Vinden jullie dit vreemd gaan?

Mephisto

Belezen gebruiker
Mwah, ik ben daar nogal onverschillig over; het enige dat mij iets uitmaakt is dat ze geen geslachtsziektes oploopt, dat is nogal vervelend.

flashkop

Bewuste gebruiker
nou, ik vind dat dus wel degelijk vreemdgaan hoor safire, anders konden lesbiennes en homo's elkaar ook nooit cheaten he :P

Kim

Wijs gebruiker
flashkop zei:
nou, ik vind dat dus wel degelijk vreemdgaan hoor safire, anders konden lesbiennes en homo's elkaar ook nooit cheaten he :P

Voor hun is de vraag omgekeerd idioot. ..... O nu zie ik het je bent een belg, dan heb ik niks gezegt over die domme opmerking.

flashkop

Bewuste gebruiker
wewe, sorry hoor kim, blijkbaar heeft elk meisje die kim noemt(men ex ook) een rot karakter....
wat kan ik er nou aan doen, was retebegaaid gisterenacht maar alle dan je hebt wel gelijk...

Bedriegen is voor mij te ver gaan met iemand anders...(zoenen vingertjeswerk enzo...)

azgaza

Badass junkie
Ik vind alle enigsinds sexueel neigende handelingen met iemand anders dan je partner vreemd gaan, daar valt zoenen, bepaalde manier van aanraken en alle dingen die met geslachtsdelen te maken hebben behalve erover praten onder, hoewel dat laatste ook vreemdgaan kan zijn als het er op een bepaalde manier over praten is. Maar of het nou met je eigen of het andere geslacht is, het is vreemdgaan.

Dat betekend nog niet dat dat per definitie fout is, in een semi open relatie waar het de beide mensen niet uitmaakt wie met wie zoent, is het goed maar alsnog vreemdgaan.

Ik zou het zelf niet doen, en ook erg vinden als mijn vriend dat deed, denk ik.

KataStrofe

Belezen gebruiker
@zommes; met Deadlock en Safire indeed (allen meubilair in mekaars huis hier zo'n beetje :P )

Maar dan is het meer de definitie van het woord "vreemdgaan" zegmaar. In principe vallen daar dus alle intieme handelingen onder die je niet met je partner doet, als je het in de meest letterlijke zin neemt.

Ethisch gezien ligt dat natuurlijk anders..

In huize Katafire is vreemdgaan ongeveer neuken met een ander zonder toestemming van de partner :mrgreen:
Dus gewoon even vragen en de meeste dingen zijn wel bespreekbaar :beer:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Tsja als je het over zoenen hebt, dan maken wij een duidelijk onderscheid tussen twee soorten zoenen:

het komt namelijk wel eens heel soms voor dat wij met een ander zoenen, maar dat is meer voor de grap dronken zoenen, dat gebeurt ook eigenlijk altijd vlak in elkaars nabijheid en vaak zijn die zoenen dan ook nog eens met vrienden en kenissen uit onze eigen omgeving. Ik zoen dan ook wel eens meisjes en Tyler zoent ook jongens (alleen hij is wel echt bi, ik neig zelf toch het meest naar hetro toe). Deze manier van zoenen zie ik totaal niet als een vorm van vreemdgaan, er zit geen echte liefde of intimiteit in, het is pure baldadigheid en geheel oppervlakkig. Hier raak ik dus niet door gekwetst, het is iets waar we elkaar ook gewoon bij betrekken en wat we met elkaar kunnen en willen delen. Het gebeurt verder heel sporadisch eigenlijk, want er is wel echt een bepaald sfeertje voor nodig die dan in combinatie met het juiste niveau van dronkenenschap zo'n soort van vrije losbandigheid in de groep losbrengt. Als het voorkomt is het in iedergeval altijd een op feest- of uitgaansgelegenheid en er is toch altijd minimaal alcohol in het spel, maar vaak ook andere drugs zoals speed of mdma. Deze zoenavontuurtjes zijn in iedergeval nog nooit nuchter voorgekomen!

Het is wat anders wanneer het een zoen met echte passie, tederheid, opwinding en/of liefde (verliefdheid) is. Dit zijn hele serieuze zoenen en meestal gebeurt dit ook bewust buiten de ander om. Het is een zoen waarbij je diepe gemeenschappelijke gevoelens met elkaar deelt en aan elkaar doorgeeft. Je geeft jezelf op die manier echt bloot aan de ander en bent dan heel intiem met elkaar bezig. Zodra iets in de intieme zone afspeelt, spreek ik over vreemdgaan. Tyler is bi, dus hij kan zulke intieme gevoelens voor zowel mannen als vrouwen voelen. Ik maak hierin dus ook geen onderscheid, als hij op zo'n manier met een man zoent dan gaat hij gewoon echt vreemd voor mij en zal ik me dus ook net zo gekwetst gevoelen als wanneer het om een vrouw zou gaan waarmee hij zo intiem zou zoenen.

