vrouwen die niet pijpen

Waarom vinden zo veel mensen een tongpiercing zo speciaal? Ik ben een keer gepijpt door een vrouw met een tongpiercing, het was niet veel bijzonders...

Angramar Temenos zei:
Waarom vinden zo veel mensen een tongpiercing zo speciaal? Ik ben een keer gepijpt door een vrouw met een tongpiercing, het was niet veel bijzonders...

ik vind het ook niet speciaal hoor. Een gladde tong zonder "uitsteeksels" :P vind ik fijner. Met een tongpiercing heb ik (onterecht!) een beetje angst dat ik erachter blijf haken. Ik weet dat zoiets niet zomaar zal gebeuren maar toch...

Maar ik vind een tongpiercing wel meestal mooi... dat dan weer wel :rolleyes:

Mindgamer zei:

Als ze tijdens het pijpen met haar tanden over z'n eikel 'raspt' is het toch niet zoon pijp-koningin hoor! :D

Kan ik ook absoluut niet tegen. Net zoals meisjes die overdreven hard zuigen aan je lid.

^Ja, maar die vrouwen kunnen niet anders :D (serieus)

Maar ik ben de befkoning, dat dan weer wel :beer:
Ik hoop niet dat ik kut herpes oploop..
Dat heb ik helaas wel opgelopen doordat ik heb gezoend met een wijf die ook herpes had en dat komt telkens terug als ik verkouden word of zo..
Maar liever dat ik herpes krijg van zoenen met een meisje, dan dat ik het krijg van het beffen :D
Gadverdamme...

Die meiden zullen lachen binnenkort met hun genitale herpes! :lol:

-Moet ik je beffen schat? Ben wel een beetje verkouden..
-Ach maakt niks! Kom maar op! :rock:

Ik bef altijd met plezier, heb een vaste vriendin maar ik doe het alleen als ik zeker weet dat het schoon is daaronder (als ze net heeft gedouched). Dan heb ik er geen probleem mee..

1 keer zoog ze te hard aan me ballen, het leek wel alsof ze alle geilheid uit me zoog, bam weg geilheid, hoi blauwe ballen, hoi trauma van 2 weken.

Ik heb genoeg vriendinnen die niet willen pijpen dus zo vreemd is het niet.
Ik persoonlijk doe het wel graag, het gevoel van macht dat je op dat moment hebt is heerlijk, moest ik kunnen, ik maak er mijn hobby van :).
Je moet er gewoon wat mee experimenteren, de varianten met ijsblokjes, munt en champagne zijn aanraders.

strawberry_colada zei:
Ik persoonlijk doe het wel graag, het gevoel van macht dat je op dat moment hebt is heerlijk, moest ik kunnen, ik maak er mijn hobby van :).
Je moet er gewoon wat mee experimenteren, de varianten met ijsblokjes, munt en champagne zijn aanraders.

en met slagroom, mouse de chocolat, olijfolie en sosa....waar spreken we vanavond af? :P

Volgens mij pijpen de meeste vrouwen gewoon.
En volgens mij; beffen veel mannen niet.
Ik geef vrouwen groot gelijk, dat ze ook graag gebeft willen worden.
Het heeft iets onderdanig, dat dan weer wel..
Maar ik doe het graag en zelf interpreteer ik het niet als onderdanig, maar als een verwennerij die je weg geeft aan je partner. Maar misschien ben ik ook graag een slet voor dominante vrouwen..

Vrouwen die niet pijpen is het meest belachelijke wat er is . Ik vind het gewoon belachelijk het hoort gewoon bij sex. Een vrouw vind het toch ook heerlijk om gebeft te worden, zo vind een man het heerlijk om gepijpt te worden. Ik snap die dames echt niet.
En dan is dit natuurlijk weer een opmerking van een man , maar er zijn dus ook vrouwen die meiden die niet pijpen belachelijk vinden. Had het met een vriendin van me erover en zij zei : "Je mag het gewoon als vrouw niet eens weigeren Orale seks is gewoon een van de lekkerste dingen op sexgebied, Ik vind die wijven echt dom ". Ik vond het een van de genialste opmerkingen ooit gemaakt door een vrouw :p.

Dus Dames Niet Zeuren Gewoon PIJPEN !!!!

