zware fouten op xtc nooit meer

• Onderwerp starter Onderwerp starter kees
  • Startdatum Startdatum
kees zei:
Mijn verhaal , een jaar geleden ben ik ongeveer begonnen met xtc en speed maar een maand geleden ben ik zwaar in de fout gegaan bij een vriend we hadden elk 3 p. binnen en rond een uur of 23u moest ik dringend naar de grote wc mijn beste vriend die klote mij door naar het wc te gaan en de deur vasttedoen ik was zo goed als in mijn broek aan het schijten en kon het niet meer houden en toen heb ik iets heel doms gedaan ik liet mijn broek zakken en schijte zijn bed onder mijn maat kwam binnen en flipte als nooit te voren sloeg mij een blauw oog kreeg een radio tegen mijn rug en smeet mij buiten ik nog volledig aan het flashen naar een speelplein om eventjes bij positieven te komen en een of 2 later naar huis , toen ik thuiskwam zat de politie bij mij thuis ( wachtte tot ze weg waren ) ik dacht dat dit met mij druggebruikt te maken had maar het verhaal had een andere wending mijn maat had mij aprilla scooter in de fik gestoken , ik razend en weer naar mijn ex maat op waar het tot een gevecht kwam en lelijk op mijn gezicht gekregen , hij heeft mij een week later 300 euro gegeven en wil niets meer van me weten wat ik volledig begrijp wat ik deed is onvergevelijk is zeg jullie allen hou het bij een biertje maar niets meer.
Man, jullie hebben beiden fout gereagerd, maar wie schijt er nu ook een vriend z'n bed onder :o
En je zegt dan wel "hou het bij een biertje" maar je beseft dan toch dat niet iedereen zo'n korte lont en gebrek aan gezond verstand heeft.

Ik ga ook niet in me broek scjhijten, Had een keer hoge nood, na een broodje shoarma a la samonella. en de conducteur draait de potten op slot, bij de laatste twee treinritten (0:40 en 1:10) dus ik had geen keus, en liet ook mijn broek zakken, waarna er een onbeheersbare stroom van bruin geweld met hoge snelheid tegen de deur aan kwam... gelukkig net op tijd weg, voordat er ineens een hele club mensen in ging stappen. En waarom ze nu op dat moment ineens allemaal de achterste deur uitkozen, weet ik niet. Maar dat was ook mijn probleem niet :P

Ik moest mezelf even van de vloer rapen jongens. Waar of niet, it made me laugh :D

Re:

kees zei:
misschien ben ik wel te braaf geweest je eigelijk wel maar een leuk detail zijn ouders en familie denken nog altijd dat hij in zijn bed gescheten heeft heb ik vernomen via mijn ouders ( zijn goede vrienden van zijn ouders) en ik kon beneden niet naar het wc gaan omdat ze al vermoedens hadden van druggebruik en als je dan met zo een gestelde kop dan je laat zien . maar jullie hebbe gelijk ik heb mij laten doen hij vroeg erom.

:lol:

Hahahahaha, niet normaal toch dit!!

Ook wel echt te debiel om dan maar op dat bed te schijten! Volgens mij kon ie het heus nog wel even ophouden, maar dacht ie met z'n leipe hoofd dat het misschien nog even wel humor zou zijn ofzo... :rolleyes:

Aan de andere kant, even de boel in de wasmachine op 90 graden en alles ruikt weer naar roosjes, dus om nou je vriend meteen te beuken...

Ach ja, ze zoeken het maar uit. Gelukkig heb ik niet zulke vrienden! :rock:

wat een lul van een gozer zeg dat noem je vrienden, ???

wees blij dat je van hem af bent.

als het een oprechte vriend was, had die je kunnen vergeven en begrijpen dat je deed onder invloed, heb zelf zoiets gelukkig niet meegemaakt, maar zou niet zo reageren, zal wel flippen omdat moment maar ook keihard lachen, eigenlijk was het lulliger voor jou toch!

Een nieuw bed/matras aanbieden had het probleem kunnen oplossen naar mijn idee

Ik zie het probleem niet helemaal. Bij ons in de vriendengroep schijten we altijd elkaars bed onder :s Das een teken van respect en broederschap bij ons..

Als een vriend dat bij mij zou doen zou ik op dat moment keihard lachen... ook al is het best kut.... het blijft tog hilarisch??
en schijt is minder erg dan kots op dat moment... kots is veel natter.
Was het harde poep of spetter?? :wink:

schijt ruk je minder, en is makkelijker op te ruimen(ligt maar op 1 plekje) Of je moet net chinees hebben gegeten, en er behoorlijk wat druk achter hebben :eek:

rofl.jpg

haha :lol: dus als ik het goed begrijp dan zaten jullie in zijn kamer kliks te slikken terwijl zijn familie beneden zat en ging hij snel voor jou naar de wc en draaide jij vol genot je keutel tussen zijn lakens? :lol: :lol: :lol: :lol: VET GRUWELIJK JAH hahahahahaahahah :lol: :rock:

Re:

kees zei:
Het was een smerige streek van hem maar hoe zou jouw maat reageren moest hij heel je bed onderschijten ik vind dit heel laag van mij ik had moeten buitenlopen mijn scooter was erg maar die was al oud en versleten dus dat viel nog mee en een vraag voor allen hebben dit nog mensen al eens voor gehad?????

Nee, ik heb nog nooit onder invloed van xtc bij mijn vrienden in bed gekakt... :rolleyes:

LOL LOL LOL :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ik was dit topic weer even vergeten, thanks for bumping mop!

Re: Re:

Marla Singer zei:
kees zei:
Het was een smerige streek van hem maar hoe zou jouw maat reageren moest hij heel je bed onderschijten ik vind dit heel laag van mij ik had moeten buitenlopen mijn scooter was erg maar die was al oud en versleten dus dat viel nog mee en een vraag voor allen hebben dit nog mensen al eens voor gehad?????

Nee, ik heb nog nooit onder invloed van xtc bij mijn vrienden in bed gekakt... :rolleyes:

LOL LOL LOL :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ik was dit topic weer even vergeten, thanks for bumping mop!
Ik stond net af te wassen en moest er ineens weer aan denken.... :D

en nu on-topic,

om half 4 s'nachts but naked bij ons achter op de parkeerplaats rond gelopen en ergens gaan liggen op een houten pier ding bij een buitensport activiteiten ding :D, sindsdien als ik een nacht doorhaal en op dat tijdstip ffies buiten een sigaretje doe komt er telkens politie, ik snap er niets van :D

Tjongejonge zeg.. Als je hier je vriendschap door laat verpesten.. Het is niet echt relax als iemand je bed onderschijt maar ik zou er echt een vriend niet voor op zijn bek slaan en zeker niet zijn scooter in de fik steken. Na een maand zou ik er wel om kunnen lachen. Kon hij het deel dat je had ondergescheten niet weggooien of DATin de fik steken. Iedereen doet wel stomme dingen als hij van de kaart is. Een vriend van mij heeft weleens mijn kachel+vensterbank+vloer ondergekotst en ik heb het hem zelf gewoon op laten ruimen en ben even verkast. Verder ken ik iemand die in een wause bui de vensterbank van zn vriendin ondergepist heeft en een vriend van me stond op het punt de stoel van zijn vriendin onder te pissen en het is bij allebei nog gewoon aan.
Die (ex)beste vriend van je is gewoon een beetje een eikel..

Terug
Bovenaan