vdk zei:afgelopen weekend een zware ruzie gehad met mijn vriendinze wil dat ik ga stoppen.. en dat ik mijn leven verneuk en dat ze niet hoeft te zien dat ik dat verneuk
![]()
egt kut..
die vinden van zichzelf dat ze het best wel onder controle hebben.quotethemadraven zei:Fuck it, ik heb geprobeerd een gedicht te schrijven, dat op zich is al iets waard.
Mijn fout zal eeuwig op mijn ziel gebrandmerkt staan. Niet omdat ik je geen pijn wou doen, maar omdat je tegen me loog. Je loog tegen me elke dag opnieuw. Tegen mij en jezelf. Want wat ik voor je voel kan je niet vervangen door de volgende. Je hebt mij amper graag gezien laat staan ooit van mij gehouden. En ik daartegen werd na een coma van 7 jaar, ingevroren tussen zelf gebouwde muren die me dienden te beschermen tegen dezelfde pijn die me nu wanhopig maakt. Juist ik alweer liet me verleiden en ontdooien door jou lieve woordjes. De lieve woordjes klonken als de stem van een engel.
Ongetwijfeld dat er waarheid inzat, maar ze waren nooit voor mij bedoeld dat mag geweten zijn.
Enkel zij die het aandurven je beter te leren kennen weten dat er in je leven maar één grote liefde is. Je grote liefde waarvan je nog steeds denkt dat het een te temmen beest is.Terwijl iedereen rond je allang heeft gezien dat ook jij de witte duivel niet beheersen kan, laat je je leiden door zijn gespleten tong.
Je geeft je lichaam je geest je geld, alles wat je hebt. Enkel voor hem kan je nog oprechte liefde tonen of toegeeflijk zijn. Ze hebben je te pakken. De hersenschimmen die je langzaam maar zeker zullen verbuigen tot iets wat je niet voor mogelijk achte.
Tot die dag dat je in de spiegel kijkt en je eindelijk werkelijk bergrijpt waar ik over schrijf heb ik spijt.
Spijt dat ik niet eerder het inzicht heb gehad om te zien, hoe je mij gebruikte. Ik was slechts het hulpstuk. Net als de inkt tussen de pen en het papier vloeit, had je mij nodig. Maar wat je gechreven hebt wil je niet onder ogen zien.
Ik ben alles behalve zonder fouten maar ben altijd oprecht geweest met mijn gevoelens, want ik heb jaren geleden al gezien wat je al razend met de witte duivel schrijft op dat stuk papier dat je leven geworden is.
Er staat duidelijk te lezen: JUNK
[SF] Safiertje zei:In een volgende relatie zou ik t prettig vinden als hij accepteert dat ik tripmiddelen gebruikt, en bij voorkeur zelf een tripper is. Iemand die middelen zoals speed gebruikt wil ik absoluut niet als vriend..
Drientje zei:[SF] Safiertje zei:In een volgende relatie zou ik t prettig vinden als hij accepteert dat ik tripmiddelen gebruikt, en bij voorkeur zelf een tripper is. Iemand die middelen zoals speed gebruikt wil ik absoluut niet als vriend..
Denk dat ik zelf ook wel voor iemand wil kiezen die geen speed snuift of grote hoeveelheden pillen slikt ofzo. Uiteindelijk denk ik dat je niet op het zelfde niveau meer kan communiceren en je relatie daardoor stuk gaat... Speed snuivers denken heel anders dan trippers!
X
Worstenjongen zei:Als mijn vriendin wil dat ik het niet doe doe ik het niet.... klaar..
Als het haar niks uit maakt maar als ze het toch liever niet wil doe ik het ook niet ^^,
En als ik geen vriendin heb. doe ik het wel
jcutter zei:Met zo'n insteek, worst; gaan vrouwen over je heen lopen en voordat je het weet; word je gedumpt.
Wees een gever, als ze het verdient.
jcutter zei:Nee, maar als een vrouw merkt; dat haar vriendje een voetenlkker is, dan pak ze niet alleen de vinger, maar zijn hele arm. Op ten duur, vind ze de relatie saai en wil ze er van af.
Je kan er beter rekening mee houden... het niet doen als zei erbij is bijvoorbeeld, of minder vaak. En als ze zin heeft om af te spreken en jij bent onder invloed, zeggen dat dat wel kan maar dat je wel iets op hebt... Dan kan ze zelf weten of ze je wel onder invloed wil zienWorstenjongen zei:Als mijn vriendin wil dat ik het niet doe doe ik het niet.... klaar..
Als het haar niks uit maakt maar als ze het toch liever niet wil doe ik het ook niet ^^,
En als ik geen vriendin heb. doe ik het wel

Is het nou wel of niet, jij kan ook niet kiezen!!Worstenjongen zei:Maar ze moet het wel niet aan mij gaan merken ^^,
ik moet mezelf niet beperken en als zei het niet weet deert het haar ook niet.. nu heb ik alleen erg het id dat ik haar ontzettend ontgroei door alle ervaringen die ik opdoe en zei blijft hangen op zelfde maatschappelijk niveau..
Man dat is goed fout, doet het je niks dan dat je net die ervaringen waar jij zo een belang aan hecht niet kan delen met haar? En blijven hangen op hetzelfde maatschappelijke niveau? WTF wil dat zeggen? Je bedoelt dat ze maar net als jij moet meerijden in een enkeltje naar nergens? Gast ik ken een hondertal druggebruikers en slechts een enkeling die het effectief onder controle weet te houden over een periode van een aantal jaar. En net die zul je nooit horen kutten over hoe zij nu verder evolueren dankzij hun gebruik en anderen achter blijven. Als je het mij vraagt verdien je het niet om iemand te hebben die zoveel om je geeft dat ze enkel het beste voor je wil. Niks is zo gemakkellijk om als gebruiker te roepen dat "niet gebruikers" bekrompen zijn en nergens voor open staan. Maar wat denk je zelf te bereiken door te gebruiken? En geef me geen bullshit over grote geesten die gebruikten, want Einstein op LSD en Kennedy op speed hebben niks meer of minder dan Hitler op meth.quotethemadraven zei:Gast ik ken een hondertal druggebruikers en slechts een enkeling die het effectief onder controle weet te houden over een periode van een aantal jaar. En net die zul je nooit horen kutten over hoe zij nu verder evolueren dankzij hun gebruik en anderen achter blijven. Als je het mij vraagt verdien je het niet om iemand te hebben die zoveel om je geeft dat ze enkel het beste voor je wil. Niks is zo gemakkellijk om als gebruiker te roepen dat "niet gebruikers" bekrompen zijn en nergens voor open staan. Maar wat denk je zelf te bereiken door te gebruiken?
PaiNandPleasurE zei:ze moet je gewoon accepteren zoals je bent..en jij moet wel eerlijk genoeg zijn dat zij ook meteen de keuze kan maken of ze het accepteert of niet toch?
je laat het nu al een rol spelen eigenlijk,dat hoort niet zo te zijn..
het gaat maar om blowen,geen bruin,coke of ghb.
en stoppen doe je voor jezelf,wie weet vind je straks zoveel voldoening in haar,dat je niet meer aan blowen denkt![]()

[/quote]