Andrew zei:
J0S zei:
Ik dacht, ik post maar een plaatje van m'n gitaar:
Ibanez RG320 FM
Prachtige hals, kom zonder moeite bij de hoogste noten die ik ook vaak gebruik voor mijn soort muziek. Ze is al meer dan 6 jaar oud en heb er nog geen problemen gehad.
Oeh die is nog best wel mooi
Dank je, des tijds toen ik 'm gekocht was (ik was 11) wist ik er niet zoveel van af maar de hals beviel me zo goed dat ik meteen verkocht was en ik heb er nu nog geen spijt van. Kwa toon is ie ook erg veelzijdig! Ik wil tegenwoordig zoveel verschillende stijlen oefenen, jazz, zware metal, blues, funk, ska, rustige rock. En met wat gedraai aan de knopjes van mijn vreselijk slechte versterker (kleine epiphone

) en gitaar kan ik er altijd wat moois uitkrijgen. Ook heeft ie een element schakelaar met 5 standen.
Natuurlijk zou een echte jazzgitaar (hollowbody) een karakteristieker geluid hebben maar dan ben je ook gauw duizende euro's kwijt als je voor ieder genre een gitaar gaat kopen (wat ik absoluut niet heb).
Ik heb deze des tijds voor ongeveer 700 euro gekocht, inclusief gitaar kist en reserve onderdelen (waaronder een tremolo arm met schroef groeven en zonder).
Heb 'm nog nooit echt live in een band gebruikt, maar ik hoop dat daar binnenkort verandering in komt als ik met een maat wat ga experimenteren met reggae en ska

.