vrouwen die niet pijpen

PaiNandPleasurE

Experimenterende gebruiker
:openmouth: ik hoor het regelmatig van mannen: 'ze wou nieteens pijpen' ,ook komt het wel eens voor dat ik hoor dat een man niet wil beffen.. :openmouth:

ik snap dat niet hoor :(

naar mijn mening is het gewoon zo dat als een man niet wil beffen of een vrouw niet wil pijpen
zij gewoon een slechte ervaring hebben gehad..en is het enige wat er moet gebeuren:erover praten en wellicht een klein beetje geduld hebben..

nou vraag ik me af of het inderdaad zo is als ik denk :confused: ..

want zeg nou zelf,vies is het niet toch? :hearteyes:

of zijn er mensen die echt walgen bij het idee :kots: zonder er slechte ervaringen mee te hebben(hetero's dan he)

elstinkydermeister

Belezen gebruiker
heeft er mss iets mee te maken dat er genoeg mensen zijn die pijpen/beffen veel intiemer vinden dan 'gewone' sex. Als je zo'n mens bent ga je niet op de eerst date al de genitalien van je partner gaan aflebberen, magv dat die zich mss in zijn gat gebeten voelt, hence 'ze wou niet eens pijpen'

PaiNandPleasurE

elstinkydermeister zei:
heeft er mss iets mee te maken dat er genoeg mensen zijn die pijpen/beffen veel intiemer vinden dan 'gewone' sex. Als je zo'n mens bent ga je niet op de eerst date al de genitalien van je partner gaan aflebberen, magv dat die zich mss in zijn gat gebeten voelt, hence 'ze wou niet eens pijpen'

het ging met name om mannen met een relatie,dus niet de eerste de beste..
dat het intiemer is kan ik wel inkomen ja
ikzelf heb meer zoiets dat ie het wel moet verdienen :wink:

Solidius

Badass junkie
PaiNandPleasurE zei:
:openmouth: ik hoor het regelmatig van mannen: 'ze wou nieteens pijpen' ,ook komt het wel eens voor dat ik hoor dat een man niet wil beffen.. :openmouth:

ik snap dat niet hoor :(
Het eerste voorbeeld dat je geeft komt min of meer overeen met een 'popi-jopi' die na een one-night-stand tegen z'n maten loopt te janken dat het slachtoffer niet helemaal aan zijn wensen voldeed, in dat geval zou hij dat aan zijn eigen levensstijl te danken hebben. Mannen die niet willen beffen voelen zich daar over het algemeen te trots voor c.q. superieur aan de vrouw en hebben vroeger of later relatietherapie nodig, of een vrouw die ironisch genoeg ook niet wil pijpen natuurlijk.

PaiNandPleasurE zei:
naar mijn mening is het gewoon zo dat als een man niet wil beffen of een vrouw niet wil pijpen zij gewoon een slechte ervaring hebben gehad..en is het enige wat er moet gebeuren:erover praten en wellicht een klein beetje geduld hebben..

nou vraag ik me af of het inderdaad zo is als ik denk :confused: ..
Ik kan me best voorstellen dat een groot aantal mannen en vrouwen die weinig / geen ervaring hebben met het oraal bevredigen van hun partner zich in eerste instantie vervreemd voelen van deze dienst en de handelswaar van een ander. Vaak is het gewoon de spanning en de niewigheid. Want ja, het is niet zomaar iets dat je dagelijks in 3D met geur en smaak voorgeschoteld krijgt.

Sommige mannen zijn echter zo lomp dat ze gelijk hun leuter in de mond van hun partner proberen te douwen (zo'n doorsnee bouwvakker weet je wel) en dan vind ik het niet raar als een vrouw daar een post-traumatisch stress syndroom van krijgt. Het moet op een subtiele en stapsgewijze manier gepresenteerd worden, laat de vrouw de penis eerst observeren, dan aanraken, etc. Veel dingen gaan tegenwoordig te snel. Laat sexualiteit iets zijn waar je samen de tijd voor neemt en oprecht van kunt genieten.

PaiNandPleasurE zei:
want zeg nou zelf,vies is het niet toch? :hearteyes:
Over het algemeen niet nee

PaiNandPleasurE zei:
of zijn er mensen die echt walgen bij het idee :kots: zonder er slechte ervaringen mee te hebben(hetero's dan he)
Bij die mensen is er psychisch iets niet helemaal 100% en die hebben een vastgeroest "wat de boer niet kent dat vret ie niet" mentaliteit. Bij deze categorie kan, zoals je zelf al aangaf; geduld, een goed gesprek, en uitgebreide voorlichting uitkomst bieden.