PurpleFlower

Belezen gebruiker
Naar mijn mening is zoenen met hetzelfde geslacht niet vreemdgaan. Maar dat komt door mijn eigen gevoel. Als ik zomaar met een ander zoen is dat niet omdat ik een speciaal gevoel krijg bij iemand. Soms ben ik gewoon rebels haha.
Maar als ik een partner heb die dit liever niet heeft zal ik dat niet doen. Nu heb ik een partner die het gelukkig wel okay vind. Hij kent mij al jaren en weet ook van mijn vlinder gedrag. We hebben hier thuis zoveel discussies gehad over wat vreemdgaan is en wat niet. Hij vond (ja dat verandert ook als je een tijd samen bent) dat alles wat een sexueel tintje had gewoon not done was als je dat met een ander deed (en het boeide hem dan niet of dat nou een man of vrouw was). Ik daarintegen ben heel open en vrij en zie heel veel verschil in lust en liefde. Ik kom er wel overheen als mijn vriendje met een ander in bed beland (wel wil ik daar dan even een telefoontje over voordat het gebeurt, en er is wel 1 regel namelijk exen is out of the question!).
Wat ik veel erger zou vinden - en wat in mijn ogen dus vreemdgaan is - is als hij een ander meisje vindt waar hij een diepere mentale band mee zou hebben. Met haar dingen bespreekt die hij eigenlijk met mij zou moeten bespreken (en nee ik heb het niet over mannenpraat, of beste vrienden gesprekken). Dat gaat allemaal veel dieper dan sex (in mijn ogen).
Inmiddels zijn we op het punt beland dat we alles samen doen (dus niet alleen met een ander maar dan meteen een trio). En voor mezelf werkt dat nog veel beter dan je lust botvieren op een ander.. nu alleen nog dat leuke meisje/vrouw vinden die mee wil doen -grin-

jcutter

Badass junkie
Ik ben simpel
Ik zou mijn vriendin slaan als ze zoiets zou flikken.
En dat is geen grap.
Ik ben lief voor vrouwen, maar van zulke dingen moet ik gewoon van kotsen.

ThaReaper

Bewuste gebruiker
Van mij mag mn vriendin best met andere meiden zoenen, als ik maar mag kijken :mrgreen:
En t niet mn ex is..<_< (is een goeie vriendin van dr)

OT: Zoenen met iemand van t andere geslacht is imo wel vreemdgaan, sexuele handelingen wordt door iedereen anders geinterpreteerd dus wat dat betreft is vreemdgaan voor de een ook anders als voor de ander.. als je in een relatie hier ook een andere mening over hebt als je partner is t gegarandeerd dat t een keer fout gaat :mrgreen:

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Haha, ik heb laatst nog met een meisje gezoend, voor de neus van mijn vriend, we hebben geen afspraken gemaakt, en ik heb er niet eens bij nagedacht, omdat het van die obviouse baldadigheid was. Hij moest er alleen maar hard om lachen eigenlijk. Als hij met een man zou zoenen zou het me verbazen, maar ik zou het ook grappig vinden.

Met het andere geslacht is het toch een heel ander verhaal, dat is echt not done. Ik probeer juist van mijn jaloersheid af te komen, die ontstaan is tijdens mijn vorige relatie........

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik vind zoenen niet vreemdgaan. Maar dat is mijn ingesteldheid. Ik ben een beetje poly gericht, tegenwoordig minder dan vroeger. Ik heb vroeger nog in een poly relatie gezeten met een aantal andere mensen, en dat was heel fijn en open allemaal samen.

Tegenwoordig heb ik een monogame relatie. We neuken niet met andere mensen maar als ik liefde voel voor andere mensen en ze af en toe eens een dikke kus wil geven mag dat, en hij mag dat ook. Ik vind dat liefde voor anderen in een relatie prima kan, zolang je er maar eerlijk en open over bent en het allemaal prima vindt. Zoniet dan is het pas vreemdgaan, imho

Santa Maria

Experimenterende gebruiker
Re:

Serenity zei:
zommes zei:
Met iemand anders zoenen is sowieso niet vreemdgaan.

Rare uitspraak. Als er gevoelens bij in het spel zijn vind ik het zeker wel vreemdgaan, als het om het andere geslacht gaat dan.
Zowieso vind ik zoenen vreemdgaan. Vind het zwak, dan kan je niet eens je lichamelijke behoeftes inhouden voor iemand van wie je zielsveel houdt..
Mijn mening...

ook die van mij

jcutter

Badass junkie
Er zijn veel gasten die al een 9MM op de hoofd van hun vriendin hebben gezet..
Maar zulke gasten trekken ook losbandige hoertjes aan :beer:

Santa Maria

Experimenterende gebruiker
Re: Re:

Santa Maria zei:
Serenity zei:
zommes zei:
Met iemand anders zoenen is sowieso niet vreemdgaan.

