zware fouten op xtc nooit meer

• Onderwerp starter Onderwerp starter kees
  • Startdatum Startdatum
Stighar zei:
Dit is nou echt een topic naar mijn hart :lol:

IK WAS NET GESTOPT MET LACHEN! :D

ontopic, ja geniaal gewoon, en wees maar blij dat die mongool je ''vriend'' niet meer is. vast zo'n flauwe grappenmakert die zelf niet tegen een ''grapje'' kan..

pff als elke vriend van mij waarbij ik op zijn bed schijt dit zou flikken bij mij zou ik wel heel eenzaam zijn ...
Gelukkig kunnen ze het wel waarderen wat ik voor ze over heb. :)

bier zei:
Stighar zei:
bier zei:
Had je diarree?
Met xtc lijkt me wel, als mijn pil begint te werken is het namelijk ook flubberpoep!

Lekker die 'flubberpoep' op je vriend zijn bed ja. :P
Dan had ie hem maar naar de wc moeten laten gaan of op zijn minst een emmer geven.

Overigens snap ik het helemaal niet, want ik zou waarschijnlijk gewoon in mijn broek gepoept hebben in een tevergeefse poging het op te houden.

Stighar zei:
bier zei:
Dan had ie hem maar naar de wc moeten laten gaan of op zijn minst een emmer geven.

Overigens snap ik het helemaal niet, want ik zou waarschijnlijk gewoon in mijn broek gepoept hebben in een tevergeefse poging het op te houden.

Als je het al op had kunnen houden, ik heb ook een keer in me broek gepoept 's nachts van de dxm, me bed was toen gelukkig schoon gebleven hehe. :mrgreen:

bier zei:
Stighar zei:
bier zei:

Als je het al op had kunnen houden, ik heb ook een keer in me broek gepoept 's nachts van de dxm, me bed was toen gelukkig schoon gebleven hehe. :D
Zie je wel, je kan beter in je broek schijten dan in je bed, zeg ik altijd maar. En je kan al helemaal beter in je broek schijten, dan in het bed van je vriend!

SperSIZEboon zei:
lekkere vrienden als ze gelijk je scooter in de fik steken...
Dat en wtf? Xtc is toch serotonine inhibitor? Serotonine zou bij mij niet zulke gevoelens (deur dicht houden en scooter in de fik steken) los maken hoor!

Was het wel Xtc en geen speedpil?

Drientje zei:
SperSIZEboon zei:
lekkere vrienden als ze gelijk je scooter in de fik steken...
Dat en wtf? Xtc is toch serotonine inhibitor? Serotonine zou bij mij niet zulke gevoelens (deur dicht houden en scooter in de fik steken) los maken hoor!

Was het wel Xtc en geen speedpil?
De geloofwaardigheid van het verhaal van de TS en de TS zelf worden daarom ook zwaar in twijfel getrokken.
Dit topic staat niet voor niets in "onzin" :P

Stighar zei:
bier zei:
Als je het al op had kunnen houden, ik heb ook een keer in me broek gepoept 's nachts van de dxm, me bed was toen gelukkig schoon gebleven hehe. :D
Zie je wel, je kan beter in je broek schijten dan in je bed, zeg ik altijd maar. En je kan al helemaal beter in je broek schijten, dan in het bed van je vriend!

Idd. Je onderbroek kun je zo de vuilnisbak in mikkeren, en je pyama in de was. En vervolgens even douchen. Maar je gaat toch niet bij een vriend in zijn bed zitten schijten? Alhoewel die vriend was ook wel een beetje prikkelbaar, van je vrienden moet je het hebben zeggen ze toch altijd :mrgreen:

bier zei:
Idd. Je onderbroek kun je zo de vuilnisbak in mikkeren, en je pyama in de was. En vervolgens even douchen. Maar je gaat toch niet bij een vriend in zijn bed zitten schijten? Alhoewel die vriend was ook wel een beetje prikkelbaar, van je vrienden moet je het hebben zeggen ze toch altijd :mrgreen:

Nee, je vrienden moet je in het bed schijten, zeggen ze altijd! :P

Of was het je moet een gegeven paard niet in de bek schijten?
Waar één drol over de dam is... :wink:

bier zei:
Idd. Je onderbroek kun je zo de vuilnisbak in mikkeren, en je pyama in de was. En vervolgens even douchen.

als je zo veel dxm gebruikt hebt dat je ervan in je broek schijt zal dit alles nog niet mee vallen...

ik wilde vertellen hoe wazig ik was, maar na daar 10 minuten over na gedacht te hebben besloot ik om dat niet te doen, om mezelf niet voor schut te zetten...

Ik had op m'n tong gebeten, en ik voelde met 2 vingers onder m'n tong en die zaten onder het bloed. Ik was natuurlijk goed para en ik dacht dat ik meteen naar het ziekenhuis zou moeten, avond verpest, ouders opbellen enzoverder. Gelukkig bleek het bloeden daarna te stoppen en ging het feest gewoon door. :D

Ik had echt zin in een fucking boterham met pindakaas..
En ik met mijn stomme kop een boterhammetje klaarmaken.
Eerlijk gezegd was het eerder een pindakaas met een beetje boterham.
Watertandend keek ik naar mijn meesterwerk: een boterham met de halve pot pindakaas :D
Ik zette mijn tanden in de overheerlijke verse boterham.

En toen ging het fout!

Ik had de eerste hap in me mond., En kreeg hem gewoon niet meer weggewerkt...
De smeuïge substantie kon ik gewoon niet door me strot heen krijgen.. Als een hond die smakkend die kleffe zooi naar binnen werkt. Toen bedacht ik mezelf dat dat een van de stomste ideeën ooit was tijdens het gebruiken van XTC :D

JunkXL zei:
Ik had echt zin in een fucking boterham met pindakaas..
En ik met mijn stomme kop een boterhammetje klaarmaken.
Eerlijk gezegd was het eerder een pindakaas met een beetje boterham.
Watertandend keek ik naar mijn meesterwerk: een boterham met de halve pot pindakaas :D
Ik zette mijn tanden in de overheerlijke verse boterham.

En toen ging het fout!

Ik had de eerste hap in me mond., En kreeg hem gewoon niet meer weggewerkt...
De smeuïge substantie kon ik gewoon niet door me strot heen krijgen.. Als een hond die smakkend die kleffe zooi naar binnen werkt. Toen bedacht ik mezelf dat dat een van de stomste ideeën ooit was tijdens het gebruiken van XTC :D
Zo heb ik ooit eens de tweede keer dat ik xtc gebruikt had een heel bord vol frikandellen gemaakt :lol:

HAHAHAH epic je hebt gewoon op z'n gescheten :D
Spock%20-win%20in%20this%20sector.jpg

Ik heb is zitten denken wat ik hier nou als reactie op ga geven.. :rolleyes: :rolleyes:

Ik kan alleen zeggen, lekkere vrienden heb je. Dit heeft alles te maken met een verkeerde dosering blijkbaar. Het advies wat je geeft hou het bij bier? Tja ik heb mensen op alcohol vreemdere dingen zien doen dan met drugs dus, dit gaat ook niet op.

Uiteindelijk ligt het aan de persoon en aan de dosering.

:)

Een van de betere topics hier, elke keer gegarandeerd een glimlach op m'n gezicht als ik het verhaaltje weer eens lees. :lol:

Terug
Bovenaan