vrouwen die niet pijpen

Vrouwen die niet pijpen daar is wat mij betreft maar één woord voor:

Kankergeil.

Ik kan er alle respect en begrip voor opbrengen als een vrouw gewoon niets ziet in het idee van een pisbuis in haar gezicht.

Zolang ze maar niet gaan lopen zeiken over creatief gebruik van het woord 'kanker'.

Een pisbuis of een bepaalde samenstelling van letters is namelijk nogal een verschil.

En zo is er dus ook weer een belangrijk onderscheid tussen een goed punt of kankergezeik.

En vrouwen die niet pijpen hebben dus sowieso een goed punt.

was je jongeheer goed en zorg niet voor een sterke visgeur oid ... anders kan ik me voorstellen dat een meisje niet wilt pijpen. Toch dames? ;)

Deranged zei:
Vrouwen die niet pijpen daar is wat mij betreft maar één woord voor:

Kankergeil.

Ik kan er alle respect en begrip voor opbrengen als een vrouw gewoon niets ziet in het idee van een pisbuis in haar gezicht.

Zolang ze maar niet gaan lopen zeiken over creatief gebruik van het woord 'kanker'.

Een pisbuis of een bepaalde samenstelling van letters is namelijk nogal een verschil.

En zo is er dus ook weer een belangrijk onderscheid tussen een goed punt of kankergezeik.

En vrouwen die niet pijpen hebben dus sowieso een goed punt.

Eensch. 8)

ik doe mijn best zei:
Mijn Moeder zei altijd:-Vrouwen die niet pijpen,zijn een relatie niet waard.Een relatie moet van twee kanten komen.

Ik wist niet dat je ook al ouwerwets kon zijn rond pijpen yo. Wat heeft pijpen nou in godsnaam met een relatie te maken? ze klinkt als een soort moslimextremist. waarom kom ik vanmorgen altijd op posts die lijken op die van gefrustreerde mannen in een midlifecrisis?

Frisko zei:
pijpen en beffen is gewoon standaard voorspel dude's en dudette's :stoned: :wink:
hoort er gewoon bij :beer:

Precies.. De oven opwarmen. Nee het hoort er gewoon bij. Een een mooie kut (geen mooie trouwens ook) is echt niet vies om te likken hoor...

En mijn ervaring zegt, dat vrouwen zeker niet te beroerd zijn om te pijpen.

8)

Irezz zei:
ik doe mijn best zei:
Wat heeft pijpen nou in godsnaam met een relatie te maken? ze klinkt als een soort moslimextremist. waarom kom ik vanmorgen altijd op posts die lijken op die van gefrustreerde mannen in een midlifecrisis?

Pijpen is een onderdeel van het voorspel, voorspel hoort bij de sex, en in een relatie heb je seks....

Jawel hoor, kan mij niet zoveel schelen of ze wel of niet wilt pijpen. Maar meestal bij zo'n vrouwen verlangen zij wel dat jij hun oraal bevredigt maar anders om moeten ze er niet van weten. We zullen de vrouwen ook nooit begrijpen.

Hoort er bij hoor. Ik had vroeger ook een meid die niet wou pijpen, alle respect hoor, ik heb nooit lopen zeiken, maar beffen dat wou ze wel. Ik heb nu een hele lieve vrouw die wel wil pijpen en als ik er nu zo over na denk, denk ik dat de moeder van Jcutter gelijk heeft, dat is gewoon wijsheid en ervaring. Je moet je man tevreden houden en dat doe je als je in love op hem bent, andersom ook. En trouwens als hij gewassen is dan is hij toch schoon. Ik kan wel begrijpen dat een vrouw niet wil slikken, dat is gewoon geluk hebben en dat heb ik.

Ik snap het probleem niet, ben nog nooit een vrouw of man tegengekomen die me niet wilde pijpen, ook al was het maar voor een kortstondig samenzijn.
Zelf ben ik ook niet moeilijk, vind het lekker om te doen, zolang het geslacht maar schoon is.

brasweed zei:
Ik snap het probleem niet, ben nog nooit een vrouw of man tegengekomen die me niet wilde pijpen, ook al was het maar voor een kortstondig samenzijn.
Zelf ben ik ook niet moeilijk, vind het lekker om te doen, zolang het geslacht maar schoon is.
Ik denk dat er genoeg mannen zijn dei jou niet willen pijpen hoor.

:wave: :D

nicolai zei:
vindt beffen geweldig, en pijpen lijkt me ook niet vies ofzo. maar goed ik val op vrouwtjes.

een homo zei eens tegen me; waarom wel beffen en niet pijpen...ze pist eruit, ze schijt er langs en ze bloed eruit...pijpen is in feite niks meer dan een vinger met een gat in je mond stoppen.

hij had wel een punt

Ik vind vrouwen heerlijk en liefde beffen vrouwen vers uit de douche. :love: Hij hebt een punt over Pijpen, maar pijpen is meer skill en techniek dan alleen een pik in de mond. :wink:

En toch he.... (deranged je hebt wel gelijk...) Niets voelt zo goed als een meisje die dit niet gewend is maar naar verloop van tijd toch voor je over heeft...... Vooral als ze dit alleen maar toelaat in die 3-5 dagen van de maand.......

SNappie?

Ja toch?????

En dat sommige meisjes niet gebeft willen worden zou ook gewoon geaccepteerd/respecteerd worden hahaha.....

Maar als je dan toch zo nodig wil/moet en je doet het goed.... Hoor je ze ook niet klagen dus vage shit is het maar!

En toch he.... (deranged je hebt wel gelijk...) Niets voelt zo goed als een meisje die dit niet gewend is maar naar verloop van tijd toch voor je over heeft...... Vooral als ze dit alleen maar toelaat in die 3-5 dagen van de maand.......

SNappie?

Ja toch?????

En dat sommige meisjes niet gebeft willen worden zou ook gewoon geaccepteerd/gerespecteerd moeten worden hahaha.....

Maar als je dan toch zo nodig wil/moet en je doet het goed.... Hoor je ze ook niet klagen dus vaag vvaag is het wel allemaal........... TOCH>? hahaha

Terug
Bovenaan