Rare uitspraak. Als er gevoelens bij in het spel zijn vind ik het zeker wel vreemdgaan, als het om het andere geslacht gaat dan.
Zowieso vind ik zoenen vreemdgaan. Vind het zwak, dan kan je niet eens je lichamelijke behoeftes inhouden voor iemand van wie je zielsveel houdt..
Mijn mening...

ook die van mij

was een beetje een grapje, bij mij moet de zin 'als het om het andere geslacht gaan dan' weg :P

Drientje

DF-koning
Ik had ooit eens een relatie met een jongen die onze problemen met een vreemd meisje ging bepraten, toen voelde ik me meer bedrogen dan wanneer hij met haar naar bed zou zijn geweest en het om pure lust ging.

Tegenwoordig maak ik duidelijke afspraken, een zoen mag altijd en verder mag gewoon niet zolang er niet over gepraat is. Wil je graag met een lekkere meid neuken? Dan wil ik eerst weten met wie en waarom;...

X

MiNiMaLiSDope

Bewuste gebruiker
Nah als mn vriendin in een zatte bui met haar beste vriendin wil zoenen vind ik dat best geil en vind het dan ook niet erg om naar te kijken.. :hearteyes:

Meer dan zoenen met een meid zou ik wel anders vinden, behalve als het in mn bijzijn is dan. (duh?) :grin:

BacingsPen

Badass junkie
3 zoenen op de wang mag wel vind ik.... Meisjes mag je altijd zoenen.,... En als ze heel lekker zijn mag je je door hun laten neuken.... als je het goed doet.....

En zo is het maar net.....

Nathaniel

Wijs gebruiker
Kheb mijn vriendin een paar keer met een meisje zien zoenen...Kon d'r om één of andere reden maar niet boos om worden....... :grin:

Lauu

Badass junkie
Nathaniel zei:
Kheb mijn vriendin een paar keer met een meisje zien zoenen...Kon d'r om één of andere reden maar niet boos om worden....... :grin:

Je meent het, dat zou je niet zeggen :wink:

Flameon

Badass junkie
Nathaniel zei:

In mijn studententijd heb ik zo eens een heel leuke nacht gehad :P :P :wink:

Hellraiser_[NL]

Bewuste gebruiker
sinds 2 jaartjes me liefje gevonden bleek ze aleen bi te zijn
ze heeft niet aleen mij als vriend ook heeft ze nog een vriendin waar zze wel eens een dagje weg is

zal als ik jou was er geen probleem van maken kan je nog wel eens in een leuke situatie belanden :grin:

nicolai

Wijs gebruiker
Re:

azgaza zei:
Ik vind alle enigsinds sexueel neigende handelingen met iemand anders dan je partner vreemd gaan, daar valt zoenen, bepaalde manier van aanraken en alle dingen die met geslachtsdelen te maken hebben behalve erover praten onder, hoewel dat laatste ook vreemdgaan kan zijn als het er op een bepaalde manier over praten is. Maar of het nou met je eigen of het andere geslacht is, het is vreemdgaan.

Dat betekend nog niet dat dat per definitie fout is, in een semi open relatie waar het de beide mensen niet uitmaakt wie met wie zoent, is het goed maar alsnog vreemdgaan.

Ik zou het zelf niet doen, en ook erg vinden als mijn vriend dat deed, denk ik.
Idem. Soms gaat dansen me zelfs te ver.

Extisi

Wijs gebruiker
Nee, nog steeds niet.
Echter, ik heb gister bij hem geslapen. En weet je hoe vreemd dat was?
Ik heb donderdag en vrijdag bij iemand anders in bed geslapen, en zaterdag bij mijn eigen vriend.
Eeeuh, was heel vreemd. Vooral toen hij zei: "Ik wil je nooit kwijt, je bent de enige voor mij."

Toen begon ik spontaan te janken. :(

Gemini

Badass junkie
Hm, nee lijkt me niet vreemd. Dat je vriend met z'n lul in andermans sperma roert? En als dank zegt dat ie van je houdt? Niks vreemds aan. Je bent vast wel trots op jezelf.

Gemini

Badass junkie
Niet vreemdgaan. En als je dat wel doet, lef genoeg hebben om te vertellen. Er niet over spuien dat je lekker in je reet bent genomen door je 'minnaar', dat het wat raar voelde.. maar ach, over een dag of 2 is het wel gerekt en dan kan je het vast nog een aantal keer doen. Om vervolgens gezellig bij je vriend in bed te liggen, terwijl je poepertje vast nog wat beurs is van het je hard laten neuken door die andere gast.

Dat zou in ieder geval een begin zijn.

Lauu

Badass junkie
Heeft het nog zin om te reageren op haar problemen Gemini? als ze het met wat blijkt volle trots hier post op DF

Bovenaan