PaiNandPleasurE

Solidius zei:
Sommige mannen zijn echter zo lomp dat ze gelijk hun leuter in de mond van hun partner proberen te douwen (zo'n doorsnee bouwvakker weet je wel) en dan vind ik het niet raar als een vrouw daar een post-traumatisch stress syndroom van krijgt.

:tearsofjoy: ja volgens mij hebben die dames dan inderdaad zo'n lompe boer gehad :kots:
nou ik ben blij dat ik er niet vies en bang van ben :P

ik heb het wel eens meegemaakt dat ik een sex relatie had met een vriend van me en die moest echt niks van beffen weten..die had dus ook wat nare ervaringen gehad :openmouth:

en ineens uit het niets begint ie me te beffen,
ik zeg wat doe jij nou dan :confused: :hearteyes: ??
hij zegt nou daar had ik zin in..
beter!!zo heb ik hem van zijn posttraumatisch stress syndroom afgeholpen en heb ik ongevraagd ook nog mijn zin gekregen :rock:

dus voor alle mensen met het syndroom:
er komt vast een dag dat je de juiste tegenkomt,bij wie je wel eens lekker jezelf kan laten gaan..en als je heel erg bang bent..doe het onder de douche of in bad :P

PaiNandPleasurE

Frisko zei:
pijpen en beffen is gewoon standaard voorspel dude's en dudette's :stoned: :wink:
hoort er gewoon bij :beer:

ben ik het trouwens niet helemaal mee eens..ik vind pijpen absoluut niet standaard bij het voorspel..ik kan er juist ook van genieten als er daarna verder geen sex komt :hearteyes: ..gewoon uit het niets als hij het niet verwacht dat is het leukst :wink:

die blikken van hem dan,die zijn zo onvergetelijk..plezierig verrast en voldaan,heerlijk!!

Solidius

Badass junkie
Persoonlijk heb ik er ook totaal geen moeite mee om een vrouw oraal te bevredigen, daar gaan ze vaak zo lekker van kronkelen en kreunen en dat werkt behoorlijk afroditisch :hearteyes:

PaiNandPleasurE

Angramar Temenos zei:
Eh, mijn ex ging na de tweede week op de knieën, maar het duurde 2 maanden tot ze der klaar was om seks te hebben. :openmouth:

dan hecht zeer vast niet zoveel waarde aan als aan de sex zelf..kon Ze het wel extreem lekker dan :confused: ??

:wave:

Drientje

DF-koning
Pijpen is lekker, beffen is ook lekker. Goed wassen en niet zeuren is mijn motto. Ik kan me voorstellen dat de vrouw niet zo'n zin meer heeft, zoals sommige mannen hun instrumentarium presenteren: 'Lik eens lekker aan kleine Johnny', is dan nog de meest simpele die ik gehoord heb. Misschien vinden mannen het heel geil om hun pik zo diep mogelijk in een vrouwenkeel te proppen, vrouwen zijn over het algemeen niet gecharmeerd van een pik in hun keel. Ik heb wel eens in een dronken bui over iemand heen gekotst na een harde hand achterop mijn hoofd die me dwong dieper te gaan dan ik zelf wou....

Andersom heb ik ook wel eens klachten gehad. 'Al dat natte warme vlees, Gadver'. Tja wat zeg je daar dan op?

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ach ik kan er wel inkomen dat sommigen het niet zo graag doen, kijkend naar exemplaren van mannen waarbij douchen en properheid niet hoog in het vaandel staan. Andersom ook, trouwens.

Drientje

DF-koning
Angramar Temenos zei:
Andersom heb ik ook wel eens klachten gehad. 'Al dat natte warme vlees, Gadver'. Tja wat zeg je daar dan op?

Geniaal. En vertel nog wat meer over boeiende instrumentariumpresentaties?

Wil je ze echt allemaal? Niet dat ik überhaupt van plan ben ze echt neer te schrijven...

nicolai

Wijs gebruiker
vindt beffen geweldig, en pijpen lijkt me ook niet vies ofzo. maar goed ik val op vrouwtjes.

een homo zei eens tegen me; waarom wel beffen en niet pijpen...ze pist eruit, ze schijt er langs en ze bloed eruit...pijpen is in feite niks meer dan een vinger met een gat in je mond stoppen.

hij had wel een punt

3970

Wijs gebruiker
Wat me veel erger lijkt dan vrouwen die niet pijpen, zijn vrouwen die wel pijpen, maar dan op het laatste moment hem vlug uit de mond halen, omdat het zo vies smaakt...neus dicht en slikken! :rolleyes:

Alsof de dames allemaal naar vruchtensap smaken.... :wink:

Maar serieus, ik ken mannen die niets van beffen moeten weten, sterker nog, één van die twee wil zelfs niet tongzoenen, omdat ie dat smerig vindt :confused: (met zijn vrouw waar ie al jaren mee getrouwd is, en da's echt geen vies ding....)

