Wat voor kapsel hebben de forumleden eigenlijk?

Trippy langkous

Badass junkie
Ik ook: tondeuse op 4 mm afgesteld

Maar onderstaande is veel belangrijker in deze kwestie.
Als je over een vrouw spreekt dan noem je haar i.i.g. geen "wijf"
Dat is een terminologie die je gebruikt op een vismarkt bij een kraam waar een vrouw staat te schreeuwen om half rotte vis te verkopen en die al schreeuwende, zelf onder de schubben en visafval zit.
en verder: cool, dat blauwe haar!
Giroblauw past bij jou....!
Laten we zeggen dat ik het niet erg vond. En je had het over mijn blauwe haar denk ik?

Syl

Badass junkie
Was een grapje hoor over dat uitlachen πŸ˜‹.

altijd fijn vergeleken te worden met een hunk 🀣
Lijk best wel een beetje op die man op de foto , enkel geen lange baard en niet zo bruin getint πŸ˜…
Septum had ik en heb ook een gaatje of 3 4 in men oor πŸ˜‚πŸ™ˆ
Je bent inderdaad een hunk en Syl weet dat.. πŸ˜‰β˜ΊοΈ

Flualhamdulillam

Badass junkie
Verzin een ander scheldwoord.

Ziektes en geslachtsdelen doen 't vaak best goed.
β€˜Homo’ is echt een van de zwakste scheldwoorden imo πŸ˜…
Ben benieuwd wat jij van het woord flikker vindt? Ik ben homo maar gebruik flikker sporadisch, voel me er totaal niet door aangesproken oid (eerlijk gezegd ook niet door β€˜homo’, zo spreek je namelijk iemand niet met ook maar enig fatsoen aan)

Paranoize.

Badass junkie
Adviseerde je pas niet iemand met het vrouwelijk geslacht om zoiets wel eerst te proberen..? :innocent:
Jaja i'm exposed🀣
Nee grapje als ik eerlijk ben, ik heb wel eens voor een maat een gevoel gehad dat ik dacht dit is meer dan vriendschap maar het ging niet zover dat ik sex met hem wou hebben of mezelf als homo beschouwde dat is niet voor mij weggelegd maar als je iets met hetzelfde geslacht zou willen proberen, waarom het niet doen denk ik dan?

Flualhamdulillam

Badass junkie
ik heb wel eens voor een maat een gevoel gehad dat ik dacht dit is meer dan vriendschap maar het ging niet zover dat ik sex met hem wou hebben
Een ware bromance! Naar mijn idealen is een vriendschap gewoon precies dat. Vriendschappelijke banden kunnen enorm hecht en diepgaand zijn, of juist vrij oppervlakkig. Dingen als β€˜beste vrienden’ zijn handig om je maatjes die het dichtst bij je staan aan te duiden, maar voor zo’n term is het ontiegelijk moeilijk een duidelijke en algemeen geaccepteerde definitie (of grens) te stellen.
Wat betekent voor jou β€˜meer dan vrienden’ dan? Wat komt er na de rank β€˜vriend’? 😝

Ik heb voor een paar (een paar is 2 πŸ˜‰) vrienden echt ongelofelijk veel liefde, zou echt veel voor ze doen (zelfs door het vuur gaan 😳). Zelfs als iemand die gewoonlijks geΓ―nteresseerd is in het mannelijke geslacht (eerder noemde ik -uit gemak- mezelf homo, maar daar associeer ik me niet meer mee. Ik sluit een liefdevolle relatie niet uit op basis van geslacht) en twee hotties als vrienden heeft, heb ik bij die verhoudingen totaal geen seksuele associatie. Dat kan makkelijk los van elkaar staan, in mijn beleving. Hoe dan ook: het maakt ook weinig uit. Of jij nou vindt dat homo zijn niet voor jou is weggelegd (klinkt eerder als een zelfopgelegde beperking!) of wel, voel voor je vrienden gewoon wat je voelt! Het is helemaal niet nodig om hier een betekenis of β€˜label’ aan te hangen. 😁

Paranoize.

