Negerzoenenverhaal

Wortel

Bewuste gebruiker
Bah,ik houd niet van negers. Als het nu een Hollandsezoen was zou ik er over door praten.

Deranged

Badass junkie
Was in het nieuws vandaag. Negerzoenen gaan van naam veranderen. Her neger element moet eruit, ze voelden zich ineens gediscrimineerd ofzo.

Wortel

Bewuste gebruiker
Deranged zei:
Was in het nieuws vandaag. Negerzoenen ga van naam veranderen. Her neger element moet eruit, ze voelden zich ineens gediscrimineerd ofzo.
Was paar maanden gelede ook al in ut nieuws.

BacingsPen

Badass junkie
op die manier...

vind het logisch...

Ik vond het erg lastig om te zeggen tegen een zwart vriendje dat ik eens negerzoenen wilde halen... Heb dat toen ook maar niet gedaan :flushed:

minn

Badass junkie
mmmmm
'k denk niet dat ie t vervelend zou hebben gevonden hoor ben,
jodenkoeken kan je tog ook gwn zeggen.....
vind t maar onzin

en negers zijn sexy!

spacekonijn

Badass junkie
Deranged zei:
Was in het nieuws vandaag. Negerzoenen gaan van naam veranderen. Her neger element moet eruit, ze voelden zich ineens gediscrimineerd ofzo.
maak ff een nieuw topic met een nieuwsbericht etc....

Wortel

Bewuste gebruiker
spacekonijn zei:
Deranged zei:
maak ff een nieuw topic met een nieuwsbericht etc....
huh? Dit is het negerzoenen topic vraag jij hem een nieuw topic aan te maken? neem nog meer (van wat je ook op heb) spacekonijn :wink: Hij kan eventueel nieuwsbericht toch in beginpost er bij plakken.

lot

Badass junkie
jah negerzoen mag niet meer te discriminerend.. nu heet het voortaan 'zoen' sorry ik vin het allemaal errug overdreven.. come on guys! heeft iemand in die 100 jaar ooit last gehad van die naam?.. denk t niet.. *k hoorde het op de radio*

minn

Badass junkie
en heeft iemand ooit last van de naam
jodenkoeken??

ik noem het gwn nog lekker negerzoenen hoor !

lot

Badass junkie
minn zei:
en heeft iemand ooit last van de naam
jodenkoeken??

ik noem het gwn nog lekker negerzoenen hoor !

ik snap al deze ophef niet.. :confused: eerder dat ze zich bezig houden met Verdonk wegwerken dan doen ze nog iets nuttigs!

minn

Badass junkie
mm
verder ben ik niet echt thuis in de politiek :rolleyes:
verdonk..
dat is tog een vrouw die een beetje racistisch is?

lot

Badass junkie
minn zei:
mm
verdonk..
dat is die vrouw die iedereen het land uit zet als hun kop dr niet aan staat die vrouw

*no offence, is mijn mening*

Haze

Bewuste gebruiker
Fuck it, ik blijf nu gewoon express negerzoen zeggen. Fuck die mensen, Jodenkoek, Jodenvet, wtf? die joden zijn veel erger de lul man

HDA

Bewuste gebruiker
Heb het gelezen... Goed wetend dat 'negerzoenen' hier in België gewoon 'negerinnetetten' heten (ter info : tetten = borsten)
(het wordt natuurlijk niet zo verkocht, maar goed)

Ik vind dit ver gaan. 'Negerzoenen' is toch niet discriminerend ?

Frisko

Badass junkie
HDA zei:
Heb het gelezen... Goed wetend dat 'negerzoenen' hier in België gewoon 'negerinnetetten' heten (ter info : tetten = borsten)
(het wordt natuurlijk niet zo verkocht, maar goed)

Ik vind dit ver gaan. 'Negerzoenen' is toch niet discriminerend ?
mjah,als je weet waar het woord neger voor staat wel hé :)

Wortel

Bewuste gebruiker
lot zei:
minn zei:
mm
verdonk..
dat is die vrouw die iedereen het land uit zet als hun kop dr niet aan staat die vrouw

*no offence, is mijn mening*
Verdonk is heel goed bezig. Verdonk zorgt ervoor dat alle achterstand in bepalen of asielzoekers hier mogen zijn flink aan het inhalen. Dat er daardoor een hoop uitmoeten tjah, ze hebben nooit asiel gehad maar zaten jaren soms wel 4 - 5 te wachten op antwoord zij zorgt ervoor dat ze sneller antwoord krijgen? Kzie het probleem niet + zij gaat er tegen in dat (hoe heet die voetballer nou die ze in de NL team wouden hebben). Het zou belachelijk zijn als hij in 1x de nationaliteit nederlander zou krijgen veel sneller als de rest alleen omdat ie goed kan voetballen. Verdonk keep going!

