zien dat hij ook lange balharen heeft.
Zijn er nog mensen die niet trimmen / scheren daar?Ik heb nog nooit de behoefte gehad om bal haren te vergelijken met mijn vrienden. Ik hou eigenlijk meer van piano spelen en koken, maar ieder zijn hobbies.
Heldere definitie en SMART meetbaar.Als ik wil weten of er meer dan vriendschap opbloeit controleer ik gewoon of er iets aan het trillen is in mijn broek.
Ben je betoeterd? Zolang geen vrouw het gaat zien hoef ik het niet bij te houden.Zijn er nog mensen die niet trimmen / scheren daar?
Daar zit ook wat in natuurlijk.Ben je betoeterd? Zolang geen vrouw het gaat zien hoef ik het niet bij te houden.
Ik kan heel het leger der Heils voorzien van kleding met dat oerwoud wat ik onderin verberg.En als je het dan bijwerkt voor een date heb je meteen een leuk voorraadje wol om een warme das van te brijen.
Life's a bitch.Ik kan heel het leger der Heils voorzien van kleding met dat oerwoud wat ik onderin verberg.
Het is zo oneerlijk, ik heb geen goeie kaaklijn dus als ik zoveel haar heb verwacht ik ook een mooie houthakkers baard maar zo werkt het blijkbaar niet. Bovenin is het Nicole kidman en onder meer Lassie.
Nee, nu wil ik ook weten hoe het boek afloopt. Wie had het gedaan?ahja ik dwaal af, tging over kapsels
Nee,Life's a bitch.
And then you die.
Nee,
Life is a bitch, then you marry one, then you die. ππ
then you marry one
Same thing, amiritethen you die
het meisje die in de war werd gestuurd met de "scheelt er iets met mijn neus "crisisNee, nu wil ik ook weten hoe het boek afloopt. Wie had het gedaan?
Tering, pep op ofzo?een afwisseling van jommekeskapsels, bloempotkapsels, nektapijten
soms bros
soms met roos soms zonder , roos in de wenkbrauwen heeft ook zijn charmes,
soms heerlijk snitloos verwilderd zoals de coronalook
de johnny nekhaarlook
soms met wax een beetje op zij gelegd,
soms leek het op martine tanghe's kapsel ook ( belgische nieuwslezeres op rust )
soms 7MM op de zijkant en vanboven iets langer, favo look , iets ruiger, kun je met wax veel kanten op alsook droog laten
had het ook vaak erg lang...
Een mislukte hippielook in 2013 toen het onderaan begon op te krullen heeft me daar sedertdien van weerhouden
verdere mislukte looks waren de wetlook, de diadeemlook ,allen monsterlijke creaturen uit je 20er jaren als je nog zoekend bent naar je identiteit,
sociale acceptie, en meer vatbaar bent voor spiegeling aan de gangbare schoonheidsnormen.
je durft je look weleens heruit te vinden dan zucht
allemaal muizenissen die ik nu niet meer heb, een zwarte tshirt een jeans, ongekamd en eens het nekhaar groeit en het haar over die oorschelpen begint te hangen maar weer eens naar de kapper .
weinig onzin wordt hier verteld , ik had mss wel honderd kapsels, vroeger eens gevraagd geweest als kappersmodel omdat ik toen zo'n gebeitelde kop had waarmee je elke snit kon doen. assymetrische richie hawtin kapsels zoals je vaak zag in de fuse in brussel in de minimal techno periode.of n'hanekammetje had ik ook wel eens,
het hangt af van de grillen en nukken van het moment, en het talent van de kapster die werkzaam is tijdens mijn bezoek
sletterig , binkerig, luizig , warrig
toen je vroeger te experimenteel ging met je kapsels had je zo van die irritante figuren die meester waren in het maken van trollzinnetjes zoals,
och het lijkt wel een homosnitje , of mjaaaaaaa het is es iets anders hee...
Kon je vergif op innemen dat daags nadien de persoon in kwestie zijn haar anders in model had liggen.
of vrouwen hebben ook zo'n gemene technieken ... zoals als ze klem zitten of grote verwarring willen zaaien en de fatale knuppel in het hoenderhok willen gooien
zeggen ze iets in de trend van, ik ben al de ganse tijd aardig gebleven maar als het zo zit, ga ik het eens over je ''neus'' hebben...
en dan stoppen ze, raken ze helemaal in shock van , mijn neus , wat is er van mijn neus?
en dan blijven ze het antwoord verschuldigd en laten ze het slachtoffer achter in eeuwige kwelling en twijfel dat er iets met haar neus scheelde.
mensen zijn gemeen, ahja ik dwaal af, tging over kapsels