Badass junkie
Een ware bromance! Naar mijn idealen is een vriendschap gewoon precies dat. Vriendschappelijke banden kunnen enorm hecht en diepgaand zijn, of juist vrij oppervlakkig. Dingen als β€˜beste vrienden’ zijn handig om je maatjes die het dichtst bij je staan aan te duiden, maar voor zo’n term is het ontiegelijk moeilijk een duidelijke en algemeen geaccepteerde definitie (of grens) te stellen.
Wat betekent voor jou β€˜meer dan vrienden’ dan? Wat komt er na de rank β€˜vriend’? 😝

Ik heb voor een paar (een paar is 2 πŸ˜‰) vrienden echt ongelofelijk veel liefde, zou echt veel voor ze doen (zelfs door het vuur gaan 😳). Zelfs als iemand die gewoonlijks geΓ―nteresseerd is in het mannelijke geslacht (eerder noemde ik -uit gemak- mezelf homo, maar daar associeer ik me niet meer mee. Ik sluit een liefdevolle relatie niet uit op basis van geslacht) en twee hotties als vrienden heeft, heb ik bij die verhoudingen totaal geen seksuele associatie. Dat kan makkelijk los van elkaar staan, in mijn beleving. Hoe dan ook: het maakt ook weinig uit. Of jij nou vindt dat homo zijn niet voor jou is weggelegd (klinkt eerder als een zelfopgelegde beperking!) of wel, voel voor je vrienden gewoon wat je voelt! Het is helemaal niet nodig om hier een betekenis of β€˜label’ aan te hangen. 😁
Ik hou inderdaad ook totaal niet van al die labels, vind dat sws tegenwoordig helemaal uit de hand gelopen.
Maar voor mij voelt dat next level vriendschap inderdaad echt als een bromance
Zo'n diepe connectie met diegene voelen dat je haast zou denken dat je verliefd bent en diegene graag in de buurt hebt maar dan zonder de fysieke aantrekkingskracht dat ik diegene wil aanraken (op een romantische manier)
Of een gevoel alsof het je sibling is
Ik heb genoeg mensen waar ik graag sociaal mee ben of in de buurt mee ben maar bij diegene voelt het gewoon specialer
Bijvoorbeeld als Robin and Batman, the dynamic duo

Flualhamdulillam

Badass junkie
Zo'n diepe connectie met diegene voelen dat je haast zou denken dat je verliefd bent en diegene graag in de buurt hebt maar dan zonder de fysieke aantrekkingskracht dat ik diegene wil aanraken
Ik ken het helemaal! Al kan ik altijd wel intens genieten van een stevige knuffel met m’n bro’s πŸ˜‹
Wanneer je eenmaal zo’n band hebt, is het moeilijker om het β€˜voor minder’ te doen. De eisen die ik stel aan de mensen die ik in mijn leven laat zijn een stuk hoger geworden door de tijd heen. Alleen maar beter πŸ™‚

Mevrouw PlΓΈp

DF Staff
Forumleiding
Moderator

Flauwlullam, hoe oud ben jij?

Paranoize.

Badass junkie
Ik ken het helemaal! Al kan ik altijd wel intens genieten van een stevige knuffel met m’n bro’s πŸ˜‹
Wanneer je eenmaal zo’n band hebt, is het moeilijker om het β€˜voor minder’ te doen. De eisen die ik stel aan de mensen die ik in mijn leven laat zijn een stuk hoger geworden door de tijd heen. Alleen maar beter πŸ™‚
Ben het zeker met je eens man!
Me reactie heb ik ook aangepast naar zonder dat ik diegene wil aanraken (op een romantische manier) een knuffel doet idd wel goed
En precies zoals je zegt wanneer je zo'n/zulke personen in je leven hebt worden de andere relaties minder prioriteit en dat is niet egoΓ―stisch onze tijd hier op aarde is kostbaar dus ook met wie we het spenderen
En sowieso vrienden en relaties komen en gaan in je leven maar wat ik wel echt moeilijk vind is die echte soulmates, als je die verliest kan de rouw echt op een heftig niveau ervaren worden en dat is iets waar ik helaas mee te maken heb gehad zeker met die maatπŸ˜₯
Misschien komt het ooit goed maar voor nu..... shit man

Ape

Badass junkie
Jep. Nu zijn mijn β€˜eisen’ zo hoog dat ik nooit meer een bromance erbij krijg waarschijnlijk.