Mac...

Badass junkie
Nja ik vind dat verdonk in sommige opzichten wel gelijk heeft, maar ze slaat een beetje door in haar rol. Je gaat toch niet bv homosexuele iraniërs terug sturen, terwijl ze gewoon weet dat ze daar de doodstraf wacht.
Ze is idd wel enigszins rascistisch, mja goed, ze heeft ook wel de functie waar dat al heel snel lijkt.
Maar ze is VVD'er, dus dat zijn sowieso al genoeg minpunten om r te lozen :tongueout:

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Nja ik vind dat verdonk in sommige opzichten wel gelijk heeft, maar ze slaat een beetje door in haar rol.

Befehl ist Befehl...

Het veranderen van de naam negerzoen vind ik overdreven, maar het kan me eigenlijk helemaal niks schelen hoe het heet.

Mac...

Badass junkie
Nee, maar een frietje oorlog mag ook al niet meer, is friet feest geworden, maar in de meeste snackbars kijken ze je dom aan als je zegt een frietje feest, dan zeg je frietje irak en weten ze meteen waar je het over hebt.. :grin:

spacekonijn

Badass junkie
straks word wit brood ook nog verboden!!

ik zet m wel ff terug bij nieuwsberichten , had het negerzoenen verhaal nog niet mee gekregen dus dacht dat t weer een vaag deranged iets was, maar het was geen weekend dus had beter moeten weten :wink:

caatje

Badass junkie
een negerzoen blijft een negerzoen! wat een fucking onzin allemaal. Buijs (de fabrikant) had zeker teruglopende verkoopcijfers en wil op deze manier gratis reclame! dat denk ik

Mac...

Badass junkie
Nja buizen is leuk en zoenen ook,
Mja blijf ze toch wel negerzoenen noemen, maarre je hebt meer merken dan alleen Buijs..

MOD-Edit: btw je had ook beter ff een intro kunnen maken in je eerste post, dan ontstaat er ook geen verwarring omtrent nutteloze posts. Als ik m eerder had gezien was ie op slot gegaan wegens te weinig info

Wortel

Bewuste gebruiker
Mac... zei:
Nja buizen is leuk en zoenen ook,
Mja blijf ze toch wel negerzoenen noemen, maarre je hebt meer merken dan alleen Buijs..

MOD-Edit: btw je had ook beter ff een intro kunnen maken in je eerste post, dan ontstaat er ook geen verwarring omtrent nutteloze posts. Als ik m eerder had gezien was ie op slot gegaan wegens te weinig info
Aan alle moder eters, Zouden jullie het aub niet rood willen doen :/ Is zwaar irritan zie het wel eens vaker voorbij komen.

Mac...

Badass junkie
Hè wat jammer nou, het gaat er juist om dat het afsteekt tegen de rest en dat het dus goed opvalt. jouw verhaal bevestigd dit dus...

Wortel

Bewuste gebruiker
Mac... zei:
Hè wat jammer nou, het gaat er juist om dat het afsteekt tegen de rest en dat het dus goed opvalt. jouw verhaal bevestigd dit dus...
LoL ik kan het niet lezen doe het dan wit en font size 60!

Deranged

Badass junkie
Complete waanzin natuurlijk. Maar ik kijk er niet van op eigenlijk, typisch het Nederland van tegenwoordig.

BacingsPen

Badass junkie
Deranged zei:
Complete waanzin natuurlijk. Maar ik kijk er niet van op eigenlijk, typisch het Nederland van tegenwoordig.

Wie heeft er last van als ze de naam veranderen dan?

Ik bedoel, als er mensen zijn die nu last hebben van de naam, waarom zou je hem dan niet gewoon veranderen? Beetje liever moeten we zijn voorelkaar :) En vooral meer respect moeten we hebben :wink:

Bovenaan