Ontiegelijke trek in pep

Hrrrrrm vandaag is het heel erg.
Heb nog wat heerlijke pasta in de vriezer liggen.

Maar maandag heel wat besprekingen staan moet dan echt fris en fruitig zijn...

doetie 't of doetie 't niet ...

Niet!
Ik zou nu ook heel graag wat nemen.
Het is een kutsituatie,het is alweer een tijdje terug 2 maanden ongeveer.
En zie eigenlijk geen reden van waarom niet nu,terwijl ik me voor had gehouden voor altijd te stoppen dat inminddels is terugvoerd naar een jaartje.
Dat moet ik dus eigenlijk wel is een keer vol zien te houden,langste van de aflopen jaren is 6 maanden stoppen dus eigenlijk als ik ga zondigen moet het in ieder geval na 6 maanden :lol:

Gelukkig heb ik nog steeds trek, ik heb wel besloten om de pep te drogen en professioneel af te wegen in 15 mg capsules en dan serieus aan de therapie te beginnen, ik heb Ritalin en Concerta wel geprobeerd maar het doet me niets.

Na maanden van depressies en ongeluk heeft Allah me geduld beloont met het allerhoogst haalbaar:

Spatzuiver medicijn voor me onbehandelbare leven.

:love:

:wave:

Fuck man ik moet de hele nacht doorwerken aan m'n project en om 7 uur weer in de bus zitten om hem op school op spellingsfouten te controleren en uit te printen. Vervolgens werken tot 12 uur 's avonds, en ja dan is het vrijdag avond dus kan ik ook niet gaan slapen..

Je kan wel zeggen dat ik behoefte heb aan pep, ja :P

behoefte is geen trek, voorbereiding overtreft alles.

je gaat ook niet zonder handschoen de Elfstedenstocht schaatsen. :lol:

Nu live...; 2-subtiele lijntjes Dextroamfetamine 50mg ( getest op 70% Puur ), net naar binnen gewerkt..

Wat een genot! Wat een hemels gevoel.. :love: Dit kan ik IEDEREEN aanraden. Het wordt een mooie avond, en morgen Defqon.1!!

Vandaag spant het er toch om, ik weet niet waarom ...

DE TREK TREKT ALS EEN TRACTORPULLING CONTEST AAN ME ZIEL !! SAVE MY SOUL KIDNAP MY SPEED.

:(

ik neem een ini mini bommetje ... maar eerst koffie

Officiele melding:

77 mg ongeteste schraapsels van me test blad .... gedroogd uiteraard ... das iets meer dan 10 mg wat Dr Lex me voorschrijft.
Maar weet je Dr.Lex ?

Go fuck yourself i admitt i am a real true BAD ASS JUNKY XXL.

en nu opruimen in deze zwijnenstal !!!

fok, nu ik weer eens zin heb, krijgt mijn dealer t voor elkaar een nieuw nummer te nemen en mij vergeten in te lichten... sta je daar met je goede gedrag.

Mijn trek in Pep stijgt dagelijks.
Na een kleine gewoonteverslaving van een half jaar.
Vind ik het geweldig elke keer als ik 1 lijn per neusgat kan naar binnen jagen.

Mijn behoefte aan pep = 0
Mijn trek in pep = 100

:rock:

Al jaren geen pep meer op maar had hier vandaag toch wel weer eens zin in. Dus naar mijn oude vertrouwde dealer hier in Rdam getogen. Maar helaas verhuisd kennelijk. Jammer want was de enige die ik kende met echt goede pep. Had altijd van die lekkere roze "rilpep". Yummie.

Oh well.. koud biertje dan maar. Ook lekker :)

Inderdaad, kleurstof snuiven dat moet je niet willen.

Ach en de geboorte, jong en onbeschadigd. Nog niet aan pep denkend. Zou je het allemaal nog eens over doen?

Ik heb al tijden geen trek.
De drang naar een benzo'tje is nog sterker.
De dex stinkt,en moet vervangen worden voor echte speed.

Nacht van dinsdag op woensdag voor eerste keer pep gedaan en ik snap wel heel goed dat het heel verslavend is. Het voelt niet aan als een ernstige drang, maar wel een 'zin in'. Extra reden om hier echt goed mee op te passen want hier wil ik niet aan verslaafd raken.

f.liereluiter zei:
Al jaren geen pep meer op maar had hier vandaag toch wel weer eens zin in. Dus naar mijn oude vertrouwde dealer hier in Rdam getogen. Maar helaas verhuisd kennelijk. Jammer want was de enige die ik kende met echt goede pep. Had altijd van die lekkere roze "rilpep". Yummie.

Oh well.. koud biertje dan maar. Ook lekker :)
Heb je hier nou echt een account voor aangemaakt? :P

Ik heb vandaag een behoorlijke trek, de eettafel puilt uit van ongeopende rekeningen.

Het huis in nog net aan begaanbaar ..... tussen de rommel door zijn er looppaden, het doet me denken aan het archiefhol van Guus Flater.

Waar te beginnen ....

:s

ik weet het, ik neem nog 2x 5 mg Dextro Amfetamine !!

Heb echt stuk meer trek in dex in de vakantie dan als ik bezig ben met mijn studie. Ik probeer het nog maar even te weerstaan.

Terug
Bovenaan