Ik geef niet al mijn vrienden knuffels. Eigenlijk vooral maar 1 en dat is dan gelijk mijn beste vriend (of hoe je dat wilt noemen) de vriend waar je naakt naast kan staan en kan zeggen β€œcheck mijn lange balharen” waarna die ze van dichtbij bewonderd en lacht, en vervolgens laat zien dat hij ook lange balharen heeft.

De persoon waarbij je niks hoeft te zeggen en weet wat je van elkaar denkt. Waar stiltes niet ongemakkelijk zijn en waar je over de domste, zwaarste en crimineel belachelijke onderwerpen kan praten zonder oordeel.

Shit man, dat is waardevol

L

Lid 153446

Gast
β€˜Homo’ is echt een van de zwakste scheldwoorden imo πŸ˜…
Eens.
Nog een reden om betere te gebruiken. :tongueout:

Ben benieuwd wat jij van het woord flikker vindt? Ik ben homo maar gebruik flikker sporadisch, voel me er totaal niet door aangesproken oid (eerlijk gezegd ook niet door β€˜homo’, zo spreek je namelijk iemand niet met ook maar enig fatsoen aan)
Het woord flikker wordt meestal voorafgegaan door sterke bijvoeglijke naamwoorden, als het gebruikt wordt om te schelden. Dan is het best (te) grof.
Vind wel tof dat mensen zoals jij, de term terug-claimen maar ik voel me er zelf niet zo in passen.

Homo als 'soortnaam' vind ik wel als neutrale term gewoon ok;
Jammer dat het dus ook scheldwoord is. Als je gelooft in Neuro LinguΓ―stisch Programmeren 'leer' je mensen daarmee dat het iets negatiefs zou zijn.
't Is de afkorting voor homoseksueel, maar dat is zo'n mond vol. ((... Voeg hier dubbelzinnige grap in over orale sex...))
Homofiel vind ik erg zwak als benaming; het heeft iets geitenwollensokkerigs en klinkt alsof het gebruikt wordt door christenen; met dat je het wel mag voelen, zolang je er maar niks mee doet ofzo.

Dirkdirk

DF-koning
Ik hou inderdaad ook totaal niet van al die labels, vind dat sws tegenwoordig helemaal uit de hand gelopen.
Maar voor mij voelt dat next level vriendschap inderdaad echt als een bromance
Zo'n diepe connectie met diegene voelen dat je haast zou denken dat je verliefd bent en diegene graag in de buurt hebt maar dan zonder de fysieke aantrekkingskracht dat ik diegene wil aanraken (op een romantische manier)
Of een gevoel alsof het je sibling is
Ik heb genoeg mensen waar ik graag sociaal mee ben of in de buurt mee ben maar bij diegene voelt het gewoon specialer
Bijvoorbeeld als Robin and Batman, the dynamic duo
Als ik wil weten of er meer dan vriendschap opbloeit controleer ik gewoon of er iets aan het trillen is in mijn broek. Dat is tot zover niet gebeurd bij relaties die ik als vriendschappelijk beschouw.
Ik geef niet al mijn vrienden knuffels. Eigenlijk vooral maar 1 en dat is dan gelijk mijn beste vriend (of hoe je dat wilt noemen) de vriend waar je naakt naast kan staan en kan zeggen β€œcheck mijn lange balharen” waarna die ze van dichtbij bewonderd en lacht, en vervolgens laat zien dat hij ook lange balharen heeft.
Ik heb nog nooit de behoefte gehad om bal haren te vergelijken met mijn vrienden. Ik hou eigenlijk meer van piano spelen en koken, maar ieder zijn hobbies.

L

Lid 153446

Gast
Ik heb nog nooit de behoefte gehad om bal haren te vergelijken met mijn vrienden. Ik hou eigenlijk meer van piano spelen en koken, maar ieder zijn hobbies.
Zijn er nog mensen die niet trimmen / scheren daar?
Jullie tandarts zal bij zijn dat je goed flost in ieder geval.

