wat is het angstigst dat je hebt meegemaakt?

De eerste reis naar elfenland op DMT, voor ik het wist zag ik het salon waar ik zat van bovenaf ondergeveer 2 meter boven m'n hoofd. Ik zag mezelf zitten met het pijpje terwijl m'n maat het van me wegnam.

Enneuh, veel kutervaringen van teveel te hebben gezopen, thuiskomen en tóch nog een joint wilen paffen :mrgreen:

paniekaanval op lsd (1ste trip)
ging de hele tijd goed en dan opeens was ik in paniek.
maar ik ben een koppige klootzak dus het was niet mijn laatste trip :D
die bewaar ik voor als ik doodga :p

Samen met een 'vriend' Hawaïaanse paddo's gehaald in Utrecht, ieder een portie. Thuis gekomen thee gezet en ik vond het raar dat hij hem niet meteen opdronk(wat ik wel deed). Verder niet meer aan gedacht dat hij de thee wel eens niet opgedronken zou kunnen hebben. Na een half uur begin ik wat te voelen en ik vraag of hij de horror film die hij aan het kijken is af wil zetten, want die beangstigde me op dat moment heel erg. Ineens ontploft die gast en pakt zijn spullen en rent mijn huis uit. Daar zat ik, met de film nog aan, totaal perplex en nog maar net aan het trippen. De volgende uren daarna waren heel zwaar voor mij. Ik vond het het meest vervelend dat de 'vriend' met wie ik zou trippen iemand was die ik al bijna heel mijn leven kende en vertrouwde en mij dus zo raar achterliet.

Na inspectie van zijn thee bleek dat hij geen druppel gedronken had. Na wat navraag bij vrienden, bij wie hij die avond nog geweest was, bleek dat hij het niet aandurfde om bovenop de MDMA, Ketamine, 3 gram speed en een hele boel wiet ook nog eens met paddo's te gaan toveren. Ik wist niet eens dat hij deze cocktail op had, hij had mij in een impulsieve bui gevraagd of ik zin had om te trippen, en hij had verder niets gezegd over andere drugs.

Al met al was het een hele heftige ervaring en ik zou ook niet meer graag alleen willen trippen. Het was echt op het randje van insanity, terwijl ik toch een hele sterke wil heb en niet in paniek raak, zat ik er die avond echt bijna aan. De visuals waren gekmakend en heel erg realistisch. Ik heb zelfs even met de gedachte gespeeld om mijn moeder te bellen, waaraan je wel kunt zien dat ik echt op het randje zat...

Toch best wel een leerzame ervaring en de 'vriend' heb ik nooit meer gezien daarna, gelukkig...

X

net voordat ik in een epilepsie aanval ging.....alles wordt wazig...je raakt in paniek en je gaat KO...niet echt fijn...zal niet echt fijn zijn geweest voor die vriend van me denk ook

hmm mijn eerste keer paddo's begon heel goed. en mijn vriend en ik zeiden nog tegen elkaar dat we niet begrepen dat je een bad trip kon krijgen. maar op een gegeven moment gingen we tè hard, allebei. het duurde ons ook echt te lang, was te heftig en te chaotisch.
we deden het in een sort bos/zandverstuiving en alle dennenappels leken op grote kakkerlakken, zag er ook pootjes aan enzo, en alle kleine troep die op de grond lag leken ook net krioelende beestjes. ik heb dat heel erg met paddo's, dingen gaan bewegen en krioelen en op levende wezentjes lijken..
doodeng was het niet, maar wel vervelend

Pff..

Iig een epileptische aanval op paddo's. Die verwarring was echt niet te toppen, je snapt er geen hol meer van zodra je bijkomt, en heel eng voor je medetrippers ook..

's nachts in een caravan slapen in een storm met m'n lief, ik was nog wakker van de lsd, hij niet, en overal waar je keek vieze monstertjes of kabouters in je ooghoek zien wegglippen. De volgende ochtend kon ik er wel om lachen. ;)

En m'n eerste echte bad trip op hawaiaanse, compleet in de veronderstelling zijn dat je bent blijven hangen en dood wilt.