Waar gaat dit heen? Waar zijn alle nuttige topics gebleven, i.p.v. deze soort stukken.
Kniftige Kareltje, houd het binnen de 4 muren van de slaapkamer. Ik denk in plaatjes en ze zijn deze keer niet zo heel erg prettig in mijn vizier! Ik kreeg het voorgelezen zo half om half en dat was al genoeg om verder te gaan met mijn wasgoed! (dat doen vrouwen!)

Drientje, zo in detail kun je beter achterwege laten. Ik heb al moeite om niet te hoeven :kots:!

Djo zei:
Waar gaat dit heen?
zommes zei:
Dit siert wel het niveau van dit subforum als je het mij vraagt.

We glijden hier inderdaad diep af. Tot ver voorbij de huig. Ik geef de pijp aan Maarten, trek me terug en ga mezelf lekker opgeilen met pix van schoorsteenPIJPEN :D
pijp06.jpg

pijp10.jpg

yeah! was je er live bij Mindgamer???
pyromanen komen vaak klaar bij de branden die ze stichten, maar ik krijg hevige orgasmes als er ergens pijpen opgeblazen worden :D :P
zal naast dat sublieme aanzicht van een explosie ook wel iets met de erotische lading van de taal te maken hebben...'pijpen opblazen' klinkt per slot van rekening net zo geil als ' blowjob' :rolleyes:

Dan steek ik nog maar jonko aan, doe ik ook een blowjob!
Maar door zulk soort kotsverwekkende anekdotes en tot in detail getrede posts te posten, gooi je je hele ero-life op straat, waar is onze trots gebleven?
Ik ben zowiezo al niet voor het liefde- sex- en relatie gedeelte.
Hoef niet andermans bedgeheimen en of iemand met of zonder tanden deze bezigheid ten uitvoer brengt te weten.
Het is uiteraard op zijn plaats in dit gedeelte, maar toch.
Ik ontloop dit gedeelte al met alle macht, maar stuitte vannacht toch op dit topic.

KNIFTIGEKARELTJE zei:
Vrouwen die niet pijpen is het meest belachelijke wat er is . Ik vind het gewoon belachelijk het hoort gewoon bij sex. Een vrouw vind het toch ook heerlijk om gebeft te worden, zo vind een man het heerlijk om gepijpt te worden. Ik snap die dames echt niet.
En dan is dit natuurlijk weer een opmerking van een man , maar er zijn dus ook vrouwen die meiden die niet pijpen belachelijk vinden. Had het met een vriendin van me erover en zij zei : "Je mag het gewoon als vrouw niet eens weigeren Orale seks is gewoon een van de lekkerste dingen op sexgebied, Ik vind die wijven echt dom ". Ik vond het een van de genialste opmerkingen ooit gemaakt door een vrouw :p.

Dus Dames Niet Zeuren Gewoon PIJPEN !!!!
Kareltje, wat is dit nou weer voor iets? Vrouwen die open staan voor dergelijke activiteiten kunnen best leuk zijn. Ook ik ben het daarmee eens. Maar heb je ooit ook gehoord van stijl en klasse? Dat maakt dingen vaak nog leuker. Al is er bijna niemand meer die zich daar ook maar enigszins mee bezighoudt.

Dit topic ging voor mij al qua reacties heel erg ver, maar dit slaat echt alles. Het niveau van dit hele topic is duidelijk niet bepaald hoog, maar het wordt hier op zo'n ongelooflijk domme en primitieve manier beschreven dat het gewoon vrouwonterend is. Al is dit topic dat sowieso wel, voornamelijk door hun eigen toedoen.

strawberry_colada zei:

Dat heb ik al bij veel van mijn vriendinnen gehoord! Zelf heb ik nogal graag de touwtjes in handen in bed, maar als ik gepijpt wordt laat ik alles los! Meisjes houden van die macht om een man te kunnen laten klaarkomen! :)

Deranged zei:
Maar heb je ooit ook gehoord van stijl en klasse? Dat maakt dingen vaak nog leuker. Al is er bijna niemand meer die zich daar ook maar enigszins mee bezighoudt.

Wat heeft "stijl" en "klasse" nou met pijpen te maken? :eek: Gewoon, zuigen of je leven er vanaf hangt!!

