Deranged zei:Was da nou weer voor flauwekul.
Was paar maanden gelede ook al in ut nieuws.Deranged zei:Was in het nieuws vandaag. Negerzoenen ga van naam veranderen. Her neger element moet eruit, ze voelden zich ineens gediscrimineerd ofzo.
maak ff een nieuw topic met een nieuwsbericht etc....Deranged zei:Was in het nieuws vandaag. Negerzoenen gaan van naam veranderen. Her neger element moet eruit, ze voelden zich ineens gediscrimineerd ofzo.
huh? Dit is het negerzoenen topic vraag jij hem een nieuw topic aan te maken? neem nog meer (van wat je ook op heb) spacekonijnspacekonijn zei:maak ff een nieuw topic met een nieuwsbericht etc....Deranged zei:Was in het nieuws vandaag. Negerzoenen gaan van naam veranderen. Her neger element moet eruit, ze voelden zich ineens gediscrimineerd ofzo.
minn zei:en heeft iemand ooit last van de naam
jodenkoeken??
ik noem het gwn nog lekker negerzoenen hoor !
dat is die vrouw die iedereen het land uit zet als hun kop dr niet aan staat die vrouwminn zei:mm
verder ben ik niet echt thuis in de politiek![]()
verdonk..
dat is tog een vrouw die een beetje racistisch is?
mjah,als je weet waar het woord neger voor staat wel héHDA zei:Heb het gelezen... Goed wetend dat 'negerzoenen' hier in België gewoon 'negerinnetetten' heten (ter info : tetten = borsten)
(het wordt natuurlijk niet zo verkocht, maar goed)
Ik vind dit ver gaan. 'Negerzoenen' is toch niet discriminerend ?
Verdonk is heel goed bezig. Verdonk zorgt ervoor dat alle achterstand in bepalen of asielzoekers hier mogen zijn flink aan het inhalen. Dat er daardoor een hoop uitmoeten tjah, ze hebben nooit asiel gehad maar zaten jaren soms wel 4 - 5 te wachten op antwoord zij zorgt ervoor dat ze sneller antwoord krijgen? Kzie het probleem niet + zij gaat er tegen in dat (hoe heet die voetballer nou die ze in de NL team wouden hebben). Het zou belachelijk zijn als hij in 1x de nationaliteit nederlander zou krijgen veel sneller als de rest alleen omdat ie goed kan voetballen. Verdonk keep going!lot zei:dat is die vrouw die iedereen het land uit zet als hun kop dr niet aan staat die vrouwminn zei:mm
verder ben ik niet echt thuis in de politiek![]()
verdonk..
dat is tog een vrouw die een beetje racistisch is?
*no offence, is mijn mening*
Nja ik vind dat verdonk in sommige opzichten wel gelijk heeft, maar ze slaat een beetje door in haar rol.
Aan alle moder eters, Zouden jullie het aub niet rood willen doen :/ Is zwaar irritan zie het wel eens vaker voorbij komen.Mac... zei:Nja buizen is leuk en zoenen ook,
Mja blijf ze toch wel negerzoenen noemen, maarre je hebt meer merken dan alleen Buijs..
MOD-Edit: btw je had ook beter ff een intro kunnen maken in je eerste post, dan ontstaat er ook geen verwarring omtrent nutteloze posts. Als ik m eerder had gezien was ie op slot gegaan wegens te weinig info
LoL ik kan het niet lezen doe het dan wit en font size 60!Mac... zei:Hè wat jammer nou, het gaat er juist om dat het afsteekt tegen de rest en dat het dus goed opvalt. jouw verhaal bevestigd dit dus...

Deranged zei:Complete waanzin natuurlijk. Maar ik kijk er niet van op eigenlijk, typisch het Nederland van tegenwoordig.