Drugs ARE bad :o

Na te snel achterelkaar en teveel xtc gebruik , een nacht vol pshychotische nachtmerry,,s, angstdromen, flashbacks er totaal doorheen zitten en het niet meer zien zitten..niet meer terug durven te gaan slapen en kortom Vol met angst zitten..
Veel van geleerd , dat wel , maar is achteraf ..paar kut weken !!

Een keer 12 DXM capsules gehad. Na een tijdje ontzettend zweten en overal jeuk. En viel de hele tijd weg en was ik er echt 20 keer steeds heilig van overtuigd dat ik dood zou gaan. Toen wou ik 112 gaan bellen maar nog voor dat ik bij de telefoon was gearriveerd was ik +-30 minuten out gegaan. Daarna zowat kruipend naar mijn bed gegaan en daar maar afwachten tot het eindelijk voorbij was en hopen dat ik het zou overleven.

Vanmorgen heb ik na mn werk en voor het slapen gaan nog even een jointje gerookt. Toen ik in bed lag heb ik zo´n oogmaskertje voorgedaan om het er voor te zorgen dat het goed donker is voor mn ogen, alleen verschoof ie vanmorgen een stukje naar boven waardoor er ineens een streep ligt aan de onderkant doorheen kwam. Schrok me echt een ongeluk, het leek op de tunnel waar mensen met een bijnadoodervaring het wel eens over hebben en was er eventjes van overtuigd dat ik dood ging :o
Gelukkig snel genoeg ontdekt dat het door het maskertje kwam en die maar afgedaan :D

Na 2x +- 40mg 2-cb in het donker in een bos rondlopen...
Was niet doods ofzo, gewoon overweldigend, maar is wel het engste wat ik heb meegemaakt op drugs.

Donkere vloeibare negatieve energie die bij me naar binnen kroop en waarvan ik nog steeds denk dat het geen hallucinatie was.

Adrenochroom zei:
Donkere vloeibare negatieve energie die bij me naar binnen kroop en waarvan ik nog steeds denk dat het geen hallucinatie was.

Het engste gaat zomenteen komen man.. over 2 uur in DMT hyperspace! zie je straks! ;)

Zes jaar geleden op een afterparty na een Awakeningsfestival iets te veel speed genomen...

Voordat we weg gingen, nam ik nog even een dikke vette lijn, maar toen we op weg naar huis waren en in de auto zaten, voelde ik me alles behalve energiek. Ik verslapte helemaal en de tintelingen in mijn benen, armen en rond mijn mond, werd steeds erger. Ik voelde mijn handen en benen op een gegeven helemaal niet meer en ik kreeg problemen met ademhalen. Ik dacht echt even dat ik dood ging en dat mijn ledematen langzaam aan het afsterven waren. Mijn handen waren helemaal verkrampt en mijn vingers stonden in een hele rare positie terwijl mijn hart haast uit mijn borst leek te kloppen.
Ik besloot om tegen mijn vrienden te zeggen dat ik niet goed ging en dat de auto langs de kant van de weg gezet moest worden. Ik MOEST echt die auto uit en frisse lucht inademen, want anders had ik het idee dat ik flauw zou gaan vallen.

Eenmaal buiten heb ik de hele tijd langs de snelweg in de berm heen en weer gelopen, na een kwartiertje begon ik me langzaam weer wat beter te voelen. Na een half uurtje was ik wel weer klaar om terug in de auto te stappen en wilde ik direct naar huis. Ik voelde me compleet gebroken en gesloopt hierna en wilde alleen maar fruit eten, douchen en slapen....