Ik ken persoonlijk geen vrouwen die niet pijpen, maar kan me er wel iets bij voorstellen in sommige gevallen. Ik doe het beide, onder voorwaarde dat alles proper is :hearteyes:

Hemi

ArieKanariE

Bewuste gebruiker
ik voel me echt oud ... ik kan me niet eens meer voorstellen dat ze zou zeggen van nee niet pijpen ( a: al mn vriendinnetjes waren zorgvuldig geselecteerd op het sletterige kantje van het karakter :sunglasses: b: ik heb al zo lang, lange monogame relaties ( vandaar dat zorgvuldige selecteren, TE sletterig is namelijk een tweesnijdend mes) maar ik heb dus, nu ik eraan terugdenk, al zo lang monogame relaties dat het gewoon 1 lange brij van pijpen is geworden in mijn geestesbeeld :hearteyes: en zo is het precies goed om eraan terug te denken :) , maar als ik het me in zou beelden als ze zou zeggen van nee niet pijpen ... brrr hoe durft ze ( beeld het me echt hard in, maar nee .. NEEE NEEEEEE .. brrr nee dank je :mrgreen:

:wave:

Angramar Temenos

Badass junkie
3970 zei:
Wat me veel erger lijkt dan vrouwen die niet pijpen, zijn vrouwen die wel pijpen, maar dan op het laatste moment hem vlug uit de mond halen, omdat het zo vies smaakt...neus dicht en slikken! :rolleyes:

Alsof de dames allemaal naar vruchtensap smaken.... :wink:

Maar serieus, ik ken mannen die niets van beffen moeten weten, sterker nog, één van die twee wil zelfs niet tongzoenen, omdat ie dat smerig vindt :confused: (met zijn vrouw waar ie al jaren mee getrouwd is, en da's echt geen vies ding....)

Ik ken persoonlijk geen vrouwen die niet pijpen, maar kan me er wel iets bij voorstellen in sommige gevallen. Ik doe het beide, onder voorwaarde dat alles proper is :hearteyes:

Hemi

Ik vind tongzoenen met een meisje juist zo verdomd lekker :tearsofjoy:

PaiNandPleasurE

Drientje zei:
Pijpen is lekker, beffen is ook lekker. Goed wassen en niet zeuren is mijn motto. Ik kan me voorstellen dat de vrouw niet zo'n zin meer heeft, zoals sommige mannen hun instrumentarium presenteren: 'Lik eens lekker aan kleine Johnny', is dan nog de meest simpele die ik gehoord heb. Misschien vinden mannen het heel geil om hun pik zo diep mogelijk in een vrouwenkeel te proppen, vrouwen zijn over het algemeen niet gecharmeerd van een pik in hun keel. Ik heb wel eens in een dronken bui over iemand heen gekotst na een harde hand achterop mijn hoofd die me dwong dieper te gaan dan ik zelf wou....

het lijkt net of jullie allemaal denken dat als een vrouw niet wil pijpen dit te wijten is aan het lompe gedrag van de man tegenover haar..dit snep ik niet helemaal?
ik bedoel meisjes die hun eigen vriend niet willen pijpen..die het gewoon echt vies vinde of lijkt..

Drientje

DF-koning
PaiNandPleasurE zei:
Drientje zei:

het lijkt net of jullie allemaal denken dat als een vrouw niet wil pijpen dit te wijten is aan het lompe gedrag van de man tegenover haar..dit snep ik niet helemaal?
ik bedoel meisjes die hun eigen vriend niet willen pijpen..die het gewoon echt vies vinden of lijkt..

Over het algemeen ligt het inderdaad aan de man ja. Als het mannelijk lid op een fijne en boeiende wijze gepresenteerd wordt, en het is schoon, dan zie ik absoluut geen enkele reden waarom meisjes het vies zouden vinden. Andersom geldt dat natuurlijk ook. Ik kan me erg voorstellen dat een puber, die voor het eerst geconfronteerd wordt met het vrouwelijk geslacht, erg terug deinst bij kaas randjes en een licht zure vislucht van drie weken niet wassen. :kots:

Andere reden kan ook zijn dat eventueel misbruik, in het verleden, ten grondslag ligt aan haar weigering. Dan is haar/hem niets te wijten en vind ik de weigering geheel begrijpelijk.

