Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.

Adrenochroom zei:Donkere vloeibare negatieve energie die bij me naar binnen kroop en waarvan ik nog steeds denk dat het geen hallucinatie was.
live fast die Young zei:wat ik ook best wel heftig vond was de inslag van mn eerste xtc-pil. kreeg tèveel indrukken het was echt ff trippen op het begin... alles tolde en draaide als een gek, alle lichten, geluiden, mensen, indrukken.. ging echt ff niet goed en werd heel even bang.
vreemd, dat was juist 1 van mijn beste ervaringen.Bal0n zei:Mijn gezicht voor de eerste keer zien smelten in de spiegel onder invloed van LSD.. Schrok me kapot.
Oreo zei:Hawaiiaanse Paddo's met mao-remmers erbij, toen ging ik echt te hard. :')
Ik tripte echt zo erg, en ondertussen zag ik de hele scene gebeuren dat ik naar het ziekenhuis ging en daar overleed, waar al mijn vrienden bijstonden.
Miss J zei:De inslag van een mccp pil.
inferno33 zei:heidrun zei:de smartshop had een aanbieding dus we konden meer halen voor hetzelfde geld dus namen we een dubbele portie
Ben ik de enige die dit fucking vreemd vind? Een smartshop die klanten aanmoedigt om meer drugs te kopen? Of misschien belangrijker: het verleidelijk maakt om meer te kopen dan aanvankelijk verwacht werd..
Ook al was het in 2005..
Vlinder** zei:live fast die Young zei:wat ik ook best wel heftig vond was de inslag van mn eerste xtc-pil. kreeg tèveel indrukken het was echt ff trippen op het begin... alles tolde en draaide als een gek, alle lichten, geluiden, mensen, indrukken.. ging echt ff niet goed en werd heel even bang.
Heb ik ook meegemaakt bij de me eerst pil, dacht echt even dat ik fout ging, en werd heel angstig! Ga het binnenkort weer opnieuw xtc proberen en hoop dat het dit keer meevalt!