Ik heb na deze ervaring een jaar lang geen speed meer aangeraakt!

wat ik ook best wel heftig vond was de inslag van mn eerste xtc-pil. kreeg tèveel indrukken het was echt ff trippen op het begin... alles tolde en draaide als een gek, alle lichten, geluiden, mensen, indrukken.. ging echt ff niet goed en werd heel even bang.

live fast die Young zei:
wat ik ook best wel heftig vond was de inslag van mn eerste xtc-pil. kreeg tèveel indrukken het was echt ff trippen op het begin... alles tolde en draaide als een gek, alle lichten, geluiden, mensen, indrukken.. ging echt ff niet goed en werd heel even bang.

Heb ik ook meegemaakt bij de me eerst pil, dacht echt even dat ik fout ging, en werd heel angstig! Ga het binnenkort weer opnieuw xtc proberen en hoop dat het dit keer meevalt!

Bal0n zei:
Mijn gezicht voor de eerste keer zien smelten in de spiegel onder invloed van LSD.. Schrok me kapot.
vreemd, dat was juist 1 van mijn beste ervaringen.
maar ff ontopic: mijn angstigste moment was onder mijn eerste paddo trip. Dat was dat gevoel dat je er noot meer uit zou komen, dat was niet zo leuk.

volledig de controle verliezen op de LSD.. alle diepste en verborgen emoties verwerkt in een levensechte nachtmerrie.. Het was een hel maar wel super indrukwekkend en imponerend.

Dat heb ik nou nog nooit meegemaakt. Ik heb nog zoveel te verwerken, dat kan niet anders. Ik denk dat ik zoiets vanzelf wel een keertje mee maak.

owh ik ging nokkie van een joint en mijn vrienden dachten dat ik dood ging. ik voelde helemaal niks meer van de klap die ik op de grond maakte toen ik nokkie ging maar ik heb wel een mooi litteken eraan over gehouden.
En ik heb ook een keer teveel gedronken maar bijde ervaringen waren best wel leuk om te doen enzo.

Hawaiiaanse Paddo's met mao-remmers erbij, toen ging ik echt te hard. :')
Ik tripte echt zo erg, en ondertussen zag ik de hele scene gebeuren dat ik naar het ziekenhuis ging en daar overleed, waar al mijn vrienden bijstonden.

Oreo zei:
Hawaiiaanse Paddo's met mao-remmers erbij, toen ging ik echt te hard. :')
Ik tripte echt zo erg, en ondertussen zag ik de hele scene gebeuren dat ik naar het ziekenhuis ging en daar overleed, waar al mijn vrienden bijstonden.

wow heftig man...

Dat lijkt me echt verschrikkelijk :o

Op Trance energy dit jaar had ik net wat teveel XTC op. Normaal neem ik er niet veel op een avond, maximaal 2/2,5 pilletje. Echter op Trance energy kon ik mijn eigen grenzen niet en heb ik in 3uur tijd bijna het dubbele gehad. Ik moest opeens supererg naar de wc. Zo erg dat ik er van de ene op de andere minuut buikpijn van kreeg. Eenmaal op de wc aangekomen was alles ok, totdat ik wilde doorspoelen. ik draaie me om en moest overgeven. Na het overgeven kwam het fijne gevoel, echter toen ik de wc afkwam had ik heel erg de drang om te zitten. Mijn vriend en ik zijn vervolgens op een van bankjes gaan zitten. Ik voelde mijn ogen wegdraaien en had de drang ze dicht te doen, echter ik had steeds het gevoel dat, als ik mijn ogen dichtdeed, ik niet meer wakker zou worden. Ik raakte ook erg in paniek. Wat als ik zou omkiepen, wat als ik op de EHBO terecht zou komen, wat kunnen ze dan voor me doen, wat moet ik nu, dalijk ga ik dood!? Ik was ook misselijk, maar dit was ook een heel raar gevoel. Ik begon opeens ontzettend te zweten, uit het niets was ik kletsnat, het zweet stroomde als het ware mijn rug en gezicht af. Het enige waar ik aan kon denken was "niet je ogen dichtdoen" en "was dit gevoel maar weg". Mijn vriend werd hierdoor erg bezorgd en zei dat ik me op wat anders moest concentreren. Ik ben toen met mijn voet gaan bewegen en langzaam zakte het gevoel weg. Vervolgens kwam ik gelukkig weer een beetje in de "gelukkige toestand". Heel erg blij dat het gevoel weg was, ben ik maar weer verder gaan feesten. Bah wat was dat een vies gevoel zeg. Ik heb mezelf hierna wel voorgenomen om nooit meer zoveel pilletjes achter elkaar te slikken en het op de volgende feestjes toch maar wat rustiger aan te doen.