Orale seks hoort nu eenmaal bij een goed voorspel vind ik! Zonder pijp of bef beurt vind ik het niet 'af'.

Angramar Temenos

Badass junkie
Hoe presenteer je een lul op een boeiende manier...? In een jasje steken, hoed eraan en een gezichtje op tekenen..? Het is een lul. Je kunt hem schoonmaken en haren wat bijknippen, en daar houdt het zo ongeveer op...

Man_in_the_Box

Bewuste gebruiker
Angramar Temenos zei:
Hoe presenteer je een lul op een boeiende manier...? In een jasje steken, hoed eraan en een gezichtje op tekenen..? Het is een lul. Je kunt hem schoonmaken en haren wat bijknippen, en daar houdt het zo ongeveer op...

Kom op, iets meer creativiteit. Wat denk je van een intromuziekje (ik zou zeggen Eye of the Tiger) tijdens de onthulling van de lul en natuurlijk een flinke spotlight erop. :grin: Natuurlijk niet aan te raden als de lul de grootte heeft van een gemiddelde wokkel.

OT: Ik kan het wel respecteren als een meisje het niet wilt doen, mits ze goede argumenten heeft. Slechte ervaringen en "een vies idee" kan ik niet veel mee, vind ik enigszins kortzichtig. Maar als ze bijvoorbeeld in het begin van een relatie nog rustig aan wil doen met dat soort dingen om nog wat om te ontdekken over te houden (ja, dit argument heb ik ooit gekregen) kan ik dat opzich best wel begrip voor opbrengen. Hoe jammer ik het ook vind, wat het is oh zo lekker. :hearteyes: (behalve als ze geen idee hebben wat ze doen en het voelt alsof de eikel elk moment los kan komen)

Mindgamer

Badass junkie
Deranged zei:
1+
:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
Jij DROOGKLOOT! :hearteyes: Hahaha

O/T: het enige wat ik hier over te zeggen heb; is dat ik het kut vind om gepijpt te worden. Daarom bef ik liever en probeer ik een pijpbeurt uit de weg te slaan.

En ja: ik ben ook door "profs" gepijpt, door sletten en normale vrouwen. In totaal: 6 :tearsofjoy: Valt nog mee dus :tearsofjoy: Maar ga nu niet zeggen, dat ik door dames ben gepijpt; die het simpelweg: niet kunnen. Want dat is BULLSHIT! Je weet wel: stierenschijt :rock:

Angramar Temenos

Badass junkie
Mindgamer zei:
Deranged zei:
1+
:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
Jij DROOGKLOOT! :hearteyes: Hahaha

O/T: het enige wat ik hier over te zeggen heb; is dat ik het kut vind om gepijpt te worden. Daarom bef ik liever en probeer ik een pijpbeurt uit de weg te slaan.

En ja: ik ben ook door "profs" gepijpt, door sletten en normale vrouwen. In totaal: 6 :tearsofjoy: Valt nog mee dus :tearsofjoy: Maar ga nu niet zeggen, dat ik door dames ben gepijpt; die het simpelweg: niet kunnen. Want dat is BULLSHIT! Je weet wel: stierenschijt :rock:

Waarom wil je niet gepijpt worden :confused:

Mindgamer

Badass junkie
Simpel; omdat ik het gewoon kut vind.
Het voelt gewoon te kut aan.
Te gevoelig of zo en vooral als hun tanden langs mijn eikel gaan.
Ze klagen ook altijd over kramp in hun kaken :confused:

Nee, mij maar tongzoenen met hun vagina :hearteyes:

caatje

Badass junkie
Mindgamer zei:

Laat je eens pijpen door een tandloze. :wink:

nicolai

Wijs gebruiker
Mindgamer zei:

snap denk ik wel wat je bedoeld...zo gek is dat ook niet hoor. de eerste paar keer vond ik het ook niet zo fijn omdat het echt heel gevoelig is. pas later begon ik dat lekker te vinden.

J0rrit

Badass junkie
Mindgamer zei:

Dan ben je dus wel alleen gepijpt door vrouwen die het niet kunnen :wink:

Drientje

DF-koning
J0rrit zei:
Mindgamer zei:
Ik kom niet eens in de buurt met mijn tanden. Alleen een hele zachte tong met tongpiercing....

Dan ben je dus wel alleen gepijpt door vrouwen die het niet kunnen :wink:

Bovenaan