Als ik wil weten of er meer dan vriendschap opbloeit controleer ik gewoon of er iets aan het trillen is in mijn broek.
Heldere definitie en SMART meetbaar. :thumbsup:

Dirkdirk

DF-koning
En als je het dan bijwerkt voor een date heb je meteen een leuk voorraadje wol om een warme das van te brijen.
Ik kan heel het leger der Heils voorzien van kleding met dat oerwoud wat ik onderin verberg.

Het is zo oneerlijk, ik heb geen goeie kaaklijn dus als ik zoveel haar heb verwacht ik ook een mooie houthakkers baard maar zo werkt het blijkbaar niet. Bovenin is het Nicole kidman en onder meer Lassie.

L

Lid 153446

Gast
Ik kan heel het leger der Heils voorzien van kleding met dat oerwoud wat ik onderin verberg.

Het is zo oneerlijk, ik heb geen goeie kaaklijn dus als ik zoveel haar heb verwacht ik ook een mooie houthakkers baard maar zo werkt het blijkbaar niet. Bovenin is het Nicole kidman en onder meer Lassie.
Life's a bitch.
And then you die.

L

Lid 147679

Gast
een afwisseling van jommekeskapsels, bloempotkapsels, nektapijten
soms bros
soms met roos soms zonder , roos in de wenkbrauwen heeft ook zijn charmes,
soms heerlijk snitloos verwilderd zoals de coronalook
de johnny nekhaarlook
soms met wax een beetje op zij gelegd,
soms leek het op martine tanghe's kapsel ook ( belgische nieuwslezeres op rust )
soms 7MM op de zijkant en vanboven iets langer, favo look , iets ruiger, kun je met wax veel kanten op alsook droog laten
had het ook vaak erg lang...
Een mislukte hippielook in 2013 toen het onderaan begon op te krullen heeft me daar sedertdien van weerhouden

verdere mislukte looks waren de wetlook, de diadeemlook ,allen monsterlijke creaturen uit je 20er jaren als je nog zoekend bent naar je identiteit,
sociale acceptie, en meer vatbaar bent voor spiegeling aan de gangbare schoonheidsnormen.
je durft je look weleens heruit te vinden dan zucht

allemaal muizenissen die ik nu niet meer heb, een zwarte tshirt een jeans, ongekamd en eens het nekhaar groeit en het haar over die oorschelpen begint te hangen maar weer eens naar de kapper .

weinig onzin wordt hier verteld , ik had mss wel honderd kapsels, vroeger eens gevraagd geweest als kappersmodel omdat ik toen zo'n gebeitelde kop had waarmee je elke snit kon doen. assymetrische richie hawtin kapsels zoals je vaak zag in de fuse in brussel in de minimal techno periode.of n'hanekammetje had ik ook wel eens,

het hangt af van de grillen en nukken van het moment, en het talent van de kapster die werkzaam is tijdens mijn bezoek

sletterig , binkerig, luizig , warrig

toen je vroeger te experimenteel ging met je kapsels had je zo van die irritante figuren die meester waren in het maken van trollzinnetjes zoals,

och het lijkt wel een homosnitje , of mjaaaaaaa het is es iets anders hee...

Kon je vergif op innemen dat daags nadien de persoon in kwestie zijn haar anders in model had liggen.

of vrouwen hebben ook zo'n gemene technieken ... zoals als ze klem zitten of grote verwarring willen zaaien en de fatale knuppel in het hoenderhok willen gooien

zeggen ze iets in de trend van, ik ben al de ganse tijd aardig gebleven maar als het zo zit, ga ik het eens over je ''neus'' hebben...

en dan stoppen ze, raken ze helemaal in shock van , mijn neus , wat is er van mijn neus?

en dan blijven ze het antwoord verschuldigd en laten ze het slachtoffer achter in eeuwige kwelling en twijfel dat er iets met haar neus scheelde.