Hemi :wink:

Waarschijnlijk omdat het minder persoonlijk (hangt van de "soort" relatie af natuurlijk) en officieel maar eenrichtingsverkeer is. Alhoewel ik zelf altijd het meeste geniet, simpelweg omdat het heerlijk is om te zien hoe door jouw toedoen zij helemaal wild wordt. En in het eerder genoemde gevoel van macht kan ik me wel in vinden jah :D

Maar dat verschilt per persoon natuurlijk en ik zal de mening van het meisje boven alles respecteren. En zij die dat niet doen zijn eerlijk gezegd nog geen crackhoer waardig!

Seks ligt bij vrouwen over het algemeen een stuk gevoeliger als bij mannen. Persoonlijk denk ik dat dit komt doordat vrouwen tijdens de seks veel kwetsbaarder zijn dan mannen. Of heel simpel gezegd: de man penetreert de vrouw. Hierdoor zal "de daad" dan ook veel meer gevolgen hebben voor de vrouw dan voor de man. Denk aan bijvoorbeeld een blaasontsteking (en meer dingen die ik vanwege het aantal pubertjes in dit topic maar niet zal noemen). En dan heb ik het woord menstruatiecyclus nog niet eens genoemd.

Ik denk namelijk dat als voortaan jij als man elke avond door de voorbinddildo van je vriendin van achter genomen zou worden je heel anders zou praten.

Maargoed, dit is slechts waar ik DENK dat t vandaan komt. Ik ben immers een gozer. En vrouwen snappen zullen we toch nooit voor we uit de kast komen. :wink:

Ja sorry maar tis nou eenmaal zo :

Geen klasse , Geen stijl !!!

Wat een gezeur heir in dit topic bah bah bah !!! Kom op man ik ben gewoon open-minded en geef gewoon mijn mening hierover weer. Dat het voor sommige mensen niet genuanceerd genoeg door mij word gebracht kan ik ook niks aan doen.

Dus gewoon voor die mierenneukers hier if you don't like me blow me and suck my motherfucking cock !!

Interessante reactie van een zeer zwakke en beperkte geest die kenmerkend is voor de meerderheid. Dit is wat Nietschze bedoelde met 'de laatste mens', de uiteindelijke staat van de mensheid die hij al van heel ver zag aankomen. Hier is duidelijk de zeer beperkte belevingswereld te zien die schuilgaat achter het succes van iets als Slam FM. Opvallend is ook de volkomen misplaatste agressieve toon.

En wat helemaal compleet maakt is dit zinnetje:
geef gewoon mijn mening hierover
Fascinerend hoe mensen dit gebruiken alsof het zelfs de meest achterlijke flauwekul rechtvaardigd. Hersenloze kuddeschapen zonder eigen mening die zich druk maken om hun zogenaamde recht hierop. Dat is de onrealistische en destructieve doctrine die de democratie heet.

Maar de boodschap die nog wel het meest in een ''mening'' als deze schuilgaat; is hoe ontzettend mooi mijn wereld toch is.

'God's pijn is dieper, jij wonderlijke wereld! Grijp naar God's pijn, niet naar mij! Wat ben ik! Een dronken zoete lier, een middernachtelijke lier, een onheilsklok. die niemand begrijpt, maar die moet spreken voor doven, jullie hogere mensen! Want jullie verstaan mij niet.
Want lust is, al is de pijn nog zo diep: lust is nog dieper dan harteleed.'

Also sprach Zarathustra IV: Das trunkne Lied 2-11

Als lust niet zou mogen was neuken nooit lekke rgemaakt.

En als het een test is, dan bewijs ik graag dat ik m faal.
En als dat een probleem is, weet Hij mijn nummer.

Kijk Deranged omdat jij Nietsche uit je hoofd kent maakt dat je niet slimmer.

Kijk Ik vind dat iemand die iets te zeuren heeft over hoe ik mijn kijk erop weer geef en blijkbaar dus het platvloers vind hoe ik het zelf bij interesses: "hoeren en sloeren"heeft staan nogal ongeloofwaardig overkomen als je dan in dit topic een beetje gaat lopen zeiken over mij.
Maarja we kunnen niet allemaal zo perfect en genuanceerd als jou zijn he :p .

Terug
Bovenaan