Miss J zei:
De inslag van een mccp pil.

idd ik ook...de eerste wou niet komen dus had ik de 2de naar achter getikt en toen gingen ze over elkaar heen...op het eerste gezicht was het eng maar daarna de beste trip ooit gehad op de pillen...kon geen trappen lopen, hallucineren op het station :love:

wist vooraf ook niet dat er mcpp inzat dus dat hielp ook wel

Toen ik te lang wakker was kwamen de muren naar beneden en ik dacht elke keer iets te horen ik werd helemaal para. Daarna ging ik naar buiten en kwam er een grote witte waas op me af, toen ben ik snel naar huis gegaan

Zo'n kerel die al 3 dagen wakker was en speed deed shotten die naast me in de auto een epileptische aanval kreeg. Hij keek me aan, z'n ogen draaide weg, hij verlamde volledig. Ik dacht dat hij naast me dood ging.

Re:

inferno33 zei:
heidrun zei:
de smartshop had een aanbieding dus we konden meer halen voor hetzelfde geld dus namen we een dubbele portie

Ben ik de enige die dit fucking vreemd vind? Een smartshop die klanten aanmoedigt om meer drugs te kopen? Of misschien belangrijker: het verleidelijk maakt om meer te kopen dan aanvankelijk verwacht werd..

Ook al was het in 2005..

Idd, ken meerdere mensen die fout zijn gegaan omdat ze het zonde vonden om iets over te laten en maar alles opgegeten hebben.

Re:

Vlinder** zei:
live fast die Young zei:

Heb ik ook meegemaakt bij de me eerst pil, dacht echt even dat ik fout ging, en werd heel angstig! Ga het binnenkort weer opnieuw xtc proberen en hoop dat het dit keer meevalt!

Dit heb ik ook meegemaakt de eerste keer xtc :D

Khad 3 pillen gepakt in een keer. Vrij dom achteraf gezien, we hadden ze gwn van een onbekende gekocht. Ik zat nog wat gezellig met vrienden op de gitaar te spelen. Ineens begon alles te draaien, maar dan echt met hallucinaties en shit. Ik natuurlijk denken ohnee dit gaat zoooo fout aflopen, waarom heb ik dit gedaan, ik wil dit niet, die zooi in mijn lijf. Dus ik besloot maar ff te gaan liggen, gitaar opzij. Ogen dicht en naar wat rustige muziek luisteren. De rest al ongerust natuurlijk. Nu, terwijl ik daar lag begon ik dat heeeerlijke lovegevoel te krijgen. De rust was teruggekeerd en ik begon heerlijk te spacen, net zoals de rest. Ongeloofelijke avond gehad toen :love:

In mijn piek van 400µgr, even een half uur paniek. Helse geluiden, mensen die begonnen te rellen, juist iets dat ontplofte waar ik ben beginnen op flippen.

Ja ruim een jaar geleden. Een ongeluk gehad en de auto die ik had aangereden zat onder het rood. Ik dacht dat het bloed was, maar gelukkig was het tomatensoep. Ze hadden tomatensoep blikken gekocht in de grondhandel en door de klap waren deze open gesprongen.
Was me wild geschrokken en had angst dat ik iemand dood had gereden. Overstuur ;)

Terug
Bovenaan