mensen zijn gemeen, ahja ik dwaal af, tging over kapsels

L

Lid 147679

Gast
Nee, nu wil ik ook weten hoe het boek afloopt. Wie had het gedaan?
het meisje die in de war werd gestuurd met de "scheelt er iets met mijn neus "crisis
heb ik later nog aangesproken en haar met wat vleiende uitspraken en complimentjes terug doen centreren uit haar neus psychose

er was wel zeker een psychologische kwetsbaarheid aanwezig bij dat meisje, en die ''neusbom'' was een heel gemene strategie om de reeds labielen volledig ten val te brengen.

het is b;lijkbaar een courante techniek

jammergenoeg heb ik noch bloemen noch kussen ontvangen voor deze daad van naastenliefde

nuja hier onder ons gezegd en gezwegen, school er iets met dat meisje haar neus?

meh nbeetje breed uitgeslagen aan de neusvleugels mss als je goed keek maar dat is juist omdat je goed keek

dat is net de truc als je goed kijkt naar een neus, zie je bij iedereen wel iets typerends een aangezien het het middelpunt van je gezicht is,
staan die meiden zich nadien helemaal in de war te spiegelen,wellicht de hoofdharen bijna uitrukkend.

als je er een beetje talent voor hebt en niet terugdeinst om je talenten voor het kwade te gebruiken kun je met bepaalde zinnen iedereen de kluts doen kwijtraken,

maar zoiets moet in je aard liggen

schept dit enige verduidelijking @Dirkjan ,?

Trippy langkous

Badass junkie
een afwisseling van jommekeskapsels, bloempotkapsels, nektapijten
soms bros
soms met roos soms zonder , roos in de wenkbrauwen heeft ook zijn charmes,
soms heerlijk snitloos verwilderd zoals de coronalook
de johnny nekhaarlook
soms met wax een beetje op zij gelegd,
soms leek het op martine tanghe's kapsel ook ( belgische nieuwslezeres op rust )
soms 7MM op de zijkant en vanboven iets langer, favo look , iets ruiger, kun je met wax veel kanten op alsook droog laten
had het ook vaak erg lang...
Een mislukte hippielook in 2013 toen het onderaan begon op te krullen heeft me daar sedertdien van weerhouden

verdere mislukte looks waren de wetlook, de diadeemlook ,allen monsterlijke creaturen uit je 20er jaren als je nog zoekend bent naar je identiteit,
sociale acceptie, en meer vatbaar bent voor spiegeling aan de gangbare schoonheidsnormen.
je durft je look weleens heruit te vinden dan zucht

allemaal muizenissen die ik nu niet meer heb, een zwarte tshirt een jeans, ongekamd en eens het nekhaar groeit en het haar over die oorschelpen begint te hangen maar weer eens naar de kapper .

weinig onzin wordt hier verteld , ik had mss wel honderd kapsels, vroeger eens gevraagd geweest als kappersmodel omdat ik toen zo'n gebeitelde kop had waarmee je elke snit kon doen. assymetrische richie hawtin kapsels zoals je vaak zag in de fuse in brussel in de minimal techno periode.of n'hanekammetje had ik ook wel eens,

het hangt af van de grillen en nukken van het moment, en het talent van de kapster die werkzaam is tijdens mijn bezoek

sletterig , binkerig, luizig , warrig

toen je vroeger te experimenteel ging met je kapsels had je zo van die irritante figuren die meester waren in het maken van trollzinnetjes zoals,

och het lijkt wel een homosnitje , of mjaaaaaaa het is es iets anders hee...

Kon je vergif op innemen dat daags nadien de persoon in kwestie zijn haar anders in model had liggen.

of vrouwen hebben ook zo'n gemene technieken ... zoals als ze klem zitten of grote verwarring willen zaaien en de fatale knuppel in het hoenderhok willen gooien

zeggen ze iets in de trend van, ik ben al de ganse tijd aardig gebleven maar als het zo zit, ga ik het eens over je ''neus'' hebben...

en dan stoppen ze, raken ze helemaal in shock van , mijn neus , wat is er van mijn neus?

en dan blijven ze het antwoord verschuldigd en laten ze het slachtoffer achter in eeuwige kwelling en twijfel dat er iets met haar neus scheelde.

mensen zijn gemeen, ahja ik dwaal af, tging over kapsels
Tering, pep op ofzo?

Bovenaan