vrouwen die niet pijpen

Dude, je bent niet alleen synthetic distorted....

Oh en je bent nog nooit echt goed gepijpt, anders zou je dit niet zeggen.

Sja ik heb wel eigenlijk alleen vriendinnetjes gehad die echt niet wilde pijpen (ik vind het zelf niet erg om te beffen!). Behalve die ene one night stand...tevens de eerste keer dat ik gepijpt werd :love:.

Zou het niet erg vinden om haar nog is te zien!

Pijpen hoort, het is alsof je puur de ziel van van de man eruit probeert te zuigen met liefde.

Ik vind dat het de keus van de vrouw is om niet te gaan pijpen, ze word er voor mij niet minder op. Ik heb zelf geen probleem met beffen, dus voor mij maakt het voor de rest niet uit, als het maar intiem is, wat sex hoort te zijn.

Drientje zei:
Dude, je bent niet alleen synthetic distorted....

Oh en je bent nog nooit echt goed gepijpt, anders zou je dit niet zeggen.

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

OT: ik doe graag aan pijpen, maar soms hoeft al dat gesabbel en gelik van te voren echt niet van mij hoor (en visa versa). Dan wil ik gewoon meteen keihard ....! :wink:

nicolai zei:
vindt beffen geweldig, en pijpen lijkt me ook niet vies ofzo. maar goed ik val op vrouwtjes.

een homo zei eens tegen me; waarom wel beffen en niet pijpen...ze pist eruit, ze schijt er langs en ze bloed eruit...pijpen is in feite niks meer dan een vinger met een gat in je mond stoppen.

hij had wel een punt

Hij is homo, wat weet hij nou van kutjes en beffen. Beetje grof om het zo te beschrijven, komt gefrustreerd over.

Zover ik weet komt er ook nog steeds pis uit een lul en is de anus niet ver verwijderd van het scrotum... Daarnaast vinden ook niet alle vrouwen een ejaculatie even lekker. Alleen in dat bloeden zijn wij dan weer uniek he? :wink: :P

wendela zei:
nicolai zei:
vindt beffen geweldig, en pijpen lijkt me ook niet vies ofzo. maar goed ik val op vrouwtjes.

een homo zei eens tegen me; waarom wel beffen en niet pijpen...ze pist eruit, ze schijt er langs en ze bloed eruit...pijpen is in feite niks meer dan een vinger met een gat in je mond stoppen.

hij had wel een punt

Hij is homo, wat weet hij nou van kutjes en beffen. Beetje grof om het zo te beschrijven, komt gefrustreerd over.

En ook onjuist, denkt die homo dat vrouwen bloeden en plassen uit hetzelfde gat? :s Schijnen wel meer onwetende sukkeltjes te denken. Die denken dat mannen en vrouwen evenveel gaten hebben, of dat een vrouw zwanger kan worden via haar anus ofzo. Hahaha.

Rabbithole zei:
En ook onjuist, denkt die homo dat vrouwen bloeden en plassen uit hetzelfde gat?

Ik denk dat hij bedoeld dat het allemaal uit de vagina komt en/of langs de vagina gaat ofzo

Rabbithole zei:
of dat een vrouw zwanger kan worden via haar anus ofzo. Hahaha.

Dat kan volgens mij wel, maar dan heb je echt wel dikke pech.

Edit: Oke, het kan niet, maar het kan wel als je het niet veilig doet. Ik wist dat ik ergens gelezen had dat er een hele kleine kans bestond ofzo. :P

:D

W.F.L. zei:
Rabbithole zei:
of dat een vrouw zwanger kan worden via haar anus ofzo. Hahaha.

Dat kan volgens mij wel, maar dan heb je echt wel dikke pech.

Edit: Oke, het kan niet, maar het kan wel als je het niet veilig doet. Ik wist dat ik ergens gelezen had dat er een hele kleine kans bestond ofzo. :P

AAAAH ik had beter van jou verwacht!!!!!!! :') :') :')

Oh, toch niet? :P Maar breien is ook geen hobby van mij, en toch weet ik dat je er breipennen en garen voor nodig hebt. ;) Béétje kennis van vrouwelijke anatomie is niet verkeerd hoor. :D

Genoeg kennis van vrouwelijke anatomie om te weten dat de ingang en de uitgang gevaarlijk dicht bij elkaar liggen.

Hmm echt gewoon verstand op nul en gewoon genieten hoe je partner erop reageert, het is geven en nemen

Ja, dat een meisje niet wil pijpen, kan ik me wel voorstellen.. Maar das wsl omdat ik zelf een jongen ben :P

Beffen daarintegen. Ik snap niet waarom je dat niet zou doen. Ik vind het zelf juist geil om te doen omdat je je meisje er zo van ziet genieten. Ik vind het ook helemaal niet vies ofzo. Ja KFC of grieks vind ik lekkerder natuurlijk, maar ik vind het geen rare of vieze smaak/geur hebben ofzo. Dus nogmaals ik snap niet waarom iemand het niet zou doen. I like it :o

ik vind pijpen een stuk intiemer dat de sex zelf, ik vind het dan ook een grotere stap in een relatie. "ik pijp wel", maar ik moet me wel 100% op m'n gemak voelen en helemaal mezelf kunnen zijn bij de jongen in kwestie, hij moet al helemaal niet opdringerig gaan doen die kant op, dan is de zin er zo af bij mij.

Beffen vind ik wel leuk het is eens iets anders dan sex zelf. In al mijn sex-relaties hebben we beide mekaar oraal bevredigt.

Maar wat ik dan wel weer jammer vind is dat de meeste vrouwen niet anaal willen gaan. :(

Amateurtje zei:
Beffen vind ik wel leuk het is eens iets anders dan sex zelf. In al mijn sex-relaties hebben we beide mekaar oraal bevredigt.

Maar wat ik dan wel weer jammer vind is dat de meeste vrouwen niet anaal willen gaan. :(

En als het van haar alleen mag als zij jou ook anaal mag nemen? :D Dan schuifelen de meeste mannen toch angstvallig terug.

Rabbithole zei:
Amateurtje zei:

En als het van haar alleen mag als zij jou ook anaal mag nemen? :D Dan schuifelen de meeste mannen toch angstvallig terug.
Konijntje! Je brengt me op ideeën!

Drientje zei:
Rabbithole zei:
Amateurtje zei:

Konijntje! Je brengt me op ideeën!

Haha, ik mezelf ook! :D *belt ragnarok* :P

Oeps, ik ben helemaal vergeten om je terug te PBen met al die dex drukte, ik ga het zo doen :oops:

Terug
Bovenaan