Angramar Temenos
Badass junkie
Waarom vinden zo veel mensen een tongpiercing zo speciaal? Ik ben een keer gepijpt door een vrouw met een tongpiercing, het was niet veel bijzonders...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Vind je dat normaal, om zoiets in zijn quote te zetten?Drientje zei:J0rrit zei:Ik kom niet eens in de buurt met mijn tanden. Alleen een hele zachte tong met tongpiercing....Mindgamer zei:Te gevoelig of zo en vooral als hun tanden langs mijn eikel gaan.
Ze klagen ook altijd over kramp in hun kaken![]()
Dan ben je dus wel alleen gepijpt door vrouwen die het niet kunnen![]()
Angramar Temenos zei:Waarom vinden zo veel mensen een tongpiercing zo speciaal? Ik ben een keer gepijpt door een vrouw met een tongpiercing, het was niet veel bijzonders...

hahaMarla Singer zei:Mits een lul goed gewassen is, ben ik dol op pijpen!![]()
Mindgamer zei:^Nee, hoor..

strawberry_colada zei:Ik heb genoeg vriendinnen die niet willen pijpen dus zo vreemd is het niet.
Ik persoonlijk doe het wel graag, het gevoel van macht dat je op dat moment hebt is heerlijk, moest ik kunnen, ik maak er mijn hobby van.
Je moet er gewoon wat mee experimenteren, de varianten met ijsblokjes, munt en champagne zijn aanraders.
KNIFTIGEKARELTJE zei:Dus Dames Niet Zeuren Gewoon PIJPEN !!!!
!Djo zei:Waar gaat dit heen?
zommes zei:Dit siert wel het niveau van dit subforum als je het mij vraagt.

Kareltje, wat is dit nou weer voor iets? Vrouwen die open staan voor dergelijke activiteiten kunnen best leuk zijn. Ook ik ben het daarmee eens. Maar heb je ooit ook gehoord van stijl en klasse? Dat maakt dingen vaak nog leuker. Al is er bijna niemand meer die zich daar ook maar enigszins mee bezighoudt.KNIFTIGEKARELTJE zei:Vrouwen die niet pijpen is het meest belachelijke wat er is . Ik vind het gewoon belachelijk het hoort gewoon bij sex. Een vrouw vind het toch ook heerlijk om gebeft te worden, zo vind een man het heerlijk om gepijpt te worden. Ik snap die dames echt niet.
En dan is dit natuurlijk weer een opmerking van een man , maar er zijn dus ook vrouwen die meiden die niet pijpen belachelijk vinden. Had het met een vriendin van me erover en zij zei : "Je mag het gewoon als vrouw niet eens weigeren Orale seks is gewoon een van de lekkerste dingen op sexgebied, Ik vind die wijven echt dom ". Ik vond het een van de genialste opmerkingen ooit gemaakt door een vrouw.
Dus Dames Niet Zeuren Gewoon PIJPEN !!!!
strawberry_colada zei:Ik heb genoeg vriendinnen die niet willen pijpen dus zo vreemd is het niet.
Ik persoonlijk doe het wel graag, het gevoel van macht dat je op dat moment hebt is heerlijk, moest ik kunnen, ik maak er mijn hobby van.
Je moet er gewoon wat mee experimenteren, de varianten met ijsblokjes, munt en champagne zijn aanraders.
Deranged zei:Maar heb je ooit ook gehoord van stijl en klasse? Dat maakt dingen vaak nog leuker. Al is er bijna niemand meer die zich daar ook maar enigszins mee bezighoudt.
Fascinerend hoe mensen dit gebruiken alsof het zelfs de meest achterlijke flauwekul rechtvaardigd. Hersenloze kuddeschapen zonder eigen mening die zich druk maken om hun zogenaamde recht hierop. Dat is de onrealistische en destructieve doctrine die de democratie heet.geef gewoon mijn mening hierover